Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • cata_johnny

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Ce spuneti de ce am patit mergand cu o viteza de 120km/h pe un drum ca in palma care la un moment dat, fara sa fie vreun indicator sau ceva de genul, s-a terminat brusc si a inceput un drum impracticabil? Nici nu stiam ce sa fac...sa franez, sa las masina sa se opreasca singura....am franat usor nu violent dar tot am trecut prin exterem de multe gropi...nu imi vine sa cred nici acum. Surpiza abia acum vine....sa vedeti tocmai ce s-a rupt (ceea ce eu nu imi explic e cum de s-a putut rupe tocmai asta), este vorba de tamponul sau suportul motor din partea dreapta a masini ( unii zic ca e tamponul cu totul altii ca ala e suportul...nici eu nu mai stiu). Va atasez poze ca sa va minunati si voi ca eu si altii ne-am minunat destul. Ma "bucur" ca am platit si mult controversata "rovigneta"! Acum nu merita sa ma duc sa mor cu ei de gat si sa-i pun sa-mi plateasca cei aprox 300 de lei piesa respectiva si aprox 100 de lei toba finala (s-a facut praf si ea bineinteles) + manopera? Sa nu mai vorbesc ca sunt nevoit sa nu mai merg cu masina timp de 4 zile pana vine tamponul/suportul de la Praga pentru ca nici un magazin din Bucuresti nu il are pe stoc. Va astasez poze si astept parerile voastre!

P.S. credeti ca pot schimba singur tamponul si toba?...sau trebuie neaparat mers la service?
Skip ads

  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut , nu stiu cum sa-ti spun dar tamponul asta nu s-a rupt el de nebun din cauza drumurilor proaste , ia in calcul din ce an e masina , uzura ei si gandeste-te ca poate ai avut ghinion sa fie defect de fabricatie si sa cedeze mai devreme decat ar fi trebuit .
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,358
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nasoala intamplare. Rugamintea mea e sa ne relatezi care e acea portiune de drum, sa evitam sau sa circulam cu atentie.
Si inca ceva. Ai oprit in siguranta, ai injurat, te-ai dat jos, ai verificat...
Cand si cum ti-ai dat seama ca acel tampon e rupt?

La directie, geometrie, telescoape te-ai uitat, sunt ok?

Tin pumnii!
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai cric hidraulic sa suspenzi motorul si scule cred ca poti schimba si singur tamponul.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Merge si fara cric hidraulic mic. Pui cricul masinii, ridici si pui sub baie caramida/dulap de lemn si musai ceva carpe, lasi jos din cric pana se aseaza motorul Wink
Tamponul motor il gasesti la dezmembrari garla ca nu pica.
Toba finala la fel singur, ridici pe cric, pui capra sau altceva, tai cu flexul si montezi aia noua.
Acum serios, ai avut bafta ca ai ajuns acasa. Motorul tau a mers in 2 tampoane, vezi sa nu fi crapat si ala din spate ! Nu circula asa, il schimbi singur sau cu ceva ajutor ACASA !
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Patit si eu cu tamponul pe partea stanga..schimbat cum a zis @dan cuciureanu, cu cricul masinii si bucata de lemn, cu asistenta clubopel. Smile
  • departe

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
BuBuFaM a scris:Daca ai cric hidraulic sa suspenzi motorul si scule cred ca poti schimba si singur tamponul.


Asa este..un cric hidraulic...iar la toba..ai 1 singur surub..si 3 cleme care ar trebui sa le aiba noua toba care vrei sa o montezi!
Mult succes! Razz
  • don_vlaxter

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
toba o poti schimba singur destul de usor
tamponul de la motor...daca nu crezi ca te descurci, mai bine apelezi la un mecanic, e mai safe asa
  • daniel_mmc

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Este vre-un coleg care poate sa posteze poza unui tampon motor corsa c 1,3 cdti
  • PiltZu

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2006 C - 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Nu vad exact din pozele respective dar la prima vedere am impresia ca este vb de tamponul motor de langa radiator (pe partea soferului sau dreapta jos cum stai cu fata la botul masini).
Din propria experienta va spun, eu cand am cumparat masina tamponul respectiv dadea semne de uzura (desi masina are dor 85.000 km si e din 2006).
Geometria lui este foarte firava, este alcatuit din 2 piese (ambele cu bucsi de cauciuc) care sunt tinute intre ele de 4 firicele de cauciuc care au doar cca. 2mm in diametru, ma mir cum de rezista (cu rol in preluarea torsiunilor si fortelor laterale -balanganit- ale motorului).

ATENTIE, cautati bine la mai multe magazine de piese, eu am gasit acel suport de motor pe LAMFORDER la preturi intre 150-320 lei. Pana la urma am luat unul la 180 lei LAMFORDER care este MADE IN GERMANY. Acelasi produs in alte parti era si cu 100 lei mai mult (poate m-a ajutat la pret un pic si reducere aplicata deoarece am facut o comadata destul de mare de piese si cunosteam persoana cu magazinul auto).
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cum doamne iarta-ma sa fie pe partea soferului cand se vede clar filtrul de aer, care e pe partea pasagerului. Unde s-or mai fi vazut curele pe partea soferului? Ai de capu nostru.
  • ariana10

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut, am o intrebare , spuneti-mi trebuie schimbat tamponul din stanga motor? imi tremura foarte tare si torpedoul, nu mai zic ca usile si si schimbatorul tremura foarte tare, astept un sfat... Rolling Eyes


Salutare,
va recomand sa cititi acest topic pentru evitarea neplacerilor supuse de regulamentul forumului.
Multumesc frumos pentru colaborare si intelegere,StefanTolos.

30-Nov-12 3:56:05 PM
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Da. Posibil un tampon sa fie dus. Dar de unde sa stim noi ca cel din stanga e dus? Daca e prin dreapta? Modifica titlul topicului, toate incep cu Corsa C, vrei ca al tau sa fie sters?
  • ariana10

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
imi cer scuze am uitat sa specific ca tamponul din dreapta a fost schimbat de curand (5 luni) ..iar cand am facut segmentarea motorului, mi sa spus ca cel din stanga e un pic slabit Sad ..din ce in ce imi tremura masina foarte tare, astept sfatul vostru Rolling Eyes
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Poate o fi si de la motor, daca a fost segmentat. Inainte de segmentare facea la fel?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
schimba titlul topicului si grija ca este scris si cu greseala ortografica si in plus pune niste poze ceva sa ne putem da cu parerea mai la subiect si mai realistic...
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Asa-i ca daca unul sau mai multe tampoane de la motor sunt duse, motorul si implicit masina vor vibra continuu?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu neaparat, pot vibra si alternativ. Smile
Suport distrus se vede cel mai repede la plecarea de pe loc. Motorul face balans, masina pleaca "in suturi"...
Eu am umblat cu 2 suporti praf (fata si spate), in afara de faptul ca masina imi dadea in nas la plecarea de pe loc, totul era .... perfeeeect
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
noh, la vibrare alternativa nu m-am gandit! Smile)
Chestia e ca nu intotdeauna imi vibreaza Corsa la relanti si cumva as vrea sa izolez treaba fie la tampoane fie la motor....
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cu tampoanele e simplu. Se verifica cu ochiu' si cu levieru'
Daca motorul tremura la relanti, poate sa fie dintr-o gramada de motive (gen nu functioneaza motorul cum trebuie, vezi situatia de subturat, etc). Acolo, diagnoza, verificat senzorii daca sunt in parametri, sonda lambda/clapeta acceleratie/egr daca functioneaza cum trebuie, etc, etc, etc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR