- DUMITRASCU123
- OP
- 47 mesaje
- din 23 Jul 2008
- Frontera 2004 y22dth
- Prahova
DUMITRASCU123
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2004 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
am mers la garaj sa plec cu masina dar nu se putea din cauza zapezii. trebuia sa dau la lopata citeva ore sa fac drum.dar pentru ce am 4x4 ??.,sa muncesc eu sau masina. am cuplat 4x4 de la buton fara sa cuplez si greu si am iceput sa fac pirtie =inainte,inapoi,stinga,dreapta pina am batatorit locul. am oprit masina ca sa inchid garajul si acum surpriza. mirosea a incins discul de ambreaj.. cum adica s-a incins discul in 10 m inainte inapoi in zapada>?pai au urcat oamenii aia cu gipanele pina la aeronava lui iovan prin zapada fara drum direct prin cimp si au mers nu ca mine 10 metrii pe linga garaj, acum as vrea sa intreb specialistii de frontera in cazul meu cine este slab., masina ., eu ca nu ma pricep sau amindoi??. va raportez ca am mai tinut-o din ambreaj la plecare inainte si inapoi stiti dumneavoastra ca sa nu patineze si atunci discul nefiind presat puternic pe placa are posibilitatea sa patineze deci sa se incalzeasca. trebuie cumva la aceste operatiuni sa bag neaparat greu"? sa mai las sa si patineze la plecare sa nu mai tin din ambreaj??. sau cea mai buna solutie sa pun mana serios pe lopata si sa nu ma mai dau rotund ca am masina 4x4? acuma ca a mirosit putin ambreaju e asa o mare nenorocire sa se intimple un necaz? :: sunt situatii cind trebuie sa fac manevre scurte inainte inapoi pe teren accidentat cu rulota care are 1300 kg. intrebarea este urmatoarea?. in afara de 4x4 trebuie sa cuplez si greu? va multumesc si va salut.
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Pai ti-ai raspuns singur...D`aia e greul acolo,sa-l folosesti cand trebuie menajat ambreiajul.Ca piesa nu e mult-vreo500 ron,dar daca tot umbli,schimbi si placa,daca s-a albastrit,si rulmentul,ca aia e..Plus un rulment mic de la priza,de vreo 30-50 ron.Asa ca nu te mai lega la cap-baga greul si gata.
Pe usor se foloseste doar la aderenta scazuta,in rest,cand ai de urcat/coborat/tractat/iesit din noroi sau zapada-4x4L
Pe usor se foloseste doar la aderenta scazuta,in rest,cand ai de urcat/coborat/tractat/iesit din noroi sau zapada-4x4L
- DUMITRASCU123
- OP
- 47 mesaje
- din 23 Jul 2008
- Frontera 2004 y22dth
- Prahova
DUMITRASCU123
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2004 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
multumesc dar sa o lom tehnic ca nu pricep ce se intimpla la greu/? am motorul turat, viteza de rotatie a rotilor mica , ori patineaza toate ori niciuna si protejez ambreajul asta sa fie? la decuplare decuplez intii greu apoi 4x4 si dau putin inapoi. nu prea am cuplat greu de multe ori de frica sa nu se mai decupleze, dar nu mi s-a intimplat, multumesc frumos.
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...58433&start=0
Poti citi aici ce se intampla si ce inseamna toate x-urile alea...Mai clar de atat nu se poate
Poti citi aici ce se intampla si ce inseamna toate x-urile alea...Mai clar de atat nu se poate
- DUMITRASCU123
- OP
- 47 mesaje
- din 23 Jul 2008
- Frontera 2004 y22dth
- Prahova
DUMITRASCU123
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2004 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat