alin2kvl
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Olt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut am cumparat o astra g caravan 10/2001 1.6 16v duminica asta din targ de la bucurest...masina e de o luna in tara,e adusa din germania...masinuta a mers bine vreo 500 km apoi s-a apins beculetul de la Exhaust emission-acela galben din mijlocul turometrului,am tras pe dreapta si s-a oprit motorul singur apoi nu mai reuseam sa-l pornesc, a plecat pana la urma ajutat din acceleratie...de atunci masina porneste numai din acceleratie cand ma opesc la semafor sau la trecerea de pietoni se opreste motorul daca nu il tin turat(e cam greu sa tii si pe frana si pe acceleratie:) )am fost la un mecanic si a zis direct ca e bobina de inductie ca asta se defecteaza mereu la astra...nu prea mi-a placut mecanicu asta,apoi am fost la alt mecanic care a zis ca vrea sa o porneasca intr-o dimineata sa vada cum face...a venit de dimineata la mine in spatele blocului si a pornit-o mi-a zis si el tot de bobina de inductie...mi se pare cam ciudat sa spui asa din start ce are fara nici un test...apoi am cautat pe net sa ma documentez si am aflat de testul cu pesudoagrafa sau cum i se zice(acela cu acceleratia si frana la maxim)mi-a dat urmatoarele erori: 0304 si 0400 (0304-Cylinder 4 Misfire Detected) (0400-Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction)...puteti sa-mi spuneti ce inseamna erorile astea mai detaliat?sigur sa fie de la bobina de inductie sau sa fie de la ceva banal si mai ieftin?
- boris_dinamo
- **
- 143 mesaje
- din 20 Jun 2010
- Astra 2001 1,7
- Suceava
boris_dinamo
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
P 0304, bobina de inductie pentru cilindrul 4 este dusa. Problema cea mare este ca toate cele 4 bobine sunt in acelasi bloc, deci trebuie sa cumperi tot si costa o caruta de bani (100-1000 RON in functie de producator).
P 0400 apare la defectarea EGR-ului (Acesta se defecteaza cel mai des datorita mersului subturat si a utilizarii incorecte a motorului. In prima instanta se curata si daca aceasta curatare nu rezolva problema se inlocuieste).
P 0400 apare la defectarea EGR-ului (Acesta se defecteaza cel mai des datorita mersului subturat si a utilizarii incorecte a motorului. In prima instanta se curata si daca aceasta curatare nu rezolva problema se inlocuieste).
- d1nutzuu
- ***
- 582 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Astra 2007 Z16XEP/Z14XEP
- Calarasi
d1nutzuu
- Mesaje scrise: 582
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP/Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
din 2001 banuiesc ca ai z16xe , eu am z16xep , aceasi problema , aceleasi coduri , dute la rep.la opel cu teh2 , are un fel de test , cu bobina scoasa afara si cu bujii in ele , programeaza bobina din teh2 , si da scanteie pe fiecare bujie in partea.si la mn tot bujia nr.4 a fost , am luat delphi plus 150 , tester si mana de lucru.Numai asculta de "nea vasile" si altcineva . o sa-tzi dispara aia cu egr , posibil sa se fii infundat din cauza motorului care mergea in 3, o bobina de z16xe este in jur de 350/500 ron
alin2kvl
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Olt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
bobi20
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2009
- Mesaj Privat
alin2kvl
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Olt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
nu cred ca e din egr...nu porneste fara acceleratie iar dupa ce porneste merge binisor nu are putere dar totusi trage in treapta 1 si 2...am dus-o pana in 110 km/h si parca mai mergea dar st incepator nu are putere in panta si se aude putin ciudat si se opreste dak nu o mai accelerez si scade acul sub 1000 rpm
alin2kvl
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Olt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Rezolvat: spre fericirea mea am fost cu ea la tester si au desfacut baietii de acolo bobina de inductie sa vada bujiile...bujiile erau slabite s-au desfacut foarte usor,bujia 4 avea pastila aceea din cap sparta zgomotul de la motor era de la ea cred ca era in capul pistonului...toate bune si frumoase masina a mers bine fara cablurile de la EGR care au zis baietii ca e defect-am fost la tati la servici si un baiat a zis sa o curatam sa nu dam banii pe ea (550RON),am curatat-o si am plecat la o plimbare...dupa 10 min se aprinde beculetul cu masina si cheita si se opreste motorul,nu mai vroia sa porneasca deloc...pana la urma a pornit am mers cu el in suturi pana la service unde am schimbat bujiile si au desfacut baietii de acolo EGR sa se uite la el...in valva de la EGR era pastila aceea de la bujie si bloca valva pe deschis am scos pastila aia si masina merge bine acum s-a mai oprit o singura data dar nu stiu dc...am pornit-o si am plecat iar am mers vreo 60 de km la turatii de 4000-5000 si cred ca s-a curatat...Multumesc pt raspunsuri!Acum sper sa nu mai fie probleme grave...costul dupa cei de la service ma ducea pe la 1200RON cu manopera(bobina de inductie+EGR)asa am rezolvat cu 120 RON