- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
motorul a mai mers fara probleme inca vreo 400 -500 de km dupa care masina a stat parcata 24 de ore la barajul vidraru in conditi de umezeala maxima cand am pornito masina nu stea la relantiu turatia oscila dadea sa moara mai apoi se tura un pic (singura fara acelratie ) un relantiu instabil .... am plecat cu ea am traversat transfagaseanul de la s la nord fara nici o problema in viteza a 3 a , prin judetul sibiu am oprit la niste ruine sa facem poze conditi meto normale de august .... dupa o pauza de 1-2 ore masina a plecat forte greu tragea aiurea parca mergea in 3 pistoane daca luam piciorul de pe aceleratie motorul murea am tras pe dereapta dupa o pauza de 30 minute am pornit cu ea la drum si de atunci pina azi nu am avut nici o problema 😢( sase luni si vreo 8000 Km a mers perfect ... acum o luna de revelion am urcat muti cu ea pe zapda si gheata nici o problema pina azi .... ce poate fi ? ce legatura pot avea evenimentele intre ele ?
ady21beep
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1999 y16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
nu e normal iarasi sa calci acceleratia la pornire...tocmai de aia iti ramane turata...in primele 10 min dupa pornire nu o forteyi cu acceleratia...pana nu isi face calculatorul socotelile.
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
daca ating catusi de putin pedala de aceleratie (cat sa ii arat talpa de la pantof ) imediat porneste la prima cheie .
mai in sus cand ziceam ca se tureaza ma gindeam la faptul ca "urla " motorul ca si cum asi fi stat cu acceleratia apasata ...... problema asta cred ca era din motorasul pas cu pas ... cands lucram odata la motor am uita sa ii pun mufa si tot asa motorul sa turat exagerat ....
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
mai ales daca a stat mai mult timp nepornita nu trebuie incurajat cu acceleratia. nu este dacie! pornind cu acceleratia de fiecare data duce la deteriorarea motorului. masina stand nepornita se scurge uleiul pe pereti cilindrilor si la pornire cu acceleratia apasata mai se ajuta cu un pic de benzina sa spele calumea pereti cilindrilor iar dupa aceea se plange ca nu motorul nu mai are compresie.
cand se tureaza motorul are probleme cu senzorul de temperatura/mufa/cablul/ecu. si doar la cald ar trebui sa se tureze, iar dupa ce moare motorul la cald nu se mai poate porni!
la ce turatie ajunge?
un test agrafa nu iar lipsi.
la C16NZ nu se pune la loc asa de simplu aprindere ca si la C18NZ sau C20NE ci trebuie reglat(cred ca si in Autodata se gaseste reglajul). Un stroboscop nu iar lipsi la reglaj ca cu urechea stau cam prost mecanici!
mufa ce regleaza tipul benzinei cum este pozitionat (acea mufa/modul ce intra in mufa ALDL,sub capota dreapta aproape de parbriz).
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
la a mea am cam 13-14 masurat acum o spatamana, masoara si vezi cat ai...nu am habar cat ar trebui sa aiba normal..dar oricum sub 10 cred ca e buba.
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat

Cand am avut respectiva problema motorul raminea turat fara sa acelerez in diminetile friguroase de azi iarna (cand zic turat atunci ma refer ca motorul urla 2000-4000 ture nu am turometru ) am curatat motorasul pas cu pas care regleaza amestecul de aer benzina ( cred ) , era plin de depuneri si tind sa cred ca din cauza asta nu functiona .
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat

"dati click pe imagine "
in prima imagine se poate vedea o schita de la motorasul pas cu pas , tija respectiva se desfileteaza ca sa fie mai usor de curatat , dupa curatare se infileteaza la loc dar mare ATENTIE distanta h=28mm .
in figurele urmatoare se poate vedea demontare si montarea motorasulul .
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- [cj]sharky
- **
- 275 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
Eu am patit-o ieri dupa o simpla operatie de schimbare furtunuri de apa.
LE-am schimbat pe toate, am pus apa am scos masina din garaj motorul a mers struna. Peste vreo 30 minute n-a vrut sa porneasca numai cu acceleratia apasata sanatos.
Daca nu tineam motorul bine turat murea.
E drept ca in acest timp am pus ventilatorul de racire sa fie comandat de un releu si nu direct prin termocupla, dar nu cred ca are legatura.
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- [cj]sharky
- **
- 275 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
Chestia ciudata este ca motorasul nu mi s-a parut murdar.
Varful acela avea ceva guma subtire pe el, la fel si canalul, dar nu era ceva care sa obtureze complet aerul. In rest era impecabil.
Anyway le-am sters pe toate cu o carpa si apoi motorul a mers brici.
Posibil sa fie motorasul obosit 😢 si acum ca l-am miscat s-a destepenit.
Insa cu ocazia asta cred ca am ceva probleme cu injectorul.
Stropii nu arata ca si o pulbere fina ci ca si stropii ce ies de la dus.
Pe marginea galeriei se vede cum curge benzina....