dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
Am avut ghinionul sa mi se rupa axul cu came.Eram cu a 2-a,apoi am scos masina pe liber(sa zicem ca aveam max 20kh).in momentul cand am scos masina pe liber s-a oprit motorul pur si simplu fara sa se auda vre-un zgomot ciudat.Chestia e ca pana sa-mi dau seama ca e arborele rupt am mai dat la automat de cate zeci de ori si am incercat sa o pornesc chiar si inpisa(contact si bagat intr-a2-a).
Vreau sa stiu dc din cauza asta se putea rupe si pistoanele,indoit supape..chestii de genul asta.
Care a mai patzito sau are ceva informatii poate ma ajutati mi-e frica su nu fie varza pe dinauntru.nu am apucat inca sa scot arborele cu came rupt .
Am un kadett 1,3benzina,motor 13NB
Vreau sa stiu dc din cauza asta se putea rupe si pistoanele,indoit supape..chestii de genul asta.
Care a mai patzito sau are ceva informatii poate ma ajutati mi-e frica su nu fie varza pe dinauntru.nu am apucat inca sa scot arborele cu came rupt .
Am un kadett 1,3benzina,motor 13NB
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
eu zic ca pistoanele n-au nimic...doar sa se fi tensionat vreun arc mai mult decat e normal, si supapa/supapele sa lovit in capul pistonului, ceea de e putin probabil...ar fi facut un zgomot infernal...dar tu zici sa s-a oprit pur si simplu...axa cu came are 5 paliere, de unde s-a rupt?...ai desfacut capacul?...cum se prezinta situatia?
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
ZeD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2005
- Mesaj Privat
ZeD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
ZeD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2005
- Mesaj Privat
- Osciompekus
- **
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
LOL, si eu am ppatit acelasi lucru acum o sapt.
Am ajuns la concluzia ca nu ajungea ulei in rampa, la mine sa rupt intre primului piston si al doilea(?? de langa curea) dar inainte de asta am schimat 2 curele de distrubutie intr-o luna (era oarecum evident ca ceva nu e in regula si pe deasupra se misca si foarete greu axul, da ma rog mecanici de Romania). Un ax pte motorul meu e 5 mil, dar am mai auzit ca cica ar fi mai bine daca as gasi la second unul original?!?!
Acuma astept sa-si faca timp nea mecanicu sa o desfaca, trebuie sa vad ce e si cu pompa de ulei sau daca o fi vre-un canal infundat. Cu ocazia asta cred ca am sa fac si o segmentare.
P.S. Stie cineva vre-un nume de firma pt niste segmenti mai calumea??
Am ajuns la concluzia ca nu ajungea ulei in rampa, la mine sa rupt intre primului piston si al doilea(?? de langa curea) dar inainte de asta am schimat 2 curele de distrubutie intr-o luna (era oarecum evident ca ceva nu e in regula si pe deasupra se misca si foarete greu axul, da ma rog mecanici de Romania). Un ax pte motorul meu e 5 mil, dar am mai auzit ca cica ar fi mai bine daca as gasi la second unul original?!?!
Acuma astept sa-si faca timp nea mecanicu sa o desfaca, trebuie sa vad ce e si cu pompa de ulei sau daca o fi vre-un canal infundat. Cu ocazia asta cred ca am sa fac si o segmentare.
P.S. Stie cineva vre-un nume de firma pt niste segmenti mai calumea??
dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
azi desfac motorul sa vad ce e mai exact.
axa cu came am gasit prin comanda:2,9 mil nou nout.
Axul este rupt chiar din partea curelei de distributie de la primul piston.De ulei nu cred ca a dus lipsa.a avut pus numai ulei de calitate si la timp.CASTROL 10w40.Acum 2 luni am schimbat cureaua de distributie,alternator si totodata si uleiul cu filtu de ulei.Ma gandesc ca,cei care mi-au montat cureaua de distributie au strans-o prea tare.
Am sa revin cu amanunte dupa ce desfac motorul.
axa cu came am gasit prin comanda:2,9 mil nou nout.
Axul este rupt chiar din partea curelei de distributie de la primul piston.De ulei nu cred ca a dus lipsa.a avut pus numai ulei de calitate si la timp.CASTROL 10w40.Acum 2 luni am schimbat cureaua de distributie,alternator si totodata si uleiul cu filtu de ulei.Ma gandesc ca,cei care mi-au montat cureaua de distributie au strans-o prea tare.
Am sa revin cu amanunte dupa ce desfac motorul.
dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
dodo_f2k a scris:Se pare ca am avut noroc.totul e la locul lui .nimic rupt in afara de axul cu came.Cauza ar fi :acum 2 luni cand am montat cureaua cei de la servis au bagat_o fartat..nu a reglat-o si se pare era prea stransa.
Asa ca aveti grija cine va umbla prin motor..in special la distributie.
Asa ca aveti grija cine va umbla prin motor..in special la distributie.
nu are nici o legatura cureaua de distrib cu ruperea axei...s-ar fi rupt pinionul de la distributie care e pus pe axa,dar e putin probabil... mai degraba acel cui de fixare/orientare de pe pinion...nicidecum axa cu came...eu cred ca ai ungere proasta in rampa si s-a gripat axa pe paliere...verifica bine
eu tocmai am facut cateva schimburi la masina...te pot ajuta in caz ca ai nevoie...uite aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6607