dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
Vreau sa stiu dc din cauza asta se putea rupe si pistoanele,indoit supape..chestii de genul asta.
Care a mai patzito sau are ceva informatii poate ma ajutati 😢 mi-e frica su nu fie varza pe dinauntru.nu am apucat inca sa scot arborele cu came rupt .
Am un kadett 1,3benzina,motor 13NB
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
ZeD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2005
- Mesaj Privat
ZeD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
ZeD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2005
- Mesaj Privat
- Osciompekus
- **
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
Am ajuns la concluzia ca nu ajungea ulei in rampa, la mine sa rupt intre primului piston si al doilea(?? de langa curea) dar inainte de asta am schimat 2 curele de distrubutie intr-o luna (era oarecum evident ca ceva nu e in regula si pe deasupra se misca si foarete greu axul, da ma rog mecanici de Romania). Un ax pte motorul meu e 5 mil, dar am mai auzit ca cica ar fi mai bine daca as gasi la second unul original?!?!🙄
Acuma astept sa-si faca timp nea mecanicu sa o desfaca, trebuie sa vad ce e si cu pompa de ulei sau daca o fi vre-un canal infundat. Cu ocazia asta cred ca am sa fac si o segmentare.
P.S. Stie cineva vre-un nume de firma pt niste segmenti mai calumea??
dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
axa cu came am gasit prin comanda:2,9 mil nou nout.
Axul este rupt chiar din partea curelei de distributie de la primul piston.De ulei nu cred ca a dus lipsa.a avut pus numai ulei de calitate si la timp.CASTROL 10w40.Acum 2 luni am schimbat cureaua de distributie,alternator si totodata si uleiul cu filtu de ulei.Ma gandesc ca,cei care mi-au montat cureaua de distributie au strans-o prea tare.
Am sa revin cu amanunte dupa ce desfac motorul.
dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
Asa ca aveti grija cine va umbla prin motor..in special la distributie.
😉
nu are nici o legatura cureaua de distrib cu ruperea axei...s-ar fi rupt pinionul de la distributie care e pus pe axa,dar e putin probabil... mai degraba acel cui de fixare/orientare de pe pinion...nicidecum axa cu came...eu cred ca ai ungere proasta in rampa si s-a gripat axa pe paliere...verifica bine
eu tocmai am facut cateva schimburi la masina...te pot ajuta in caz ca ai nevoie...uite aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6607