- ALEXANDRA CLAUDIA
- OP
- 7 mesaje
- din 20 Apr 2011
- Corsa 2007
- Valcea
ALEXANDRA CLAUDIA
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2011
- Mesaj Privat
buna seara!
Am un Opel Corsa C 1.3 cdti anul 2007 , 181000km si de cand il am aceasta este prima oara cand mi se intampla sa nu mai porneasca! am schimbat astazi filtrul de motorina dar tot nu reusesc sa il pornesc! bujiile incandescente sunt schimbate recent !
va multumesc anticipat si sper sa ma ajutati!
Am un Opel Corsa C 1.3 cdti anul 2007 , 181000km si de cand il am aceasta este prima oara cand mi se intampla sa nu mai porneasca! am schimbat astazi filtrul de motorina dar tot nu reusesc sa il pornesc! bujiile incandescente sunt schimbate recent !
va multumesc anticipat si sper sa ma ajutati!
- kalu
- **
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- ALEXANDRA CLAUDIA
- OP
- 7 mesaje
- din 20 Apr 2011
- Corsa 2007
- Valcea
ALEXANDRA CLAUDIA
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2011
- Mesaj Privat
da motorul invarte! asa imi pare mie! adica parca nu are putere sa porneaca! nu imi ramane niciun bec aprins totul pare normal! faza a fost in felul urmator : am plecat din parcare la cumparaturi a pornit ok fara nicio problema! am ajuns la supermarket mi-am facut treaba vreo 20 min! cand sa plec nu a mai pornit! initial mi s'a spus ca s'ar putea sa fie filtrul ca ar fi prins o impuritate ceva de la motorina! am schimbat filtrul si nimik tot nu o pot porni! offf ! ce altceva as putea sa iti mai spun? iti multumesc ca mi'ai raspuns!
- kalu
- **
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
Incearca sa verifici pompa de inalta presiune.....de obicei se duc garniturile si pierde presiune si brusc nu mai porneste masina.....teoretic ar trebui sa ai o mica scurgere de motorina..sau macar sa fie pompa "transpirata"....cum faci asta?..dai jos capacul de plastic aflat pe motor,apoi te uiti in dreapta motorului la anexa sa in forma de "Y"...este oarecum pe directie cu carcasa filtrului de motorina....mai inspre inainte.
- ALEXANDRA CLAUDIA
- OP
- 7 mesaje
- din 20 Apr 2011
- Corsa 2007
- Valcea
ALEXANDRA CLAUDIA
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2011
- Mesaj Privat
- kalu
- **
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
din ce ai mentionat,eu cred ca acolo e problema...cauze pt problema pot fi multe....incearca maine sa fac si poze si sa le postezi!
arunca un ochi aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=80131 , https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=63840 , https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=32021
arunca un ochi aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=80131 , https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=63840 , https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=32021
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
buna!
nu vreau sa te descurajez,dar recent am avut un caz asemanator in care am gasit una din axele cu came rupta.
iti dau un sfat : nu lasa masina decat pe mana unui specialist in Opel,pt. ca motoarele de 1.3 cdti sunt mai pretentioase si un pic diferite d.p.d.v.constructiv;
oricum prima data trebuie sa pui tester pt. o diagnoza la motor.Aici se verifica in special valoarea presiunii in rampa (cati bari are presiunea motorinei din rampa,in cat timp creste la valoarea nominala,etc....);
apoi se verifica daca vine motorina in rampa,pt. ca acest model de motor are pompa electrica de a joasa presiune,aflata in rezervor,dupa care se face un test de retur la injectoare.
Daca totul e ok,se da jos pompa de inalta presiune si pompa de vid care se afla in continuarea axelor cu came (spre amortizorul din stanga), si se verifica daca ambele axe se rotesc cand se da la automat.
Daca si aici e totul ok,se varifica punerea la punct a distributiei.
Verifica tot ce am scris si dupa asta ne anunti cum e situatia.
Bafta!
nu vreau sa te descurajez,dar recent am avut un caz asemanator in care am gasit una din axele cu came rupta.
iti dau un sfat : nu lasa masina decat pe mana unui specialist in Opel,pt. ca motoarele de 1.3 cdti sunt mai pretentioase si un pic diferite d.p.d.v.constructiv;
oricum prima data trebuie sa pui tester pt. o diagnoza la motor.Aici se verifica in special valoarea presiunii in rampa (cati bari are presiunea motorinei din rampa,in cat timp creste la valoarea nominala,etc....);
apoi se verifica daca vine motorina in rampa,pt. ca acest model de motor are pompa electrica de a joasa presiune,aflata in rezervor,dupa care se face un test de retur la injectoare.
Daca totul e ok,se da jos pompa de inalta presiune si pompa de vid care se afla in continuarea axelor cu came (spre amortizorul din stanga), si se verifica daca ambele axe se rotesc cand se da la automat.
Daca si aici e totul ok,se varifica punerea la punct a distributiei.
Verifica tot ce am scris si dupa asta ne anunti cum e situatia.
Bafta!
- ALEXANDRA CLAUDIA
- OP
- 7 mesaje
- din 20 Apr 2011
- Corsa 2007
- Valcea
ALEXANDRA CLAUDIA
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2011
- Mesaj Privat
- ALEXANDRA CLAUDIA
- OP
- 7 mesaje
- din 20 Apr 2011
- Corsa 2007
- Valcea
ALEXANDRA CLAUDIA
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2011
- Mesaj Privat
[editat] a scris:buna!
nu vreau sa te descurajez,dar recent am avut un caz asemanator in care am gasit una din axele cu came rupta.
iti dau un sfat : nu lasa masina decat pe mana unui specialist in Opel,pt. ca motoarele de 1.3 cdti sunt mai pretentioase si un pic diferite d.p.d.v.constructiv;
oricum prima data trebuie sa pui tester pt. o diagnoza la motor.Aici se verifica in special valoarea presiunii in rampa (cati bari are presiunea motorinei din rampa,in cat timp creste la valoarea nominala,etc....);
apoi se verifica daca vine motorina in rampa,pt. ca acest model de motor are pompa electrica de a joasa presiune,aflata in rezervor,dupa care se face un test de retur la injectoare.
Daca totul e ok,se da jos pompa de inalta presiune si pompa de vid care se afla in continuarea axelor cu came (spre amortizorul din stanga), si se verifica daca ambele axe se rotesc cand se da la automat.
Daca si aici e totul ok,se varifica punerea la punct a distributiei.
Verifica tot ce am scris si dupa asta ne anunti cum e situatia.
Bafta!
nu vreau sa te descurajez,dar recent am avut un caz asemanator in care am gasit una din axele cu came rupta.
iti dau un sfat : nu lasa masina decat pe mana unui specialist in Opel,pt. ca motoarele de 1.3 cdti sunt mai pretentioase si un pic diferite d.p.d.v.constructiv;
oricum prima data trebuie sa pui tester pt. o diagnoza la motor.Aici se verifica in special valoarea presiunii in rampa (cati bari are presiunea motorinei din rampa,in cat timp creste la valoarea nominala,etc....);
apoi se verifica daca vine motorina in rampa,pt. ca acest model de motor are pompa electrica de a joasa presiune,aflata in rezervor,dupa care se face un test de retur la injectoare.
Daca totul e ok,se da jos pompa de inalta presiune si pompa de vid care se afla in continuarea axelor cu came (spre amortizorul din stanga), si se verifica daca ambele axe se rotesc cand se da la automat.
Daca si aici e totul ok,se varifica punerea la punct a distributiei.
Verifica tot ce am scris si dupa asta ne anunti cum e situatia.
Bafta!
MULTUMESC pentru sfat! mica mea problema este ca in coltul de lume in care sunt, nu prea cunosc pe nimeni, asta este cauza pentru care am apelat la sfaturile voastre!
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
In acest caz o urci pe platforma si o duci intr-o localitate in care exista cineva renumit ca specialist in Opel. NU GLUMESC! Nu-ti recomand reprezentante Opel.
Daca persoana care se va ocupa de reparatie nu stie ce are de facut dintr-un anumit punct, atunci poate sa strice ceva care te costa cu mult peste pretul unui transport pe platforma.
Daca persoana care se va ocupa de reparatie nu stie ce are de facut dintr-un anumit punct, atunci poate sa strice ceva care te costa cu mult peste pretul unui transport pe platforma.
- kalu
- **
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- ALEXANDRA CLAUDIA
- OP
- 7 mesaje
- din 20 Apr 2011
- Corsa 2007
- Valcea
ALEXANDRA CLAUDIA
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2011
- Mesaj Privat
kalu a scris:vreo veste?
Buna seara!
Imi pare rau ca nu am mai dat niciun raspuns in tot acest timp, insa problema cu masina mea inca nu s-a rezolvat! am avut-o intr-un service Opel iar la testarile pe calculator nu a iesit nicio avarie! in consecinta, cei ce s-au ocupat de masina au vrut sa schimbe distributia, dar nu imi garantau ca problema s-ar rezolva cu schimbarea distributiei, caci li se pare ca ar fi atacate supapele. in fine...in opinia mea consider ca au insercat sa o porneasca impinsa, dar nu am cum sa dovedesc acest lucru! intr-un final am scos-o din service, pt ca pur si simplu doreau sa schimbe toate piesele, cred ca nu stiau ce are. in plus mi-au facut un calcul si totalul facturii ar fi fost de 2500 de euro. asta e povestea pe scurt! am scos-o din service, iar acum as vrea sa va intreb cum imi pot da seama daca distributia a sarit de la punct? cum se desface surubul din capatul arborelui motor?am incercat sa il blochez in partea opusa (la cutie) dar nu se desface!incercand sa il desfac normal nici asa nu am reusit, e posibil sa aiba filetul invers?
- kalu
- **
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- ALEXANDRA CLAUDIA
- OP
- 7 mesaje
- din 20 Apr 2011
- Corsa 2007
- Valcea
ALEXANDRA CLAUDIA
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2011
- Mesaj Privat
kalu a scris:filetul 100% este invers......ia legatura cu bluecorsapdg.......te poate ajuta el..si e si aproape de Valcea
Iti multumesc pentru sfat! dar cum am mai spus intr-un mesaj anterior, daca as fi pe meleaguri romanesti as putea rezolva mai usor problema! In coltul de lume in care sunt, singurul service in care imi pot baga masina este cel de Opel. Am mentionat mai devreme ce am patit la service-ul in care am dus-o, asa ca am decis sa comand de pe internet piesele care sustin cei de la Opel ca trebuie schimbate! asa ca am gasit pe cineva sa mi le schimbe insa nu a reusit sa desfaca acest surub! Sa dau 2500 de euro la service nu imi permit!
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salutãri! Vã rog, ajutor!
Corsa C 1.3 CDTI din 2006 nu mai pornește. Învârte, vine motorinã pe la tur, dar nu vrea s-o ia nici în ruptul capului. Menționez cã ieri am mers la un drum lung și-mi dãdea în nas pe la 2000 de ture. De asemenea, o vibrație incredibilã la relanti, zici cã e tractoraș.
Please help! Am RAR-ul pe 3 ianuarie și nici c-aș vrea sã ratez programarea...
Corsa C 1.3 CDTI din 2006 nu mai pornește. Învârte, vine motorinã pe la tur, dar nu vrea s-o ia nici în ruptul capului. Menționez cã ieri am mers la un drum lung și-mi dãdea în nas pe la 2000 de ture. De asemenea, o vibrație incredibilã la relanti, zici cã e tractoraș.
Please help! Am RAR-ul pe 3 ianuarie și nici c-aș vrea sã ratez programarea...
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Daca tot esti la capitolul tractare, mai bine cauta-l pe @dancuciureanu la Iasi.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=107080
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=107080
vape
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2010
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat