- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Sfat - fereste-te de universale, incearca Siemens, Hella (nemtesti) sau NGK-NTK (japoneze).
- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
Cum ai constatat ca era dusa?
in codul 13(open loop) computerul de bord inlocuieste valoarea generata de sonda cu o valoare predefinita 0.3-0,5V DAR MOTORUL (celputin c16nz)NU SE OPRESTE!
depunerile de pe sonda pot fi un "semn" ca ceva se strica sau se va strica(nu neaparat sonda)
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
pS: acum nu se mai aprinde check engine decat dupa ce merg mult cu masina sau ii dau peste 4500 rpm. E normal cred, ecu nu baga in seama sonda decat cand aceasta s-a incalzit, ca asa functioneaza. de abia atunci citeste valorile . bine, avand in vedere ca noua e 2.3 mil, o sa cumpar una noua.. care sunt implicatiile daca merg cu sonda scoasa ? o sa-mi consume 20% ?
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Eu am circulat un an fara ea, consuma mai mult cu 1l / 100 km (cand e scoasa motorul functioneaza in regim de avarie, cu un amestec prestabilit). Daca circuli cu ea defecta poti avea surprize mari la consum.
- MadDawg
- **
- 101 mesaje
- din 08 Feb 2005
- Corsa 2001
- Brasov
MadDawg
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
Exista mai mullte feluri de defecte. Daca se intrerupe, in general nu este prea rau, ti se aprinde becul si masina functioneaza fara sonda, in regim de circuit deschis. Cel mai rau caz este cel in care sonda da o valoare aiurea: de exemplu ca este prea putin oxigen - in acest caz si ECU da comanda ca trebuie mai putina bezina si masina moare. Acest simptom apare imediat dupa ce masina se incalzeste (cam la cinci minute de la pornire, cand ECU da comanda trecerii de la circuitul deschis la circuitul inchis).
Cu sonda scoasa masina merge perfect (cu consum si poluare usor marite).
Sonda se poate defecta din multe cauze (contaminare cu antigel, cu benzina/motorina, cu ulei, cu silicon). Trebuie verificat si sistemul vacuumatic (un furtun spart poate duce la un exces de oxigen in evacuare, copensat de sonda cu un amestec mult mai bogat decat trebuie, ceea ce duce la innecarea motorului si la stricarea sondei).
- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Sa ma lumineze si pe mine cineva, ca eu deja am ajuns la capatul puterilor
Scanteie am de te arunca 1 metru daca incerci s-o testezi, benzina vine. Benzineste, scanteieste da nu porneste 😃
Un tip zicea ca ECU are nush ce counter la schimburi de ulei, si d-aia incepe sa faca figuri ca trebuie dusa la service pusa pe tech 1 si resetat computer... Eu nu cred treaba asta totusi, cu motorul c20ne am mers 4 ani fara probleme majore.
Ajutati`ma cumva sa rezolv problema asta, ca sunt foarte pornit sa-mi iau solenza 😢
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
Sa ma lumineze si pe mine cineva, ca eu deja am ajuns la capatul puterilor.
Ajutati`ma cumva sa rezolv problema asta, ca sunt foarte pornit sa-mi iau solenza 😢
facem clubul oamenilor chinuiti de zenzorii c20xe 😂 😂
ai uitat cand eram disperat cu problema mea cu relantiul ?? acum sta pe la 1100 de ture si chiar nu mai m`a interesat ca ori`cum tot 11-12 consuma.
eu in continuare cred ca problema este de la fire.
- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Dupa ce merg cu ea si o forjez, la un moment dat se aprinde si check engine, bineinteles cod 13. Si masina se simte ca nu mai trage cum trebuie. Ziceau aia pe forum in anglia ca si daca CTS-u e busit, motoru crede ca e tot timpul rece, si nu incepe sa citeasca de la sonda datele. (Ca nu s-a incalzit). Am testat si cts-u, care merge pe principiu impedantei spre negativ, adica cu cat motorul se raceste cu atat impedanta scade, si asa a si fost, deci presupun ca merge ok.
Alte idei ? azi ca a plouat si a fost racoare, a mers beton masina. Inca o chestie: daca scot mufa de la debitmetru in timp ce motorul merge, se opreste imediat. E normal ?
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
la asta iti pot raspunde eu, este normal... asa imi face si mie !
la ce CTS te referi ? la senzoru de temperatura ala care duce in ECU ?
si eu credeam ca e bulit si am pus o rezistenta pe el echivalentul a 80 de grade parca am citit in manual si imi sesizeaza.
- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
ti`o dau pe a mea de pe masina pentru proba si-mi dai si tu ceva de pe a ta pentru proba 😉
sa te rogi sa nimerim o zi calduroasa daca zici ca doar la caldura iti face belele.
iar pompa de benzina este in afara rezervorului te poti uita la ea sau proba cu alta... de cielo sau ceva ce se potriveste, una de la un c20ne care o are fordV6 (stii de cine este vorba cred)
dar duminica daca e, sunt liber toata ziua sau sambata dupa ora 4.
sa-mi zici sa stiu sa-mi pastrez malai de benzina 😃
mai vb pe mess.
- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
acum am pus 4 bujii noi noutze bosch super FR8LDC, care sunt cu 2 electrozi or smth, au 2 lamele d-alea.
Imediat dupa ce am pus pompa, a facut fix la fel cand se strica, probabil nu era amorsata si a prins si ceva aer pe circuit cand am schimbat-o, pentru ca si in mers imi facea fitze. Am pus 5 litri de benzina, am forjat-o vreo 2 km si in drum spre casa a mers foarte smooth. vreau sa zic ca si la relanti merge altfel motorul, parca toarce. Sa vedem daca mai face chestia.
PS: bujiile erau de culoare maro caramiziu pe electrozi pe acolo. asta e de bine ? frate... bujii GM... n-am vazut in viata mea, cred ca erau ori de cand e motoru ala scos pe linia de fabricatie ori de la ultima revizie a austriacului care a avut vectra aia de unde am luat eu motoru 😊)
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
Sa ma lumineze si pe mine cineva, ca eu deja am ajuns la capatul puterilor.
Ajutati`ma cumva sa rezolv problema asta, ca sunt foarte pornit sa-mi iau solenza 😢
facem clubul oamenilor chinuiti de zenzorii c20xe 😂 😂
ai uitat cand eram disperat cu problema mea cu relantiul ?? acum sta pe la 1100 de ture si chiar nu mai m`a interesat ca ori`cum tot 11-12 consuma.
eu in continuare cred ca problema este de la fire.
DnI verifica firele in mufa de la senzorul de temperatura. asa imi facea si mie si aveam un fir intrerupt. imi gasea motorul tot timpul rece si mergeam mereu "cu socul tras"
- Kappy
- **
- 287 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat