Motorul a fost fiert si reparat doar blocul motor (bucsat toti 4 cilindri, 2 pistoane noi celelalte 2 erau bune, segmenti noi toate 4 pistoane, cuzineti etc. tot tacamul verificat, masurat cantarit), chiuloasa a ramas aceiasi dar s-a facut planeitate, toate astea la 190500 de km.
Parea ca totul s-a rezolvat dar de atunci pana acum a fost desfacut motorul de 3 ori si schimbat garnitura de chiuloasa deoarece baga presiune in sistemul de racire. De la ultima operatie sunt mai putin de 7000Km.
Asa arat ghiuloasa dupa ultima operatie.

si asa blocul motor.

Si acum simtomele sunt clasice de garnitura ciupita (chiuloasa fisurata) si anume:
- baga presiune in vasul de expansiune (fierbe apa in borcan);
- lipsa putere;
- are momente cand merge neregulata parca in 2 sau 3 pistoane si are momente cand merge rotund aleator, mai pregnant dupa ce se incalzeste;
Pe langa toate astea mai pufaie pe la joja asa sacadat cu fum albicios ca pe la teava de esapament si
pierdea lichid de racire foarte mult (umblam cu solutia de antigel 1-2 bidoane de 5L in portbagaj) prin spatele blocului motor, era in permanent umed de la chiuloasa in jos.
De mentionat ca astea s-au intamplat prin octombmrie anul trecut, si masina a stat pe dreapta pana luna asta (a mai fost pornita asa la 3, 4 saptamani mai putin cand a fost gerul napraznic) dar cu toate astea masina a pornit la prima cheie desi aveam motorina de vara si bateria cam descarcata, inghetata vai de capul ei.
Imi poate spune cineva daca exista posibilitatea ca din cauza chiuloasei pe langa presiunea bagata in vasul de expansiune, sa pufaie pe la joja (adica sa scape compresie in baia de ulei).
Va multumesc!