- Catalln
- OP
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Este vorba despre un Astra F din 94, motorul 1,7 TC4EE1 cel de Isuzu.
Motorul a fost fiert si reparat doar blocul motor (bucsat toti 4 cilindri, 2 pistoane noi celelalte 2 erau bune, segmenti noi toate 4 pistoane, cuzineti etc. tot tacamul verificat, masurat cantarit), chiuloasa a ramas aceiasi dar s-a facut planeitate, toate astea la 190500 de km.
Parea ca totul s-a rezolvat dar de atunci pana acum a fost desfacut motorul de 3 ori si schimbat garnitura de chiuloasa deoarece baga presiune in sistemul de racire. De la ultima operatie sunt mai putin de 7000Km.
Asa arat ghiuloasa dupa ultima operatie.
si asa blocul motor.
Si acum simtomele sunt clasice de garnitura ciupita (chiuloasa fisurata) si anume:
- baga presiune in vasul de expansiune (fierbe apa in borcan);
- lipsa putere;
- are momente cand merge neregulata parca in 2 sau 3 pistoane si are momente cand merge rotund aleator, mai pregnant dupa ce se incalzeste;
Pe langa toate astea mai pufaie pe la joja asa sacadat cu fum albicios ca pe la teava de esapament si
pierdea lichid de racire foarte mult (umblam cu solutia de antigel 1-2 bidoane de 5L in portbagaj) prin spatele blocului motor, era in permanent umed de la chiuloasa in jos.
De mentionat ca astea s-au intamplat prin octombmrie anul trecut, si masina a stat pe dreapta pana luna asta (a mai fost pornita asa la 3, 4 saptamani mai putin cand a fost gerul napraznic) dar cu toate astea masina a pornit la prima cheie desi aveam motorina de vara si bateria cam descarcata, inghetata vai de capul ei.
Imi poate spune cineva daca exista posibilitatea ca din cauza chiuloasei pe langa presiunea bagata in vasul de expansiune, sa pufaie pe la joja (adica sa scape compresie in baia de ulei).
Va multumesc!
Motorul a fost fiert si reparat doar blocul motor (bucsat toti 4 cilindri, 2 pistoane noi celelalte 2 erau bune, segmenti noi toate 4 pistoane, cuzineti etc. tot tacamul verificat, masurat cantarit), chiuloasa a ramas aceiasi dar s-a facut planeitate, toate astea la 190500 de km.
Parea ca totul s-a rezolvat dar de atunci pana acum a fost desfacut motorul de 3 ori si schimbat garnitura de chiuloasa deoarece baga presiune in sistemul de racire. De la ultima operatie sunt mai putin de 7000Km.
Asa arat ghiuloasa dupa ultima operatie.
si asa blocul motor.
Si acum simtomele sunt clasice de garnitura ciupita (chiuloasa fisurata) si anume:
- baga presiune in vasul de expansiune (fierbe apa in borcan);
- lipsa putere;
- are momente cand merge neregulata parca in 2 sau 3 pistoane si are momente cand merge rotund aleator, mai pregnant dupa ce se incalzeste;
Pe langa toate astea mai pufaie pe la joja asa sacadat cu fum albicios ca pe la teava de esapament si
pierdea lichid de racire foarte mult (umblam cu solutia de antigel 1-2 bidoane de 5L in portbagaj) prin spatele blocului motor, era in permanent umed de la chiuloasa in jos.
De mentionat ca astea s-au intamplat prin octombmrie anul trecut, si masina a stat pe dreapta pana luna asta (a mai fost pornita asa la 3, 4 saptamani mai putin cand a fost gerul napraznic) dar cu toate astea masina a pornit la prima cheie desi aveam motorina de vara si bateria cam descarcata, inghetata vai de capul ei.
Imi poate spune cineva daca exista posibilitatea ca din cauza chiuloasei pe langa presiunea bagata in vasul de expansiune, sa pufaie pe la joja (adica sa scape compresie in baia de ulei).
Va multumesc!
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- alx78
- ***
- 604 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 604
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Catalln
- OP
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Eu am alta chiuloasa de pe un Combo tot motor de Isuzu dar fara turbo (este ca noua are mai putin de 80 de mii reali).
Daca schimb chiuloasa doare scap de probleme?
Exista posibilitatea ca, chiuloasa noua sa se duca datorita blocului, daca se dovedeste ca el e cu probleme?
Sunt totusi nelamurit cu pufaitul pe la joja.
Daca schimb chiuloasa doare scap de probleme?
Exista posibilitatea ca, chiuloasa noua sa se duca datorita blocului, daca se dovedeste ca el e cu probleme?
Sunt totusi nelamurit cu pufaitul pe la joja.
- alx78
- ***
- 604 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 604
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Catalln
- OP
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Szabados Antonela
- **
- 444 mesaje
- din 03 Apr 2009
- Alta tara
Szabados Antonela
- Mesaje scrise: 444
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Catalln
- OP
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Catalln
- OP
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Szabados Antonela
- **
- 444 mesaje
- din 03 Apr 2009
- Alta tara
Szabados Antonela
- Mesaje scrise: 444
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Catalln
- OP
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Szabados Antonela
- **
- 444 mesaje
- din 03 Apr 2009
- Alta tara
Szabados Antonela
- Mesaje scrise: 444
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2009
- Mesaj Privat
La motoare se da garantie 6 luni minim ,in timpul asta poti sa-ti dai seama daca e bun ... Cand mecanicul nu reuseste sa-ti repare motorul bine ,niciodata nu va recunoaste ca a gresit! Si tu nu vei putea sa dovedesti ca a gresit !O sa spuna ca tu nu ai exploatat motorul in parametrii normali ,deci tu esti de vina ( e cantec vechi ,deja e slagar). Un singur lucru vreau sa zic : experienta o faci pe banii tai. Daca nu reuseste oeratia tot la un motor second vei ajunge. La un mecanic mult mai mult i place sa-ti repare motorul (banii)
- alx78
- ***
- 604 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 604
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- alx78
- ***
- 604 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 604
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Catalln
- OP
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
DUpa cum spuneam si pana acuma:
- chiuloasa gata echipata (de la supape la injectoare si bujii) o am, mai buna de atat nu gasesc sigur;
- garnitura de chiuloasa o am;
- manopera e pe la 100 150 dupa cum mi-a spus omu depinde ce gaseste;
Singura mea nelamurire e acel pufait pe la joja, cauza - alinierea segmentilor, piston spart sau fisura de la chiuloasa (intre canalele de retur ulei si evacuare).
Si cu pistonul spart tot nu ajung la 500 600 de euro (piese si manopera), cum spuneam chiuloasa si garnitura le am.
Intr-adevar era o varianta la inceput innainte de a face reparatiile la motor, insa acum nu mai e viabila solutia.
- chiuloasa gata echipata (de la supape la injectoare si bujii) o am, mai buna de atat nu gasesc sigur;
- garnitura de chiuloasa o am;
- manopera e pe la 100 150 dupa cum mi-a spus omu depinde ce gaseste;
Singura mea nelamurire e acel pufait pe la joja, cauza - alinierea segmentilor, piston spart sau fisura de la chiuloasa (intre canalele de retur ulei si evacuare).
Si cu pistonul spart tot nu ajung la 500 600 de euro (piese si manopera), cum spuneam chiuloasa si garnitura le am.
Intr-adevar era o varianta la inceput innainte de a face reparatiile la motor, insa acum nu mai e viabila solutia.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Cel mai probabil segmenti.
Pe mine m-a costat 3200 RON din care 1200 a fost manopera.
Rectificat chiulasa, schimbat o biela, segmenti, simeringuri supape, garnitura de chiulasa noua, cuzineti palier+arbore noi, arbore cotit SH (nou era 7000 ron la reprezentanta).
Decat sa iau un motor SH prefer sa bag piese de calitate si sa stiu ca ma mai duce inca 200-300.000 km masina.
Pe mine m-a costat 3200 RON din care 1200 a fost manopera.
Rectificat chiulasa, schimbat o biela, segmenti, simeringuri supape, garnitura de chiulasa noua, cuzineti palier+arbore noi, arbore cotit SH (nou era 7000 ron la reprezentanta).
Decat sa iau un motor SH prefer sa bag piese de calitate si sa stiu ca ma mai duce inca 200-300.000 km masina.
- Catalln
- OP
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat