- Mateiux
- OP
- 158 mesaje
- din 01 Mai 2004
- Corsa 2006 Z14XE
- Hunedoara
Mateiux
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2006 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2004
- Mesaj Privat
Daca pun "agrafa de birou" pt diagnoza, valva IAC ince pe sa se deschida si sa se inchida de una singura se aude bazaind inchis - deschis.
E NORMAL SA FACA ASA???
Alta problema e ca masina are intreruperi in timpul mersului paraca primeste aer fals! se simte tare de tot in viteza 4 cu 60Km/h si 2000 Rpm parca se ineaca si smuceste. poate fi de la valva de ralanti?
Precizez ca ralantiu e FF stabil la 750 Rpm
E NORMALA VLOAREA ASTA pt un motor X16XE cu clima si servo?
-Nu am coduri de erore decat unul de mult stocat de la valva AGR (47) cum il sterg? ca am curatat valva si nu sa mai aprins becul de atunci?dar codul a ramas stocat!!!
E NORMAL SA FACA ASA???
Alta problema e ca masina are intreruperi in timpul mersului paraca primeste aer fals! se simte tare de tot in viteza 4 cu 60Km/h si 2000 Rpm parca se ineaca si smuceste. poate fi de la valva de ralanti?
Precizez ca ralantiu e FF stabil la 750 Rpm
E NORMALA VLOAREA ASTA pt un motor X16XE cu clima si servo?
-Nu am coduri de erore decat unul de mult stocat de la valva AGR (47) cum il sterg? ca am curatat valva si nu sa mai aprins becul de atunci?dar codul a ramas stocat!!!
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Mateiux
- OP
- 158 mesaje
- din 01 Mai 2004
- Corsa 2006 Z14XE
- Hunedoara
Mateiux
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2006 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Mateiux
- OP
- 158 mesaje
- din 01 Mai 2004
- Corsa 2006 Z14XE
- Hunedoara
Mateiux
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2006 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2004
- Mesaj Privat
Nu se aprinde becul de electronica poate smuci pana nu mai poate ca nu se aprinde..... nu am stocate erori decat aia de acu' "100 de ani" de la AGR.
Sa spun si adevarul ce am facut desi..... in fine cand am curatat IAC-ul ma pus "the devil" sa apas pe el si a intrat capul ala de aluminiu inautru cam fortat cu un Krrrrrrrr..... m-am gandit ca nu e bine si l-am tras afara si am rams cu el in mana. Pana la urma l-am dibuit eu si l-am bagat inapoi dar.........
E de aia il suspectez eu pe asta ca pote nu-si mai gaseste pozitia optima de aici si bazaitul la diagnoza
DETALIU IMPORTANT:
Am realizat smuceste cand sunt in frana de motor pe drum drept nu in panta
Am un IAC ok dar e de pe un motor C14SE oare e bun pentru asta? pe exterior arata la fel.
Sa spun si adevarul ce am facut desi..... in fine cand am curatat IAC-ul ma pus "the devil" sa apas pe el si a intrat capul ala de aluminiu inautru cam fortat cu un Krrrrrrrr..... m-am gandit ca nu e bine si l-am tras afara si am rams cu el in mana. Pana la urma l-am dibuit eu si l-am bagat inapoi dar.........
E de aia il suspectez eu pe asta ca pote nu-si mai gaseste pozitia optima de aici si bazaitul la diagnoza
DETALIU IMPORTANT:
Am realizat smuceste cand sunt in frana de motor pe drum drept nu in panta
Am un IAC ok dar e de pe un motor C14SE oare e bun pentru asta? pe exterior arata la fel.
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
La mine IAC-ul sau ICV-ul cum ii mai spune se compune din:
- corp de aluminiu sau ce o fi - are doua gauri pe partea laterala si longitudinal o tija cu un arc in capat; tija aia e de cupru parca si trebuie sa aiba o cursa inainte si inapoi in tub
- micromotorul in sine (atasat de tub cu 2 suruburi); in capat se termina cu plastic si mufa de contacte iar in fata are un fel de lagar pentru tija de cupru
Eu le-am curatat pe amandoua (mai ales tubul) dar sincer nu am reusit sa rup nimica...
Eu cred ca trebuie sa schimbi piesa cu pricina ca sa-ti mai mearga...
- corp de aluminiu sau ce o fi - are doua gauri pe partea laterala si longitudinal o tija cu un arc in capat; tija aia e de cupru parca si trebuie sa aiba o cursa inainte si inapoi in tub
- micromotorul in sine (atasat de tub cu 2 suruburi); in capat se termina cu plastic si mufa de contacte iar in fata are un fel de lagar pentru tija de cupru
Eu le-am curatat pe amandoua (mai ales tubul) dar sincer nu am reusit sa rup nimica...
Eu cred ca trebuie sa schimbi piesa cu pricina ca sa-ti mai mearga...
- Mateiux
- OP
- 158 mesaje
- din 01 Mai 2004
- Corsa 2006 Z14XE
- Hunedoara
Mateiux
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2006 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2004
- Mesaj Privat
I'm back !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dupa o lunga pauza(vacanta prin alte tari de soare pline) revin cu specificatia ca problema nu era de la IAC/ICV ci de la Potentiometrul de la pedala de acceleratie era intrerupt intr-un anume punct unde logic "rupea" din puterea motorului care nu mai primea benzina.
Daca aveti probleme cu inrtrerupere puterii in timpul mersului incercati si potentiometrul.
Dupa o lunga pauza(vacanta prin alte tari de soare pline) revin cu specificatia ca problema nu era de la IAC/ICV ci de la Potentiometrul de la pedala de acceleratie era intrerupt intr-un anume punct unde logic "rupea" din puterea motorului care nu mai primea benzina.
Daca aveti probleme cu inrtrerupere puterii in timpul mersului incercati si potentiometrul.
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
Mateiux a scris:Dupa o lunga pauza(vacanta prin alte tari de soare pline) revin cu specificatia ca problema nu era de la IAC/ICV ci de la Potentiometrul de la pedala de acceleratie era intrerupt intr-un anume punct unde logic "rupea" din puterea motorului care nu mai primea benzina.
Cum te-ai prins de asta?
- Mateiux
- OP
- 158 mesaje
- din 01 Mai 2004
- Corsa 2006 Z14XE
- Hunedoara
Mateiux
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2006 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
La fel am patit si eu la un C20NE calculatorul imi raporta un cod de defect al senzorului de turatie (vibrochen) am schimbat 4 aceleasi zmucituri, am verificat si inst. el. sa vad daca nu sunt fire intrerupte... totul in regula, pana la urma am luat-o prin eliminare, am gasit ca era senzorul de la clapeta de acceleratie...
Mai nou am un motor C20XE, cand l-am cumparat proprietarul mi-a zis ca masina are o problema pe care nu au reusit nici cei de la reprezentanta Bosch sa o rezolve, turatia crestea odata cu cresterea temperaturii motorului (pana la 1600-1800 rot/min), daca depaseai turatia de 3000 rot/min se aprindea becul "check engine" si ramanea aprins pana opreai motorul... Proprietarul mi-a zis ca a schimbat senzorul hall de pe distribuitor de mai multe ori la Bosch fapt confirmat chiar de cel care s-a ocupat de masina atunci cand am fost la service sa-mi curete injectoarele. Specialistul mi-a recomandat sa schimb calculatorul masinii pentru ca este defect (am refacut si eu testul intradevar calculatorul stoca in memorie codul de defect al senzorului hall l-am masurat cu osciloscopul si era ok). Am urmat apoi sfatul specialistului, am fost la dezmembrari:
- am probat un alt calculator- aceleasi probleme;
- ..... debitmetru....... ;
- .... senzor clapeta + senzor vibrochen..... ;
- ..... sonda temperatura...;
- ..... alta inst el.....;
- ..... in final senzorul knok s-a dovedit a fi problema. L-am schimbat si nu mi-a venit sa cred, acum merge perfect.
Ultima modificare făcută de roBERT la Mar 21 Sep, 2004 3:19 pm
Mai nou am un motor C20XE, cand l-am cumparat proprietarul mi-a zis ca masina are o problema pe care nu au reusit nici cei de la reprezentanta Bosch sa o rezolve, turatia crestea odata cu cresterea temperaturii motorului (pana la 1600-1800 rot/min), daca depaseai turatia de 3000 rot/min se aprindea becul "check engine" si ramanea aprins pana opreai motorul... Proprietarul mi-a zis ca a schimbat senzorul hall de pe distribuitor de mai multe ori la Bosch fapt confirmat chiar de cel care s-a ocupat de masina atunci cand am fost la service sa-mi curete injectoarele. Specialistul mi-a recomandat sa schimb calculatorul masinii pentru ca este defect (am refacut si eu testul intradevar calculatorul stoca in memorie codul de defect al senzorului hall l-am masurat cu osciloscopul si era ok). Am urmat apoi sfatul specialistului, am fost la dezmembrari:
- am probat un alt calculator- aceleasi probleme;
- ..... debitmetru....... ;
- .... senzor clapeta + senzor vibrochen..... ;
- ..... sonda temperatura...;
- ..... alta inst el.....;
- ..... in final senzorul knok s-a dovedit a fi problema. L-am schimbat si nu mi-a venit sa cred, acum merge perfect.
Ultima modificare făcută de roBERT la Mar 21 Sep, 2004 3:19 pm
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Mateiux
- OP
- 158 mesaje
- din 01 Mai 2004
- Corsa 2006 Z14XE
- Hunedoara
Mateiux
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2006 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Exact, Knock Sensor = senzor de detonatie. Cu ajutorul lui ECU detecteaza aprinderile necontrolate si corecteaza curbele de avans si injectie astfel incat performanta sa se mentina aproape de maxim, dar fara sa apara detonatiile (care duc la pierderi de putere si uzura prematura a componentelor mecanice).
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
GSI, multumesc pentru raspuns, as adauga doar ca calculatorul Motronic 2.5 are un procesor separat numai pentru aceasta functie(knock detection) modifica si regleaza permanent avans-ul pana atunci cand sesizeaza aparitia "aprinderilor necontrolate" prin senzorul knock, care se comporta practic ca un microfon.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- stresu1984
- *
- 39 mesaje
- din 27 Feb 2008
- Vectra 1994 c16nz
- Buzau
stresu1984
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1994 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cristivoicu
- *
- 3 mesaje
- din 04 Mai 2010
- Astra 2005
- Bucuresti
cristivoicu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2010
- Mesaj Privat