La fel am patit si eu la un C20NE calculatorul imi raporta un cod de defect al senzorului de turatie (vibrochen) am schimbat 4 aceleasi zmucituri, am verificat si inst. el. sa vad daca nu sunt fire intrerupte... totul in regula, pana la urma am luat-o prin eliminare, am gasit ca era senzorul de la clapeta de acceleratie...
Mai nou am un motor C20XE, cand l-am cumparat proprietarul mi-a zis ca masina are o problema pe care nu au reusit nici cei de la reprezentanta Bosch sa o rezolve, turatia crestea odata cu cresterea temperaturii motorului (pana la 1600-1800 rot/min), daca depaseai turatia de 3000 rot/min se aprindea becul "check engine" si ramanea aprins pana opreai motorul... Proprietarul mi-a zis ca a schimbat senzorul hall de pe distribuitor de mai multe ori la Bosch fapt confirmat chiar de cel care s-a ocupat de masina atunci cand am fost la
service sa-mi curete injectoarele. Specialistul mi-a recomandat sa schimb calculatorul masinii pentru ca este defect (am refacut si eu testul intradevar calculatorul stoca in memorie codul de defect al senzorului hall l-am masurat cu osciloscopul si era ok). Am urmat apoi sfatul specialistului, am fost la dezmembrari:
- am probat un alt calculator- aceleasi probleme;
- ..... debitmetru....... ;
- .... senzor clapeta + senzor vibrochen..... ;
- ..... sonda temperatura...;
- ..... alta inst el.....;
- ..... in final senzorul knok s-a dovedit a fi problema. L-am schimbat si nu mi-a venit sa cred, acum merge perfect.
Ultima modificare făcută de roBERT la Mar 21 Sep, 2004 4:19 pm