Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
La capul de bara (dreapta) se pare ca s-a taiat cauciucul; o schimbasem acum vreo 6luni Sad

1. piesa a fost proasta

2. piesa a fost prost montata

3. ce-i de facut? se mai poate schimba cauciucul cu altul de la o piesa similara? trebuie sa pun alt cap de bara?

4. Trebuie sa fac si geometria dupa nu?
Skip ads

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
E posibil ca piesa sa fi fost proasta , se mai intampla , am patit si eu la fel cu un cap TRW Shocked .Cauciucul se poate lua de la un cap vechi si e usor de schimbat , nu e nici o problema.

In final va trebui sa faci si geometria. Cool
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
se aude un scartiit(muget) cand dau cu spatele si rotesc de volan stanga/dreapta. si parca se aude din dreapta de unde mi s-a dus burduful asta la capul de bara...

asta o fi cauza?
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu cred ca are vreo legatura, poate fi mai degraba ceva la bucsaraie...
  • botedno

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ce inseamna sa faci geometria ca nu-mi da seama.si eu am schimbat capat de bara dreapta si de atunci imi trepideaza volanul intre 100 si 110 ?
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
iti trepideaza de ca nu ai rotile echilibrate
avand in vedere ca 1 cap de bara costa cam 50 de lei eu te sfatuiesc sa le schimbi pe amandoua (stg+dr) si apoi sa-ti faci, doar nu vrei sa virezi o data stanga si masina sa se duca in dreapta
geometria inseamna : sa-ti reglezi unghiurile rotilor din fata (de fuga, etc...)
deci schimbale pe amandoua si apoi fa-ti unghiutirile (sau geometria)
  • botedno

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2008

  • Mesaj Privat
azi am vazut ca- am un joc la bucsa barei de directie partea dreapta .poate sa fie trepidatia volanului din cauza asta ?bucsa se schimba separat sau doar cu brat cu tot?mersi.
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 590
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca schimbi doar cauciucul de la capul de bara nu vad de ce trebuie sa refaci geometria, pt ca nu desfaci filetul de prindere al lui pe bieleta, ci doar il scoti din fuzeta.
  • abdon

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 X 16 XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
va salut, "opelistilor"!

m-am pus sa schimb un capat de bara, stanga, si dupa chin mult, m-am uitat pe net, si n-am gasit, cum se schimba.

Intr-adevar este simplu, dar unde unu nu-i putere, unde-s doi ...

Am ridicat pe cric masina, am demontat roata, am desfiletat cele doua, piulita de "12", si surubul de "8", si am incercat sa lovesc cu ciocanul, cu un lemn, in surubul de "12", si nimic, am pus un lemn intre suportul de la arc si borcan, in interior, si cu un alt cric, cu un prelungitor, am incercat sa fortez capatul de bara cu cricul, mi-a ridicat masina cu totul.

Finalul, conteaza:

am pus pe doamna mea de 80 kg, sa apese pe ranga, care era intre suportul de arc si capatul de bara, si am lovit insistent cu ciocanul in surubul de "12", si in maximum un minut, a iesit. Am desfiletat capatul, l-am dat jos, si l-am inlocuit cu cel nou.

montarea am facut-o tare usor, si repede ... . Smile


Ultima modificare făcută de abdon la Dum 31 Aug, 2008 1:38 pm, modificat de 2 ori în total
  • abdon

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 X 16 XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am facut probe cu masina in mers, trage puternic stanga, desi am respectat numarul pasurilor de filet.

inteleg ca trebuie sa merg la "meserias", dar m-a dezamgit, ca am mai fost de doua ori, si mi se uzau cauciurile pe interior.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mergi la geometrie , iti toaca anvelopele ai observat chestia asta, si tot nu te duci nici dupa ce ai schimbat un cap de bara? wtf toata distractia adica capete de bara ... ca se schimba impreuna + geometrie am dat 70 de roni manopera pt 2 capete si geometrie schimbate ca la carte, desfacute cu presa ...
  • abdon

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1998 X 16 XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
mda, mersi, asa-i
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 590
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu trebuia sa numeri spirele, nu are relevanta daca sunt capete de bara diferite, adica unul cu partea filetata mai lunga decat celelalt.
Eu am masurat cu ruleta distanta de la axul capului de bara pana la bieleta si am tinut cont doar de asta si merge bine, dar sustin ideea cu schimbatul la service, ca doar e directie, nu filtru de aer. Exclamation
  • valy darie

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1994 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut am si eu o intrebare: daca capatul de bara este uzat bate si in linie dreapta sau numai la viraj? merci
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 590
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
La gropi, denivelari. Ridica roata si incerci sa o virezi.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
valy darie a scris:salut am si eu o intrebare: daca capatul de bara este uzat bate si in linie dreapta sau numai la viraj? merci


Pui o intrebare pe care ar trebui sa o puna un croitor (nu un sofer profesionist-asa e in profil)
Cum a spus si colegul,aceasta uzura poate aduce multe rele,si cea mai rea ar fi sa iasa din prindere si sa se conduca dupa bunul plac.

ps. scuze de critica,dar la capitolul directie si frane nici nu trebuie sa ne punem astfel de intrebari.
  • HerrDoc

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Este tensiune intre bieleta care e prinsa de roata? Adica daca scot capul de bara din roata, unde e prinsa, si montez noul cap de bara, mai pot sa-l prind la loc cu mana? Fara sa-mi trebuiasca stiu eu - presa sau ceva?
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Partea care este prinsa in [butucul ] rotii este conica .Se poate schimba in fata blocului,dar oricum trebuie sa mergi la service pt. unghiul de directie.Nu este valabila metoda cu infiletat un anumit nr. de filete ca si la cel vechi.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR