Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut...
Am o nelamurire cu frana mea de mana...care nu prea prinde cum trebuie, adica slab de tot.
Daca o trag pe loc la maxim si pornesc cu a`ntaia nu stau rotile blocate.
Am schimbat placutele pe spate si e la fel.....mentionez ca am tras de maneta de frana de mana de 15-20 de ori inainte sa calc pedala de frana (ca este autoreglabila) dupa cum ziceau alti colegi pe forum ca e indicat la schimbarea placutelor spate....si tot asa imi prinde....
In mers nici nu se pune problema sa imi prinda mai deloc......
acuma intreb daca trebuie inlocuit si cablul de la frana de mana, ca am inteles ca se intinde de la sine si face frana mai moale dupa ceva vreme...
Alta problema este cand trag frana de mana in sus pocneste ceva in ansamblul ei pe la consola centrala ceva....dar nu stiu ce....ar disparea daca schimb cablul?
P.S: Un pret la un cablu de feana de mana stie cineva?
Masina este un Signum 2005 1.9 CDTI (150)...
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cel mai bine desfaci tu acolo in consola si vezi ce si cum. Daca pocneste ceva, inseamna ca nu merge cum ar trebui.
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
eu am desfacut....dar cam mi`am prins urechile pe acolo...
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca te uiti sub mansonul manerului de frana o sa vezi o tije filetata (M6) care are o piulita pentru reglaj. Ai nevoie de o cheie tubulara lunga de 10. Ridici masina in partea din spate astfel incat rotile din spate sa fie libere. Desfaci piulita aceea pana aproape de sfarsitul filetului dupa care verifici ca parghiile care actioneaza pistonasul pentru frana de mana (in spatele rotii) sa fie retrase la maxim. Dupa asta strangi piulita pana cand rotile incep sa se invarta mai greu (incep sa frece foarte usor placutele pe disc). Faci cateva probe tragand de maneta si eventual o mai reglezi putin din piulita (strangi sau desfaci). Atunci cand reglezi, manerul franei trebuie sa fie jos. Daca frana este pe tambur atunci reglajul se face din parghia distantier a sabotilor pe care o poti vedea printr-o gaura tehnologica existenta in tambur. Tot pe acea gaura se face reglajul cu ajutorul unei surubelnite mecanice. Pentru frana pe tambur nu mai este necesar reglajul din consola care a fost facut deja o data. La frana pe disc reglajul se face pentru ambele roti in acelasi timp pe cand la tamburi se face pentru fiecare roata in parte.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR