Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord
  • Vios40

  • Mesaje scrise: 409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1987 2.3D LS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sunt posesorul unui Rekord LS 2.3D, din 1985 pentru Germania, cutie de viteze 4 + 1, 4 usi, Clasa Executive sau Large Family, 52 Kw, 2.260 CMC, tractiune spate, gri metalizat, . Consum 5-6 L/% in oras si 4-5 L/% in afara. Puturos in comparatie cu cele pe benzina dar nu m-a lasat de loc decat atunci cand nu a mai avut motorina.

Mai multe imagini la garajul meu din cadrul profilului Smile


Ultima modificare făcută de Vios40 la Dum 03 Jun, 2007 8:52 am, modificat de 5 ori în total
Skip ads

  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Faine masini. Eu am o nepoata de-a lui bunicu Rekord, Omega, si sunt foarte multumit de ea. Sper sa nu ne despartim prea curand, fiindca o iubesc. P.S.: consumul dat de tine ma cam nedumereste, la cat de grea este masina (tank).
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Vios40 a scris:Sunt posesorul unui Rekord LS 2.3D, din 1989 pentru Germania, Clasa Executive sau Large Family, 174 CP, 2.260 CMC...

Opel Rekord E s-a fabricat pana in 1986 inclusiv , in 1989 era deja Omega A.
Esti sigur ca are 174 de CP?
  • Vios40

  • Mesaje scrise: 409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1987 2.3D LS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2007

  • Mesaj Privat
secarianu a scris:Faine masini. Eu am o nepoata de-a lui bunicu Rekord, Omega, si sunt foarte multumit de ea. Sper sa nu ne despartim prea curand, fiindca o iubesc. P.S.: consumul dat de tine ma cam nedumereste, la cat de grea este masina (tank).


Si pe mine ma uimeste dar asa este. Poate este de vina stilul meu de a conduce si acesta este raportat doar la faza in care masina este doar cu un pasager, de ex. cu ocazia deplasari de 1 Mai zona Sinaia - Brasov, unde eram 5 pers. + bagaj de 60 Kg. consumul a ajuns la 7-8 din cauza serpentinelor sau a diferentei de greutate. Este "un tank" dar raportat la stil pot spune ca stilul este acesta: vit. a I-a doar demaraj, cu a II-a putzin accelerat max. pana la 30 Km./H, pe a III-a intre 30 - 40 Km./H iar restul cu a IV-a. In oras o las libera in preajma trecerilor de pietoni si accelerez dupa, in general raportez viteza la culoarul de drum incercand sa lucrez mai mult cu inertia acestei masini decat cu puterea motorului. Neavand turometru schimb viteza cand o simpt ca se tureaza si la diesel se aude clar, nu stiu cum este la motorul diesel din zilele noastre. Asta este! Very Happy


Ultima modificare făcută de Vios40 la Dum 03 Jun, 2007 8:53 am
  • Vios40

  • Mesaje scrise: 409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1987 2.3D LS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Senator a scris:
Vios40 a scris:Sunt posesorul unui Rekord LS 2.3D, din 1989 pentru Germania, Clasa Executive sau Large Family, 174 CP, 2.260 CMC...

Opel Rekord E s-a fabricat pana in 1986 inclusiv , in 1989 era deja Omega A.
Esti sigur ca are 174 de CP?


Am modificat putin scuze de eroare Very Happy
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Da, este un stil de condus bun, dar chestia cu scosul din viteze in dreptul trecerilor de pieton nu este benevola in primul rand la siguranta pietonilor nevinovati care trec trecerea (cu atat mai mult in locuri permise -trecerea), deoarece nu vei putea folosi frana de motor, sau era vorba de acceleratie?
  • Vios40

  • Mesaje scrise: 409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1987 2.3D LS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2007

  • Mesaj Privat
secarianu a scris:Da, este un stil de condus bun, dar chestia cu scosul din viteze in dreptul trecerilor de pieton nu este benevola in primul rand la siguranta pietonilor nevinovati care trec trecerea (cu atat mai mult in locuri permise -trecerea), deoarece nu vei putea folosi frana de motor, sau era vorba de acceleratie?


Am fost inteles gresit, nu scot din viteza doar debraiez temporar. Very Happy
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
@vios40: cat te costa un kit de ambreaj? Eu as prefera sa o scot din viteza la faze din astea... dar oricum nu ajuta consumul pt ca nu e in frana de motor.. la relanti consuma mai mult decat in frana de motor...

parerea mea Wink
  • Vios40

  • Mesaje scrise: 409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1987 2.3D LS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cyclops a scris:@vios40: cat te costa un kit de ambreaj? Eu as prefera sa o scot din viteza la faze din astea... dar oricum nu ajuta consumul pt ca nu e in frana de motor.. la relanti consuma mai mult decat in frana de motor...

parerea mea Wink


Peter, patronul atelierului unde se intretine tank-eta mea a spus 10 mil cu montaj inclus si cu prima ocazie am sa-ti demonstrez cum este stilul acesta de mentinere a unui consum mic, prin debraiere inaintea franari se realizeaza un cuplu zero asa ca atat franele cat si ambreiajul sunt mai putin uzate la faza aceasta. Felicitari pentru ipostazele din garajul tau Very Happy
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Wink cu uzura sunt de acord... cu consumul.. inca am dubiile mele Wink
  • mugur79

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pana si corsa diesel consuma mai mult..sa fim seriosi asta e consum de masina diesel de 1.5 litri si nu de 2.3 si mai ales ca rekordul e greu...
  • daptzoanca

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Rekord 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dragilor, Vios are dreptate in ceea ce priveste consumul la "tankurile" astea. Am si eu unul si am ajuns cu el la cota 0. Cilindreea se invarte acum pe la 2,5 cmc, si spre surprinderea tuturora consumul extra urban, cu un asemenea stil de condus ajunge la 5...5.5 l/100 Km, iar urban undeva la 7...8 l/Km, va vina sa credeti ori ba, ASTA E REALITATEA !
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
E normal sa fie asa consumul, adica mic nu uitati ca este vorba despre un motor diesel aspirat, un diesel de 1.7 cu un boost de 0,3 din turbina se comporta ca un 2.2 aspirat, de aici si puterea foarte apropiata, 71 de cai la acest motor fata de 75 la cel de 1.7. E si diferenta de cateva generatii...
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sa nu uitam ce e mai important ----> REKORD-ul nu are catalizator , deci o evacuare mult mai usoara care se reflecta bineinteles in consum , deasemeni Rekord-ul nu respecta norme de poluare , Euro 1,2,3,4,5, etc. deci poate avea o ardere mai eficienta care se reflecta insa intr-un nivel mai mare de NO si HC . Deci este credibil ca la un REKORD diesel sa obtii consumuri de cca. 6 l /100 km ( chiar mai mici ).

Respecte Wink
  • ribi
  • 0 mesaje
  • din 23 Apr 2007
  • Rekord 1987
  • bucuresti-dristor
  • ribi

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: bucuresti-dristor
  • Masina: Rekord 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
vios nu stiu cum scoti tu consumu' asta dar eu sub 10-12 nu scad.....poate-mi vinzi pontu Very Happy . oricum se vede ca esti bun sofer daca scoti consum atat de mic din balena....bv.
  • florea8502

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Rekord 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salutare am si eu o intrebare am luat de curand un opel ca al tau indentic numai ca e mai ramolit unde pot gasi niste piese de schimb si ornamente pentru el .mai mult mar interesa un bord ca asta e crapat rau iar instalatia electrica din bord nu ii functioneaza .as mai vrea si comutatorul de semnalizare si stergatoare ca nici ala nu merge.pentru cine ma poate ajuta ii las id:florin_berescu
  • adrian_gts

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 gts
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2009

  • Mesaj Privat
al meu e rekord 82' 2000cmc injectie.ma lesina cu benzina dar cel putin am pretenti la varsta lui se tine bine inca mai prinde 200 ....mie imi place masina ta..super intretinuta si asculta-ma p mn tabla ca pe rekord nu o s mai gasesti pe alta masina .asfat uscat..
  • alinmuresan

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
poate tabla mai proasta ca pe rekord n-o sa gasesti. am avut si eu si s-a dus la fiare vechi, dupa 2-3 reparatii totale la tablarie
  • adrian_gts

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 gts
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2009

  • Mesaj Privat
nus u ce fel de rekord ai dar te asigur...c are tabala ff groasaal meu nu are pic d rugina..dar scuza-ma e intretinut.. Shocked
  • potbal

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salut,

Si eu am avut un rekord 2.3 td, dar nu ma dezamagit niciodata cu exeptia ruperii unei bile si spargerea blocului motor. Dar am gasit la dezmembrari biela iar blocul l-am sudat si am tras de el pana pe la 370.000 km cand a cazut cu totul.
l-am folosit ca masina de transport (tras remorca incarcata cu nisip, transport gresie si tot felul de materiale). Singura problema a fost oalele de la telescoape care se tot deformau, pana am pus o bara intre telescoape si problemele au disparut.
Strasnica masina si total multumit de ea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR