- Vios40
- OP
- 409 mesaje
- din 15 Apr 2007
- Rekord 1987 2.3D LS
- Bucuresti
Vios40
- Mesaje scrise: 409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1987 2.3D LS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2007
- Mesaj Privat
Sunt posesorul unui Rekord LS 2.3D, din 1985 pentru Germania, cutie de viteze 4 + 1, 4 usi, Clasa Executive sau Large Family, 52 Kw, 2.260 CMC, tractiune spate, gri metalizat, . Consum 5-6 L/% in oras si 4-5 L/% in afara. Puturos in comparatie cu cele pe benzina dar nu m-a lasat de loc decat atunci cand nu a mai avut motorina.
Mai multe imagini la garajul meu din cadrul profilului
Ultima modificare făcută de Vios40 la Dum 03 Jun, 2007 8:52 am, modificat de 5 ori în total
Mai multe imagini la garajul meu din cadrul profilului
Ultima modificare făcută de Vios40 la Dum 03 Jun, 2007 8:52 am, modificat de 5 ori în total
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Vios40
- OP
- 409 mesaje
- din 15 Apr 2007
- Rekord 1987 2.3D LS
- Bucuresti
Vios40
- Mesaje scrise: 409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1987 2.3D LS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2007
- Mesaj Privat
secarianu a scris:Faine masini. Eu am o nepoata de-a lui bunicu Rekord, Omega, si sunt foarte multumit de ea. Sper sa nu ne despartim prea curand, fiindca o iubesc. P.S.: consumul dat de tine ma cam nedumereste, la cat de grea este masina (tank).
Si pe mine ma uimeste dar asa este. Poate este de vina stilul meu de a conduce si acesta este raportat doar la faza in care masina este doar cu un pasager, de ex. cu ocazia deplasari de 1 Mai zona Sinaia - Brasov, unde eram 5 pers. + bagaj de 60 Kg. consumul a ajuns la 7-8 din cauza serpentinelor sau a diferentei de greutate. Este "un tank" dar raportat la stil pot spune ca stilul este acesta: vit. a I-a doar demaraj, cu a II-a putzin accelerat max. pana la 30 Km./H, pe a III-a intre 30 - 40 Km./H iar restul cu a IV-a. In oras o las libera in preajma trecerilor de pietoni si accelerez dupa, in general raportez viteza la culoarul de drum incercand sa lucrez mai mult cu inertia acestei masini decat cu puterea motorului. Neavand turometru schimb viteza cand o simpt ca se tureaza si la diesel se aude clar, nu stiu cum este la motorul diesel din zilele noastre. Asta este!
Ultima modificare făcută de Vios40 la Dum 03 Jun, 2007 8:53 am
- Vios40
- OP
- 409 mesaje
- din 15 Apr 2007
- Rekord 1987 2.3D LS
- Bucuresti
Vios40
- Mesaje scrise: 409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1987 2.3D LS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2007
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Da, este un stil de condus bun, dar chestia cu scosul din viteze in dreptul trecerilor de pieton nu este benevola in primul rand la siguranta pietonilor nevinovati care trec trecerea (cu atat mai mult in locuri permise -trecerea), deoarece nu vei putea folosi frana de motor, sau era vorba de acceleratie?
- Vios40
- OP
- 409 mesaje
- din 15 Apr 2007
- Rekord 1987 2.3D LS
- Bucuresti
Vios40
- Mesaje scrise: 409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1987 2.3D LS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2007
- Mesaj Privat
secarianu a scris:Da, este un stil de condus bun, dar chestia cu scosul din viteze in dreptul trecerilor de pieton nu este benevola in primul rand la siguranta pietonilor nevinovati care trec trecerea (cu atat mai mult in locuri permise -trecerea), deoarece nu vei putea folosi frana de motor, sau era vorba de acceleratie?
Am fost inteles gresit, nu scot din viteza doar debraiez temporar.
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Vios40
- OP
- 409 mesaje
- din 15 Apr 2007
- Rekord 1987 2.3D LS
- Bucuresti
Vios40
- Mesaje scrise: 409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1987 2.3D LS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2007
- Mesaj Privat
Cyclops a scris:@vios40: cat te costa un kit de ambreaj? Eu as prefera sa o scot din viteza la faze din astea... dar oricum nu ajuta consumul pt ca nu e in frana de motor.. la relanti consuma mai mult decat in frana de motor...
parerea mea
parerea mea
Peter, patronul atelierului unde se intretine tank-eta mea a spus 10 mil cu montaj inclus si cu prima ocazie am sa-ti demonstrez cum este stilul acesta de mentinere a unui consum mic, prin debraiere inaintea franari se realizeaza un cuplu zero asa ca atat franele cat si ambreiajul sunt mai putin uzate la faza aceasta. Felicitari pentru ipostazele din garajul tau
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
mugur79
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
- daptzoanca
- *
- 1 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Rekord 1988
daptzoanca
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina: Rekord 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
Dragilor, Vios are dreptate in ceea ce priveste consumul la "tankurile" astea. Am si eu unul si am ajuns cu el la cota 0. Cilindreea se invarte acum pe la 2,5 cmc, si spre surprinderea tuturora consumul extra urban, cu un asemenea stil de condus ajunge la 5...5.5 l/100 Km, iar urban undeva la 7...8 l/Km, va vina sa credeti ori ba, ASTA E REALITATEA !
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
E normal sa fie asa consumul, adica mic nu uitati ca este vorba despre un motor diesel aspirat, un diesel de 1.7 cu un boost de 0,3 din turbina se comporta ca un 2.2 aspirat, de aici si puterea foarte apropiata, 71 de cai la acest motor fata de 75 la cel de 1.7. E si diferenta de cateva generatii...
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
Sa nu uitam ce e mai important ----> REKORD-ul nu are catalizator , deci o evacuare mult mai usoara care se reflecta bineinteles in consum , deasemeni Rekord-ul nu respecta norme de poluare , Euro 1,2,3,4,5, etc. deci poate avea o ardere mai eficienta care se reflecta insa intr-un nivel mai mare de NO si HC . Deci este credibil ca la un REKORD diesel sa obtii consumuri de cca. 6 l /100 km ( chiar mai mici ).
Respecte
Respecte
ribi
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: bucuresti-dristor
- Masina: Rekord 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- florea8502
- *
- 1 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Rekord 1983
- Galati
florea8502
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Rekord 1983
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
salutare am si eu o intrebare am luat de curand un opel ca al tau indentic numai ca e mai ramolit unde pot gasi niste piese de schimb si ornamente pentru el .mai mult mar interesa un bord ca asta e crapat rau iar instalatia electrica din bord nu ii functioneaza .as mai vrea si comutatorul de semnalizare si stergatoare ca nici ala nu merge.pentru cine ma poate ajuta ii las id:florin_berescu
- adrian_gts
- *
- 39 mesaje
- din 08 Dec 2009
- Vectra 2004 gts
- Bucuresti
adrian_gts
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 gts
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2009
- Mesaj Privat
- alinmuresan
- **
- 339 mesaje
- din 24 Nov 2008
- Valcea
alinmuresan
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2008
- Mesaj Privat
- adrian_gts
- *
- 39 mesaje
- din 08 Dec 2009
- Vectra 2004 gts
- Bucuresti
adrian_gts
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 gts
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2009
- Mesaj Privat
potbal
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
salut,
Si eu am avut un rekord 2.3 td, dar nu ma dezamagit niciodata cu exeptia ruperii unei bile si spargerea blocului motor. Dar am gasit la dezmembrari biela iar blocul l-am sudat si am tras de el pana pe la 370.000 km cand a cazut cu totul.
l-am folosit ca masina de transport (tras remorca incarcata cu nisip, transport gresie si tot felul de materiale). Singura problema a fost oalele de la telescoape care se tot deformau, pana am pus o bara intre telescoape si problemele au disparut.
Strasnica masina si total multumit de ea.
Si eu am avut un rekord 2.3 td, dar nu ma dezamagit niciodata cu exeptia ruperii unei bile si spargerea blocului motor. Dar am gasit la dezmembrari biela iar blocul l-am sudat si am tras de el pana pe la 370.000 km cand a cazut cu totul.
l-am folosit ca masina de transport (tras remorca incarcata cu nisip, transport gresie si tot felul de materiale). Singura problema a fost oalele de la telescoape care se tot deformau, pana am pus o bara intre telescoape si problemele au disparut.
Strasnica masina si total multumit de ea.