- byker_boy11
- OP
- 139 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Astra 2001 1.6 16v
- Bacau
byker_boy11
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 1.6 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
salut...un prieten de al meu are un Kadet de fff mult timp (vreo 10 ani)..nu prea a avut probleme cu el..insa de la o vreme se tot aduna.printre ele...dupa ce pleaca de pe loc si calca frana...se opreste motorul(chiar daca este pe liber sau cu ambreiajul calcat)...banuieli si posibile cauze...am ..stie cumva careva ceva mai exact:?
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
- byker_boy11
- OP
- 139 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Astra 2001 1.6 16v
- Bacau
byker_boy11
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 1.6 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- imprevizibil
- **
- 235 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Tigra 1998 x14xe
- Hunedoara
imprevizibil
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
pai am mai scris eu o data, dar iti scriu si aici. daca o are pe injectie, vezi senzorul de kilometraj. exact asa am patzit si eu. cand pui frana, se opreste. senzorul de kilometraj se afla in stanga, pe etrier, cu un cablu si o mufa. Cel putin asa e la tigra. cand senzorul e murdar , nu mai face legatura , cu injectia electronica, si compiuteru nu mai stie cata benzina sa injecteze, si se opreste.
asta e doar una, ar mai fi o posibilitate, tu dute de-l curata bine, da-l jos si apoi moteaza-l la loc, dupa care fa-i o proba.
si daca nu a functionat, ar mai fi una, de la regulatorul de presiune , ala cu trei fire, si un furtun ce duce pe la motor. e negru, din plastic si dreptunghiular cred, ca am zis bine. verifica si dupa posteaza aici si sa ne zici si noua.
asta e doar una, ar mai fi o posibilitate, tu dute de-l curata bine, da-l jos si apoi moteaza-l la loc, dupa care fa-i o proba.
si daca nu a functionat, ar mai fi una, de la regulatorul de presiune , ala cu trei fire, si un furtun ce duce pe la motor. e negru, din plastic si dreptunghiular cred, ca am zis bine. verifica si dupa posteaza aici si sa ne zici si noua.
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
crezi ce vrei da sa stii ca nu patesti nimic sa verifici (pui o bucata de furtun bun pe iesirea din galerie in acesta bagi un surub fortat si il legi cu sarma si faci frane in timpul mersului dar ai grija ca atunci frana e mai tare pedala si tre sa apesi sanatos) toate astea costa nimic si toata treaba tine 5 minute nu crezi? Daca tot asa face poti sa crezi ce vrei dar orice altceva inseamna bani . Nu zic sa ma creada nimeni de aia zic sa incerci ca in o masina veche poti baga si 100 de milioane daca vrei da intai sa-i saruti ca de pomana ca nu te mai intalnesti cu ei si tot masina veche de 20 de milioane e .
E ca si cum ai duce o baba la salon de infrumusetare poti sa pui cate creme vrei ca-i plina de reumatism
E ca si cum ai duce o baba la salon de infrumusetare poti sa pui cate creme vrei ca-i plina de reumatism
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
ce motorizare are?
daca doar in mers se opreste motorul,problema ar putea fi sezorul de viteza! cand sta la relantin motorul primeste o cantitate minima de combustibil necesar sal tina in 'viata', iar in mers firesc are nevoie de mai multa! in momentul cand frantezi motorul este fortat si moare deoarece nu are puterea necesara sa se mentina la relantin + sa mai si asigure presiune pt farnare. senzorul vss este singurul senzor care ofera informatii ECU-lui ca masina este in miscare si viteza cu care se deplaseaza(viteza mai mare necesita o presiune mai mare).
senzorul de viteza il poti testa usor..Ea se afla la capatul cablului KM ce intra in cutia de viteza desfaci mufa de langa cutie.
Are 3 cabluri (desenul il gasesti intrun topic deschis de mine) alimentare '+', '-' si iesire '+'. intre masa si iesire conectezi voltmetrul si pornesti cu masina (inpingi catva m), daca iti indica 12v atunci senzorul iti functioneaza. Cate impulsuri da nu poti sa o masori, iti trebuie un osciloscop sau un frecventiometru. senzorul nu are cum sa se murdareasca, este un senzor magnetic (HALL).Un magnet se roteste in jurul unui senzor.
Daca senzorul este defect o inlocuiesti tot cu aceeasi model(2 litere semnifica modelul....tot intrun topic am trecut semnificatia literelor ...da o cautare ).
daca senzorul este in regula atunci verifici cablurile.trebuie sa duca la ECU (partea dreapta jos la piciorul pasagerului, dai jos plasticul sil vezi).
Cauti aici o schema al ECUlui tau: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12160
spor la diagnosticare .... ps. sa efectuat pe acea masina testul 'agrafa'?
daca doar in mers se opreste motorul,problema ar putea fi sezorul de viteza! cand sta la relantin motorul primeste o cantitate minima de combustibil necesar sal tina in 'viata', iar in mers firesc are nevoie de mai multa! in momentul cand frantezi motorul este fortat si moare deoarece nu are puterea necesara sa se mentina la relantin + sa mai si asigure presiune pt farnare. senzorul vss este singurul senzor care ofera informatii ECU-lui ca masina este in miscare si viteza cu care se deplaseaza(viteza mai mare necesita o presiune mai mare).
senzorul de viteza il poti testa usor..Ea se afla la capatul cablului KM ce intra in cutia de viteza desfaci mufa de langa cutie.
Are 3 cabluri (desenul il gasesti intrun topic deschis de mine) alimentare '+', '-' si iesire '+'. intre masa si iesire conectezi voltmetrul si pornesti cu masina (inpingi catva m), daca iti indica 12v atunci senzorul iti functioneaza. Cate impulsuri da nu poti sa o masori, iti trebuie un osciloscop sau un frecventiometru. senzorul nu are cum sa se murdareasca, este un senzor magnetic (HALL).Un magnet se roteste in jurul unui senzor.
Daca senzorul este defect o inlocuiesti tot cu aceeasi model(2 litere semnifica modelul....tot intrun topic am trecut semnificatia literelor ...da o cautare ).
daca senzorul este in regula atunci verifici cablurile.trebuie sa duca la ECU (partea dreapta jos la piciorul pasagerului, dai jos plasticul sil vezi).
Cauti aici o schema al ECUlui tau: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12160
spor la diagnosticare .... ps. sa efectuat pe acea masina testul 'agrafa'?
- byker_boy11
- OP
- 139 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Astra 2001 1.6 16v
- Bacau
byker_boy11
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 1.6 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
Verifica supapa aia care vine pe furtunul de servo. Daca e infundata sau mereu deschisa ai probleme...tremura motorul sau da sa moara cand franezi. De asemenea, vezi sa nu fie vreun furtun gaurit. Eu am patit asa din cauza acelei supape (merge de la orice maisna care are aceelasi sistem), ramase pe inchis.
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
daca e motor de 1.2 sunt slabe sanse de calculator de bord sau injectie,m-am uitat pe autodata si cred ca doar motorul cu curea de distributie e posibil sa fie pe injectie dar repet slabe sanse ca e Kadett 1.2 la celelalte motorizari poate. Asa ca cercetati capitolul vacuum de la frana , si inca ceva se mai poate sa fie dereglat carburatorul, din jiglerul incorporat in aluminiu trebuie destrans cca 1 tura sau daca e nevoie chiar mai mult dar atentie numarati turele sa puteti reface reglajul, asta in cazul carburatorului solex 30-35