![Idea](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- byker_boy11
- OP
- 139 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Astra 2001 1.6 16v
- Bacau
byker_boy11
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 1.6 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
![Idea](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
- byker_boy11
- OP
- 139 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Astra 2001 1.6 16v
- Bacau
byker_boy11
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 1.6 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- imprevizibil
- **
- 235 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Tigra 1998 x14xe
- Hunedoara
imprevizibil
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
asta e doar una, ar mai fi o posibilitate, tu dute de-l curata bine, da-l jos si apoi moteaza-l la loc, dupa care fa-i o proba.
si daca nu a functionat, ar mai fi una, de la regulatorul de presiune , ala cu trei fire, si un furtun ce duce pe la motor. e negru, din plastic si dreptunghiular cred, ca am zis bine. verifica si dupa posteaza aici si sa ne zici si noua.
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
E ca si cum ai duce o baba la salon de infrumusetare poti sa pui cate creme vrei ca-i plina de reumatism 😂
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
daca doar in mers se opreste motorul,problema ar putea fi sezorul de viteza! cand sta la relantin motorul primeste o cantitate minima de combustibil necesar sal tina in 'viata', iar in mers firesc are nevoie de mai multa! in momentul cand frantezi motorul este fortat si moare deoarece nu are puterea necesara sa se mentina la relantin + sa mai si asigure presiune pt farnare. senzorul vss este singurul senzor care ofera informatii ECU-lui ca masina este in miscare si viteza cu care se deplaseaza(viteza mai mare necesita o presiune mai mare).
senzorul de viteza il poti testa usor..Ea se afla la capatul cablului KM ce intra in cutia de viteza desfaci mufa de langa cutie.
Are 3 cabluri (desenul il gasesti intrun topic deschis de mine) alimentare '+', '-' si iesire '+'. intre masa si iesire conectezi voltmetrul si pornesti cu masina (inpingi catva m), daca iti indica 12v atunci senzorul iti functioneaza. Cate impulsuri da nu poti sa o masori, iti trebuie un osciloscop sau un frecventiometru. senzorul nu are cum sa se murdareasca, este un senzor magnetic (HALL).Un magnet se roteste in jurul unui senzor.
Daca senzorul este defect o inlocuiesti tot cu aceeasi model(2 litere semnifica modelul....tot intrun topic am trecut semnificatia literelor ...da o cautare ).
daca senzorul este in regula atunci verifici cablurile.trebuie sa duca la ECU (partea dreapta jos la piciorul pasagerului, dai jos plasticul sil vezi).
Cauti aici o schema al ECUlui tau: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12160
spor la diagnosticare .... ps. sa efectuat pe acea masina testul 'agrafa'?
- byker_boy11
- OP
- 139 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Astra 2001 1.6 16v
- Bacau
byker_boy11
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 1.6 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat