- sorin68_ro
- OP
- 71 mesaje
- din 03 Mai 2006
- Vectra 1998 X20DTL
- ploiesti
sorin68_ro
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: ploiesti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2006
- Mesaj Privat
am obs ca de cate ori verific nivelul uleiului din baie dimineata nu pot sa-mi dau seama daca este o masuratoare concludenta si corecta ptr ca nu corespunde pe joja(adica este mai sus decat nivelul maxim)
Daca il masor dupa ce pornesc motorul si merg cu masina si il masor la oprire (cam dupa cateva minute) imi arata nivelul situat undeva pe joja aproape de maxim. care este procedura corecta de verificare a nivelului? 🙄
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin68_ro
- OP
- 71 mesaje
- din 03 Mai 2006
- Vectra 1998 X20DTL
- ploiesti
sorin68_ro
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: ploiesti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2006
- Mesaj Privat
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
bebicanu
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bistrita
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2006
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
poate cineva sa argumenteze concret de ce cu motorul rece/cald?
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
La rece ptr ca tot uleiul este in baie si la cald ptr ca chiar daca din cauza calduri a aparut o mica dilatare aceasta se compensea-za cu uleiul ce nu s-a scurs complet in baie.Concluzia mea este ca atit metoda masurarii uleiului la rece cit si metoda masurarii cu motorul cald si dupa 10 min. este corecta .Singura conditie obligatorie este ca masina sa fie pe o suprafata plana.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- sorin68_ro
- OP
- 71 mesaje
- din 03 Mai 2006
- Vectra 1998 X20DTL
- ploiesti
sorin68_ro
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: ploiesti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2006
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,590 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,590
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Iscander_88
- **
- 421 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 1999 Y16XE
- Constanta
Iscander_88
- Mesaje scrise: 421
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Mihay
- **
- 194 mesaje
- din 23 Mar 2007
- Astra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Mihay
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2007
- Mesaj Privat
Eu am luat si asa, dar si dimineata inainte de a porni motorul si pot spune ca cele doua nivele un sunt la fel, cel luat la cald fiind mai mic.
Prin urmare eu pe acela il consider corect, in primul rand ca asa spune fabricantul, iar in al doilea rand daca m-as lua dupa nivelul luat la rece, ar insemna sa ignor computer-ul de bord, care ma atentioneaza sa verific nivelul uleiului (pentru cca 250-300ml).
La urma urmei fiecare il verifica asa cum considera de cuviinta, ca merge motorul si fara cei 250-300 ml de ulei
![Nu!](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
blero
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
bastard
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2002 z12xe 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
bastard
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2002 z12xe 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2007
- Mesaj Privat
- SergiuP
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2007 A-H BN11
- Bucuresti
SergiuP
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 A-H BN11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
clubber01
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
Acum, dupa 1.000 de km ma uit pe joja si nivelul este normal, la jumatate. Dupa ce pornesc motorul si il las ceva timp la relanti, mai uit pe joja si joja este uscata (pe firul ala de sarma, nu unde in partea de jos cu treptele de nivel). Inainte de schimb pe toata joja aparea o pelicula de ulei.
Asta inseamna ca nu imi arunca ulei in blocul motor? Sa fie pompa de ulei defecta sau faptul ca nu am schimbat filtrul? Multumesc anticipat.
- Avram Adrian
- ***
- 636 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 636
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat