Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mirceamarta

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Mi-am cumparat si eu un Opel Astra Caravan 1,6 16V Ecotec, din 1995, cu motor X16XEL si am probleme cu el si nu stiu ce sa-i mai fac. Am fost la reprezentanta Opel la Cluj si la alt atelier mecanic si nu mi-au putut face conexiunea cu calculatorul pentru un test. La schimbarea vitezelor motorul se opreste, cind si cind, mai exact cind vrea el, mai la inceputuri daca dadeam un sprit nu se oprea, dar acum nu mai tine cont de nimic, face doar ce vrea. Cei de la Opel Cluj mi-au zis ca s-ar putea sa fie o supapa de evacuare arsa, alt mecanic mi-a zis ca poate e regulatorul de relanti. Am pus si un alt calculator de la dezmembrari cu aceeasi serie si cod de bare, si nici macar nu a pornit. Va rog daca puteti sa-mi dati ceva sfaturi.
P.S. Am citit ceva pe aici dar nu inteleg prescurtarile ca IAC, etc. Daca puteti sa mi le detaliati. Multumesc anticipat! Sad
Skip ads

  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
se pare ca nimeni nu stie.....
  • nodnad

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salut!Trebuie sa dai m m amanunte: vreun bec galben aprins , anumite anomalii in functionarea motorului,probl se manifesta si la cald si la rece....
  • mirceamarta

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
m-ati intrebat daca face si la cald si la rece? Ei bine uneori o face si la rece dar la cald parca e in mediul ei, cum frinez sa schimb o treapta inferioara cum se opreste motorul, deja ma dispera Evil or Very Mad
  • mirceamarta

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu am nici un bec aprins toate instalatiile functioneaza, dar testul nu l-am putut face la trei testere, am schimbat si calculatorul si nici macar n-a vrut sa mai porneasca, mentionez ca la acel calculator toate codurile inclusiv cel de bare erau identice
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
aceleasi figuri imi facea si mie la corsa mea din 2001,1.4...cauza EGR...dupa ce au curatat-o...merge perfect.Acum...eu nu-ti stiu motorul...dar presupun ca ar trebui sa ai si tu EGR Very Happy
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
La mine facea asa cand scoteam mufa de la debitmetru
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In mod normal este de vina IAC-ul (regulatorul de relanti) si/sau TPS-ul (senzorul de la clapeta de acceleratie). In cele mai multe cazuri curatarea lor rezolva problema...
  • clau

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Exact problema asta o aveam la Renault 21 cu injectie multipunct, am fost la o gramada de mecanici in Cluj si in cele din urma am dat de un mecanic la IATSA2 pe Dorobanti care a dus masina la el in garaj si dupa 2 ore mergea perfect. Era vorba doar de reglaje, nu era nimic altceva defect, ca norocu. Si cand ma gandesc ca am mers asa pana la mare si inapoi cu masina... Era deja reflex: cand apasam ambreiajul sa schimb in treapta inferioara trebuia in acelasi timp sa tin un pic accelerat ca altfel se oprea motorul. Dar problema nu o cunosc toti mecanicii si am auzit de multe ori explicatii fanteziste si sfaturi sa inlocuiesc piese de milioane... gaseste-ti un mecanic bun si tine-te de el. De cele mai multe ori aia ce stiu meserie si o fac de dragul ei nici nu-s asa scumpi ca cei care o fac pentru bani.
  • b0gdi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Cj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2005

  • Mesaj Privat
cum il cheama pe mecanicu de pe dorobantilor. ca vreau sa ii fac o vizita Sad
  • mirceamarta

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Clau, eu sunt din Turda, daca poti da-mi un nr de telefon sau trimite-mi pe e-mail numele celui vare ti-a reparat masina. Nr. meu de tf: 0746148728, e-mail: mirceamarta@yahoo.com
Si daca stie cineva, daca motorul X16XEL are EGR si unde este pozitionat, ca dupa definitie si rolul sau nu am putut-o identifica, va rog sa-mi spuneti.
  • florin_bv

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
am avut si eu aceeasi problema m-a costat o bere si 5 minute sa se rezolve, daca nu ai rezolvat inca dai bere si vb
  • mirceamarta

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
ei bine florine, sunt de acord, dau 2 beri dar spune si tu ceva
  • florin_bv

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mirceamarta a scris:ei bine florine, sunt de acord, dau 2 beri dar spune si tu ceva

vezi ca am postat si eu un anunt cu problema asta si am avut ceva vreme bataie de cap si nervi.
https://www.clubopel.com/vie...88&highlight=
totul era de la siguranta care se afla pe cablu de acceleratie, (dupa "bucsa" accea de cauciuc, cam 10 cm de la legatura cu motorul ) a fost mutata cam o spira
  • mirceamarta

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pot spune ca problema cu opritul motorului la schimbarea vitezelor dintr-o treapta superioara intr-o treapta inferioara am remediat-o. Era de vina supapa EGR, am cumparat una noua cu 3600000 lei, am schimbat-o si acum nu se mai opreste. Dar o problema tot a ramas. Cand pornesc la rece relantiul variaza, creste si scade de citeva ori, apoi ii dau unul sau doua sprituri si isi revine, dar parca tot nu are o functionare corecta, "tremura" putin masina. Am schimbat si fisele cu unele noi si tot degeaba. Am curatat IAC-ul, corpul cu clapeta de acceleratie si tot degeaba. Astept ceva informatii.
  • bar boo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut!

am un opel astra 1.6 benzina , injectie. in timp ce conduceam masina in trafic la o schimbare din viteaza a2a in a3a, mi s-a oprit motorul. daca o lasam cateva minute sau chiar ore , puteam, sa o pornesc din nou. intr-o alta zi, din nou in circulatie s-a oprit motorul,iar apoi nu a mai pornit . la bord imi apare semnul care indica motorul. ce se poate face?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
bar boo, specifici frumos tipul masinii, (astra f, g, h?), tipul motorului (sunt o gramada de motoare de 1.6 benzina pe opel) mergi la un tester si te intorci cu CODUl erorii/CODURILE erorilor....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR