adrianAV
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salutare imi cer scuze daca se mai vb undeva despre ceea ce scriu eu aici dar sunt nou pe forum si putin stresat de problemele masinii.
Asa pt inceput sunt posesorul unui Opel Astra H caravan din 2005 , motor 1.7 cdti 100cai frumosi cam 200mii km , totul bine si frumos a mers perfect fara nici o problema , fara nici o scurgere de ulei ,absolut nimic.
Acum cu frigul asta a inceput sa fara figuri.... porneam masina dimineatza la prima cheiei fara nici o problema , mergeam pana la peco sa alimentez unde ce sa vezi ..numai pornea si trebuie sa imi dea cineva curent ..am facut lucrul astra de vreo 4 opri pana s-a ars puntea de diode si releul ..Cand am fost sa le schimb mecanicii au pus 5 relee pe masina si nu a vrut cu nici unul sa mearga incarca la 12,5V in sarcina cu toate brizbrizurile pornite ,pana la urma i-am dat de cap la un alt service , cu un alt releu si punte cica facut de acelasi fabricand ca si aternatorul si a mers ..13.5--14V indica(eram bucuros nu gluma ca am scapat ieftiv doar cu 400lei).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu credeam ca o sa ajung sa modific postul asta ....La service mecanicul mi-a recomandat sa incarc bateria asta am si facut ,am tinut-o 7 ore am coborat la masina am pus-o am pornit masina si ce sa vezi alternatorul incarca doar 11,3V.Deci iar a picat ceva la alternator asta doar dupa 7 ore de la reparare si functionare perfecta.
Va rog spuneti-mi ce ar putea fi.
Codul alternatorului este LR1100-507 si nu gasesc piese compatibile.
Asa pt inceput sunt posesorul unui Opel Astra H caravan din 2005 , motor 1.7 cdti 100cai frumosi cam 200mii km , totul bine si frumos a mers perfect fara nici o problema , fara nici o scurgere de ulei ,absolut nimic.
Acum cu frigul asta a inceput sa fara figuri.... porneam masina dimineatza la prima cheiei fara nici o problema , mergeam pana la peco sa alimentez unde ce sa vezi ..numai pornea si trebuie sa imi dea cineva curent ..am facut lucrul astra de vreo 4 opri pana s-a ars puntea de diode si releul ..Cand am fost sa le schimb mecanicii au pus 5 relee pe masina si nu a vrut cu nici unul sa mearga incarca la 12,5V in sarcina cu toate brizbrizurile pornite ,pana la urma i-am dat de cap la un alt service , cu un alt releu si punte cica facut de acelasi fabricand ca si aternatorul si a mers ..13.5--14V indica(eram bucuros nu gluma ca am scapat ieftiv doar cu 400lei).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu credeam ca o sa ajung sa modific postul asta ....La service mecanicul mi-a recomandat sa incarc bateria asta am si facut ,am tinut-o 7 ore am coborat la masina am pus-o am pornit masina si ce sa vezi alternatorul incarca doar 11,3V.Deci iar a picat ceva la alternator asta doar dupa 7 ore de la reparare si functionare perfecta.
Va rog spuneti-mi ce ar putea fi.
Codul alternatorului este LR1100-507 si nu gasesc piese compatibile.
fan_florea- Suspendat
- 627 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2001 Y17 DT
- Constanta
fan_florea- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
adrianAV
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2010
- Mesaj Privat
- JoeLimonada
- **
- 116 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Astra 2002 y17dt
- Galati
JoeLimonada
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
florintsf
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2009
- Mesaj Privat
adrianAV
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2010
- Mesaj Privat
adrianAV
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2010
- Mesaj Privat
) erau bune toate piesele mele , nu era dus nici releu nici puntea dar mecanicii m-=au pus sa cumpar altele .
In sfarsit am ajuns la un electrician foarte bune ... problema era urmatoare ....se sctricase ceva la ECu mai precis numai dadea semnalul corespunzator de 5mA catre alternator .... atunci el ce a facut a legat 2 rezintente in paralel si a cautat cablul care vine de la contact si le-a pus pe acel cablu---- sincer nu stiu care e treaba ca na e secret profesional ...
important e ca acum merge mai bine si sincer e foarte pricepun electricianul numai asta face.Cine este interesat cum poate sa ajunga la el imi dati un PM nu stiu daca am voie sa zic aici pe forum (apropo sunt din iasi).
Si inca o data multumesc pe raspunsuri.
In sfarsit am ajuns la un electrician foarte bune ... problema era urmatoare ....se sctricase ceva la ECu mai precis numai dadea semnalul corespunzator de 5mA catre alternator .... atunci el ce a facut a legat 2 rezintente in paralel si a cautat cablul care vine de la contact si le-a pus pe acel cablu---- sincer nu stiu care e treaba ca na e secret profesional ...
important e ca acum merge mai bine si sincer e foarte pricepun electricianul numai asta face.Cine este interesat cum poate sa ajunga la el imi dati un PM nu stiu daca am voie sa zic aici pe forum (apropo sunt din iasi).
Si inca o data multumesc pe raspunsuri.
- Blackstone
- *
- 1 mesaje
- din 31 Mar 2010
- Astra 2005 Z19DTJ
- Iasi
Blackstone
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2010
- Mesaj Privat
- andras212
- **
- 228 mesaje
- din 18 Mar 2009
- Vectra 1998 x16xel
- Iasi
andras212
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
@adrianAV- daca merge e ok dar parerea mea este ca e totusi o improvizatie.regula de baza a unui meserias bun este de a cauta defectul si a-l repara si nu de a face modificari.stim cu totii ca in spatele unui produs care iese din fabrica,testat,omologat,etc. se afla o armata de ingineri si proiectanti. crezi ca nu le-ar fi dat prin cap sa puna doua rezistente in paralel?
@Blackstone- daca nu ai rezolvat inca problema, la recomandarea lui Dan Cuciureanu, pentru alternatoare si electromotoare mergi la Jonni langa statia de salvare.(pe Primaverii daca am inteles bine)spor.
@Blackstone- daca nu ai rezolvat inca problema, la recomandarea lui Dan Cuciureanu, pentru alternatoare si electromotoare mergi la Jonni langa statia de salvare.(pe Primaverii daca am inteles bine)spor.