Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • sf2ntu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor
Am o mare problema , motorul trepideaza foarte tare daca accelerez su decelerez usor intre 1500 si 2000rpm. Aceste trepidatii apar si cu masina oprita si in mers. pe tester nu apare nici o eroare . Va rog sa ma indrumati ce sa verific sau de unde sa incep. In mers , daca calc acceleratia pana la podea nu mai trepideaza sau daca o las in frana de motor cu piciorul ridicat de pe pedala nu mai trepideaza.
Multumesc anticipat pentru ajutor


Ultima modificare făcută de sf2ntu la Mar 13 Jan, 2015 9:53 pm, modificat de 2 ori în total
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
vreun tampon de pe la motor..in rest nu stiu ce sa spun
  • sf2ntu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2014

  • Mesaj Privat
sunt ok toate le-am verificat
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Incepi cu un test de injectoare(cu eprubete). Vezi cat dau pe retur. Daca sunt ok, trebuie vazut pe tester ce nu e in regula in intervalul ala de turatie. Pe de alta parte trepideaza si cu ambreiajul apasat?
  • sharky223

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am avut si eu probleme asemanatoare cu trepidatiile ,dar la plecarea de pe loc.Am verificat tampoanele si au fost " ok " ,dar dupa ce am schimbat tamponul de la cutie,care nu prezenta semne de uzura,vibratiile au disparut.Tamponul a ramas la mecanic,nu pot sa iti arat o poza cu el,dar arata perfect si avea cam aceiasi rezistenta ca cel nou.
Ceea ce incerc sa spun este ca trebuie sa le verifice cineva care intr-adevar se pricepe.Si eu am fost la nenumarati mecanici care nu cunosteau prea bine treaba si am auzit toate variantele posibile...se duce motorul,trebuie segmentat, asa trebuie sa faca pentru ca este de generatie veche etc..
Bafta!
  • sf2ntu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2014

  • Mesaj Privat
ideea este ca trepideaza doar intre 1500 si 2000 turatii merge mai ok motorul cu viteza a4a in 1300 de ture decat in aceeasi viteza la 1700 de ture - asta e ciudat. unii au spus ca este volanta - oare este posibil? volanta bate dimineata cand este foarte frig . dupa ce se incalzeste nu mai bate
  • aplesa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
volanta
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
1300 in viteza numarul4?e normal sa trepideze toata masina.....aia nu este turatie pentru viteza numarul4...!Sunteti cumva incepator ?In ale condusului sau...........
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@Tasse omul zice ceva, tu intelegi altceva. Ca sa traduc....motorul trepideaza intre 1500 si 2000 de ture indiferent de treapta. Culmea la 1300 nu trepideaza desi ar trebui sa fie subturat.
@sf2ntu Acum legat de problema in sine. E prima oara cand ne spui ca bate volanta dimineata. Rezolva cu volanta si pe urma mai vezi. E posibil sa trepideze de la volanta.
  • sf2ntu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Ideea e ca volanta bate doar dimineata si doar cand e foarte frig afara si nu as vrea sa dau aproximativ 2000 ron pe un kit complet de ambreiaj si pe urma masina sa mearga la fel, am programat-o pentru un test de compresie si un test la injectoare . Daca acestea sunt ok o sa imi intrept atentia inspre alte piese, Kitul de ambreiaj e cel mai scump si as vrea sa il las printre ultimele
Multumesc de ajutor
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Poate e tamponul de la cutie se mai numeste si "bieleta" unii mecanici stiu foarte bine cel ce tine cutia pe orizontala.
  • aplesa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Tamponul nu trepideaza dimineata si la rece.....volanta produce problemele....la turatia de 1500 cand "incepe" sa lucreze prima treapta de la turbo si pana ajunge aproape de a porni "treapta" a doua motorul este mai instabil si nici nu este la cuplu ca sa invarta bine...si volanta cu masa dubla sesizeaza fluctuatia de turatie, apoi cand se mai incalzeste, se dilata piesele si nu mai da joc la subansamble...asa diagnostikez eu problema expusa. Daca am gresit, rog cel care da diagnosticul sa prezinte exact problema gasita ca sa putem invata
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Se poate sa ai dreptate adica sa fie volanta.
Cati km are masina?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR