Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • madalinyoyo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salut.am avut o problema cu electrovalva vacumatica care comanda direct egr acum 2 luni si am fost nevoit sa o inlocuiesc si am curatat si egr atunci iar acum 3 saptamani s-a aprins iar becul cu masina cu cheie(am disperat).am incercat totul,am curatat iar egr,am schimbat electrovalva,am verificat furtunase vacum,verificat sigurante electrice,nimic nu s-a schimbat,masina mergea bine rece iar cand se incalzea putin cam la 50grade se aprindea becul si nu mai tragea(treapta 1si 2 pana la 2000rot/min) dupa care se stingea becul si masina rupea soseaua .Luni am facut un drum mai lung afara din bucuresti si m-a disperat tot drumul,imi venea sa ai dau foc.Marti dimineata am plecat la munca si surpriza.........becul nu s-a mai aprins.Azi e joi si masina merge de marti perfect dar nu pot sa imi dau seama ce a avut.........mentionez ca sunt mecanic auto si repar masini de vreo 9 ani.......... Confused...........scuze.......am un opel astra g 2002 20ydth modificat pana la 150cai si lucrez cu testerul la garaj si la testare ami dadea supapa recirculare gaze esapament ...abatere de la valoarea prescrisa
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
150 cp ? suna interesant, cum ai inmultit martoagele alea 101 de se facura 150?
ai verificat tot traseul de vacuum, pompa de vacuum face vacuum cand motorul este cald, egr-ul l-ai verificat daca are vre-un por in membrana si nu poate tine vacuum ? (scuzati-mi repetarile dar la ora asta sunt prea obosit sa mai compun povesti) Rolling Eyes
  • cont-sters-13103

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Off topic: As vrea sa stiu si eu cum ai dus motorul pana la 150 cp,dau de baut.scz
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
domnule mecanic, te sfatuiesc sa folosesti functia cautare:

https://www.clubopel.com/rez...;q=egr+y20dth#915
  • nitudorinel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2010

  • Mesaj Privat
egr e pe tipul de motor posibil sa dechida mai tarziu sau contact imperfect
  • nitudorinel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2010

  • Mesaj Privat
egr e pe tipul de motor posibil sa dechida mai tarziu sau contact imperfect
  • sminko

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 2.0 DL 16 v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu mai chinui masina. Pune testerul pe ea si da o tura. Pune un amic priceput pe scaunul din dreapta cu laptopul in fata, iar cand apar simptomele sa citeasca parametrii: (MAF, Map"manifold absolute presure" senzorul de presiune de pe admisie, senzorul temperatura aer IAT, senzor temperatura lichid de racire). Electrovalvele de comanda"solenoid" se strica ff greu. Daca scoate si fum mult, verifica debitmetrul, senzor MAP si IAT. Revino cu niste valori de la debitmetru, e cel mai sensibil senzor de pe masina. Nu dispera, mai mult ca sigur te mananca vreun senzor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR