- madalinyoyo
- OP
- 1 mesaje
- din 13 Feb 2010
- Astra 2002
- Bucuresti
madalinyoyo
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2010
- Mesaj Privat
salut.am avut o problema cu electrovalva vacumatica care comanda direct egr acum 2 luni si am fost nevoit sa o inlocuiesc si am curatat si egr atunci iar acum 3 saptamani s-a aprins iar becul cu masina cu cheie(am disperat).am incercat totul,am curatat iar egr,am schimbat electrovalva,am verificat furtunase vacum,verificat sigurante electrice,nimic nu s-a schimbat,masina mergea bine rece iar cand se incalzea putin cam la 50grade se aprindea becul si nu mai tragea(treapta 1si 2 pana la 2000rot/min) dupa care se stingea becul si masina rupea soseaua .Luni am facut un drum mai lung afara din bucuresti si m-a disperat tot drumul,imi venea sa ai dau foc.Marti dimineata am plecat la munca si surpriza.........becul nu s-a mai aprins.Azi e joi si masina merge de marti perfect dar nu pot sa imi dau seama ce a avut.........mentionez ca sunt mecanic auto si repar masini de vreo 9 ani.......... ...........scuze.......am un opel astra g 2002 20ydth modificat pana la 150cai si lucrez cu testerul la garaj si la testare ami dadea supapa recirculare gaze esapament ...abatere de la valoarea prescrisa
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
150 cp ? suna interesant, cum ai inmultit martoagele alea 101 de se facura 150?
ai verificat tot traseul de vacuum, pompa de vacuum face vacuum cand motorul este cald, egr-ul l-ai verificat daca are vre-un por in membrana si nu poate tine vacuum ? (scuzati-mi repetarile dar la ora asta sunt prea obosit sa mai compun povesti)
ai verificat tot traseul de vacuum, pompa de vacuum face vacuum cand motorul este cald, egr-ul l-ai verificat daca are vre-un por in membrana si nu poate tine vacuum ? (scuzati-mi repetarile dar la ora asta sunt prea obosit sa mai compun povesti)
- cont-sters-13103
- **
- 114 mesaje
- din 19 Dec 2007
cont-sters-13103
- Mesaje scrise: 114
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
domnule mecanic, te sfatuiesc sa folosesti functia cautare:
https://www.clubopel.com/rez...;q=egr+y20dth#915
https://www.clubopel.com/rez...;q=egr+y20dth#915
- nitudorinel
- *
- 6 mesaje
- din 22 Feb 2010
- Astra 1995 x16xel
- Calarasi
nitudorinel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2010
- Mesaj Privat
- nitudorinel
- *
- 6 mesaje
- din 22 Feb 2010
- Astra 1995 x16xel
- Calarasi
nitudorinel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2010
- Mesaj Privat
sminko
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1997 2.0 DL 16 v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
Nu mai chinui masina. Pune testerul pe ea si da o tura. Pune un amic priceput pe scaunul din dreapta cu laptopul in fata, iar cand apar simptomele sa citeasca parametrii: (MAF, Map"manifold absolute presure" senzorul de presiune de pe admisie, senzorul temperatura aer IAT, senzor temperatura lichid de racire). Electrovalvele de comanda"solenoid" se strica ff greu. Daca scoate si fum mult, verifica debitmetrul, senzor MAP si IAT. Revino cu niste valori de la debitmetru, e cel mai sensibil senzor de pe masina. Nu dispera, mai mult ca sigur te mananca vreun senzor.