- al3xtrana
- OP
- 517 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salutare baieti odata cu iesire din iarna as vrea sa schimb niste garnituri pe la care am vazut ca sunt unele probleme.
Atasez o poza pe unde a inceput sa dea ulei si as vrea sa imi ziceti si mie cum se numeste garnitura aceea si daca trebuie sa dau distributia jos sau doar capacul acela care vine acolo deasupra pentru a o schimba.
Si ar mai fi o garnitura pe care nu mi-am dat seama sa o cumpar cand am desfacut galeria de admisie pentru a curata clapeta de acceleratie, Si de accea apelez la voi pentru denumirea ei.
P.S. pe aceeasta stiu sa o schimb
Atasez o poza pe unde a inceput sa dea ulei si as vrea sa imi ziceti si mie cum se numeste garnitura aceea si daca trebuie sa dau distributia jos sau doar capacul acela care vine acolo deasupra pentru a o schimba.
Si ar mai fi o garnitura pe care nu mi-am dat seama sa o cumpar cand am desfacut galeria de admisie pentru a curata clapeta de acceleratie, Si de accea apelez la voi pentru denumirea ei.
P.S. pe aceeasta stiu sa o schimb
- cuby
- **
- 286 mesaje
- din 30 Mai 2008
- Vectra 1992 c16nz
- Neamt
cuby
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2008
- Mesaj Privat
- al3xtrana
- OP
- 517 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat
- al3xtrana
- OP
- 517 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat
MIh@i
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
MIh@i
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Haiducule, apreciez hotararea de care dai dovada, insa in cazul de fata te inseli. Garnitura de chiulasa si cea de capac culbutori (sau capac chilasa, sau... am auzit tz denumiri pe subiectul asta) sunt 2 chestii complet diferite.
MIh@i, nu sunt foarte familiarizat cu motorul tau, insa e posibil ca mecanicul sa aiba dreptate.
LE: uite aici:
https://www.clubopel.com/vie...p=1477461#1477461
primele 2 poze, de pe motor s-a dat jos capacul culbutori, in a doua poza se vad si prezoanele de chiulasa
In a 4-a poza ai blocul motor (fara chiulasa) iar in a 5-a, chiulasa, cu burta in sus
MIh@i, nu sunt foarte familiarizat cu motorul tau, insa e posibil ca mecanicul sa aiba dreptate.
LE: uite aici:
https://www.clubopel.com/vie...p=1477461#1477461
primele 2 poze, de pe motor s-a dat jos capacul culbutori, in a doua poza se vad si prezoanele de chiulasa
In a 4-a poza ai blocul motor (fara chiulasa) iar in a 5-a, chiulasa, cu burta in sus
- pustiu_pst
- ****
- 2,846 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
ChCosmin
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2014
- Mesaj Privat
Salutare! Garnitura capacului de culbutori se poate schimba si fara sa evacuezi uleiul ? Vad ca de la un timp a inceput sa se scurga din ce in ce mai mult pe motor si miroase foarte "placut". Am facut comanda si mi-au zis de la service ca sunt necesare si o-ring-urile daca tot umblu in acea zona. Se pot schimba usor sau este necesara interventia unui mecanic?
A mai patit cineva ca la o temperatura mai mare de 80 de grade sa se aprinda becul la ulei in relantiu? Daca pisc putin pedala chiar si cu 100-200 rpm se stinge. De unde imi recomandati sa incep? Eu sunt din Iasi si nu cunosc un mecanic de incredere. Ma gandeam la senzor pentru inceput. Ce parere aveti ?
A mai patit cineva ca la o temperatura mai mare de 80 de grade sa se aprinda becul la ulei in relantiu? Daca pisc putin pedala chiar si cu 100-200 rpm se stinge. De unde imi recomandati sa incep? Eu sunt din Iasi si nu cunosc un mecanic de incredere. Ma gandeam la senzor pentru inceput. Ce parere aveti ?