Mentionez ca acest ghid este util doar pentru posesorii de unitati CCR2006 / CCRT2008 / NCDC2013 / NCDC2015 CD Autochanger
Iata sculele...

si sa trecem la treburi serioase...in prealabil am dat jos unitul gen CCR 2006 sau CCR 2015 din consola centrala prin demontarea suruburilor de siguranta cu un imbus si introducerea unor mine facute dintr-un electrod subtire taiat in 4 bucati. Vedeti linkul urmator ca idee in demontarea unitatii CCR pana la dezasamblarea CD changerului http://www.omegaowners.com/...pl?num=1241901023
Dupa ce a fost mai usor trecem la demontarea CD changerului astfel:
- vom scoate cele 2 resorturi/arcuri ce mentin unitatea echilibrata, insa cu atentie;
- vom desface cele 4 suruburi din extremitati cu ajutorul unei surubelnite de 2,3 mm stea;

- vom vedea direct caseta de discuri;


- vom trage de caseta inspre exterior, usor insa pentru a nu deteriora lentila sau alte mecanisme fine;


- acum avem ansamblul motor-lentila si il bagam in locasul de "parcare", usor prin impingere;


- vom actiona mecanismul de ejectare spre iesire fortat, prin rotirea unor rotite astfel:
- rotita va fi actionata in asa fel incat sinele vor culisa inspre iesire, si se va observa cursa sinelor daca este pana in capat; se va repeta si pentru intrarea mecanismului, de asemenea prin observatia cursei.

Mecanismul va trebui sa actioneze asa:

- daca se observa ca nu va culisa cum trebuie in special la intrare: rotita localizata inspre placa de circuite verticala de sub tabla, se roteste in jos;

- daca credeti ca nu mai functioneaza corect mecanismul, atunci puteti sa luati un alt CD changer, pastrand unitatea radio/GSM/GPS, doar scotand modului acesta, deoarece contine memoria ce are legatura cu cealalta parte;

Eu am detasat mecanismul de circuite pentru o mai buna intelegere a actionarii si depistarea defectului.
- am desfacut cu un torx T5 capacele sistemului de amortizare a vibratiilor;

- am impins tampoanele de cauciuc in interiorul carcasei;

- ATENTIE: veti avea foliile de contact care sunt foarte subtiri; le veti scoate cu grija prin inlaturarea piedicii mufei de pe placa de baza...cele 3 o data si cea din dreapta ultima;

- astfel incat veti avea doar mecanismul de actionare a magaziei impreuna cu ansamblul motor-lentila;
MARE ATENTIE LA FOLIA DE CONTACTE! O data rupta greu mai gasiti alta de schimb, poate doar la service de telefoane mobile.

Acum veti putea observa mai bine si actiona mecanismul pentru o buna service-are a defectiunii, care practic cu siguranta nu va fi. Daca tot il aveti demontat nu strica sa il si gresati un pic cu vaselina siliconica pe care o gasiti la tub sub forma de spray firma Denbraven prin magazinele de materiale de contructii sau auto la cca 15 lei.
Restul se intelege de la sine ca se asambleaza in ordine inversa! Multa bafta si mare atentie!
Va astept comentarile si daca v-a ajutat cumva ghidul meu, desi nu cred fiindca este primul meu ghid!