- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salutari dragi colegi, iata ca si eu am o problema de ceva zile de cand a venit frigul si ma jucam cu magazia CDurilor. Asa ca hai la razboi. Mentionez ca trebuie sa stii cat de cat sa dezasamblezi deviceuri ca sa nu dai buleaza. Si bineintele sa ai si ceva scule, nu scumpe, dar utile, gen set surubelnite mici 5 lei si torx tot la incredibilul pret de numai 5 lei, din bazar evident
Mentionez ca acest ghid este util doar pentru posesorii de unitati CCR2006 / CCRT2008 / NCDC2013 / NCDC2015 CD Autochanger
Iata sculele...
si sa trecem la treburi serioase...in prealabil am dat jos unitul gen CCR 2006 sau CCR 2015 din consola centrala prin demontarea suruburilor de siguranta cu un imbus si introducerea unor mine facute dintr-un electrod subtire taiat in 4 bucati. Vedeti linkul urmator ca idee in demontarea unitatii CCR pana la dezasamblarea CD changerului http://www.omegaowners.com/...pl?num=1241901023
Dupa ce a fost mai usor trecem la demontarea CD changerului astfel:
- vom scoate cele 2 resorturi/arcuri ce mentin unitatea echilibrata, insa cu atentie;
- vom desface cele 4 suruburi din extremitati cu ajutorul unei surubelnite de 2,3 mm stea;
- vom vedea direct caseta de discuri;
- vom trage de caseta inspre exterior, usor insa pentru a nu deteriora lentila sau alte mecanisme fine;
- acum avem ansamblul motor-lentila si il bagam in locasul de "parcare", usor prin impingere;
- vom actiona mecanismul de ejectare spre iesire fortat, prin rotirea unor rotite astfel:
- rotita va fi actionata in asa fel incat sinele vor culisa inspre iesire, si se va observa cursa sinelor daca este pana in capat; se va repeta si pentru intrarea mecanismului, de asemenea prin observatia cursei.
Mecanismul va trebui sa actioneze asa:
- daca se observa ca nu va culisa cum trebuie in special la intrare: rotita localizata inspre placa de circuite verticala de sub tabla, se roteste in jos;
- daca credeti ca nu mai functioneaza corect mecanismul, atunci puteti sa luati un alt CD changer, pastrand unitatea radio/GSM/GPS, doar scotand modului acesta, deoarece contine memoria ce are legatura cu cealalta parte;
Eu am detasat mecanismul de circuite pentru o mai buna intelegere a actionarii si depistarea defectului.
- am desfacut cu un torx T5 capacele sistemului de amortizare a vibratiilor;
- am impins tampoanele de cauciuc in interiorul carcasei;
- ATENTIE: veti avea foliile de contact care sunt foarte subtiri; le veti scoate cu grija prin inlaturarea piedicii mufei de pe placa de baza...cele 3 o data si cea din dreapta ultima;
- astfel incat veti avea doar mecanismul de actionare a magaziei impreuna cu ansamblul motor-lentila;
MARE ATENTIE LA FOLIA DE CONTACTE! O data rupta greu mai gasiti alta de schimb, poate doar la service de telefoane mobile.
Acum veti putea observa mai bine si actiona mecanismul pentru o buna service-are a defectiunii, care practic cu siguranta nu va fi. Daca tot il aveti demontat nu strica sa il si gresati un pic cu vaselina siliconica pe care o gasiti la tub sub forma de spray firma Denbraven prin magazinele de materiale de contructii sau auto la cca 15 lei.
Restul se intelege de la sine ca se asambleaza in ordine inversa! Multa bafta si mare atentie!
Va astept comentarile si daca v-a ajutat cumva ghidul meu, desi nu cred fiindca este primul meu ghid!
Mentionez ca acest ghid este util doar pentru posesorii de unitati CCR2006 / CCRT2008 / NCDC2013 / NCDC2015 CD Autochanger
Iata sculele...
si sa trecem la treburi serioase...in prealabil am dat jos unitul gen CCR 2006 sau CCR 2015 din consola centrala prin demontarea suruburilor de siguranta cu un imbus si introducerea unor mine facute dintr-un electrod subtire taiat in 4 bucati. Vedeti linkul urmator ca idee in demontarea unitatii CCR pana la dezasamblarea CD changerului http://www.omegaowners.com/...pl?num=1241901023
Dupa ce a fost mai usor trecem la demontarea CD changerului astfel:
- vom scoate cele 2 resorturi/arcuri ce mentin unitatea echilibrata, insa cu atentie;
- vom desface cele 4 suruburi din extremitati cu ajutorul unei surubelnite de 2,3 mm stea;
- vom vedea direct caseta de discuri;
- vom trage de caseta inspre exterior, usor insa pentru a nu deteriora lentila sau alte mecanisme fine;
- acum avem ansamblul motor-lentila si il bagam in locasul de "parcare", usor prin impingere;
- vom actiona mecanismul de ejectare spre iesire fortat, prin rotirea unor rotite astfel:
- rotita va fi actionata in asa fel incat sinele vor culisa inspre iesire, si se va observa cursa sinelor daca este pana in capat; se va repeta si pentru intrarea mecanismului, de asemenea prin observatia cursei.
Mecanismul va trebui sa actioneze asa:
- daca se observa ca nu va culisa cum trebuie in special la intrare: rotita localizata inspre placa de circuite verticala de sub tabla, se roteste in jos;
- daca credeti ca nu mai functioneaza corect mecanismul, atunci puteti sa luati un alt CD changer, pastrand unitatea radio/GSM/GPS, doar scotand modului acesta, deoarece contine memoria ce are legatura cu cealalta parte;
Eu am detasat mecanismul de circuite pentru o mai buna intelegere a actionarii si depistarea defectului.
- am desfacut cu un torx T5 capacele sistemului de amortizare a vibratiilor;
- am impins tampoanele de cauciuc in interiorul carcasei;
- ATENTIE: veti avea foliile de contact care sunt foarte subtiri; le veti scoate cu grija prin inlaturarea piedicii mufei de pe placa de baza...cele 3 o data si cea din dreapta ultima;
- astfel incat veti avea doar mecanismul de actionare a magaziei impreuna cu ansamblul motor-lentila;
MARE ATENTIE LA FOLIA DE CONTACTE! O data rupta greu mai gasiti alta de schimb, poate doar la service de telefoane mobile.
Acum veti putea observa mai bine si actiona mecanismul pentru o buna service-are a defectiunii, care practic cu siguranta nu va fi. Daca tot il aveti demontat nu strica sa il si gresati un pic cu vaselina siliconica pe care o gasiti la tub sub forma de spray firma Denbraven prin magazinele de materiale de contructii sau auto la cca 15 lei.
Restul se intelege de la sine ca se asambleaza in ordine inversa! Multa bafta si mare atentie!
Va astept comentarile si daca v-a ajutat cumva ghidul meu, desi nu cred fiindca este primul meu ghid!
- GianyP
- **
- 430 mesaje
- din 13 Sep 2008
- Meriva 2003 Z16XE
- Dambovita
GianyP
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Dambovita
- Masina: Meriva 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2008
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- omega y22dth
- ***
- 505 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Zafira 2017 1.6DTJ
- Bucuresti
omega y22dth
- Mesaje scrise: 505
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
gts2003
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2010
- Mesaj Privat
- girbo alexandru
- *
- 3 mesaje
- din 14 Apr 2014
- Astra 2009 fk11
- Cluj
girbo alexandru
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009 fk11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2014
- Mesaj Privat