Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
Sunt posesorul unui Opel Vectra A motor C20NE an fabricatie 89,si toate problemele care au aparut la ea pana acuma am reusit sa le remediez cat de cat cu ajutorul colegilor de pe forum dar la aceasta problema care mi-a aparut acuma nu gasesc la nimeni sau macar simptome asemanatoare si anume:
La acest tip de motor iac-ul are 2 furtune mai groase unul duce aproape de clapeta de acceleratie iar celalalt furtun mai scurt duce undeva la galerie;problema e ca atunci cand motorul este la relanti furtunul cel scurt se "sugruma" foarte tare cand accelerez are tendinta de a se reveni la normal dar tot "sugrumat" ramane +ca scoate si un zgomot oribil.Mentionez ca am curatat tot ce se putea curata,am masurat,am verificat de fisuri ale furtunelor sau coliere slabite.
Rog pe cel care a avut aceasta problema sa i-mi zica si mie cum a remediat problema.
Scuze pt poza este demult cand mi-a lovito un prieten si era "sifonata"
La acest tip de motor iac-ul are 2 furtune mai groase unul duce aproape de clapeta de acceleratie iar celalalt furtun mai scurt duce undeva la galerie;problema e ca atunci cand motorul este la relanti furtunul cel scurt se "sugruma" foarte tare cand accelerez are tendinta de a se reveni la normal dar tot "sugrumat" ramane +ca scoate si un zgomot oribil.Mentionez ca am curatat tot ce se putea curata,am masurat,am verificat de fisuri ale furtunelor sau coliere slabite.
Rog pe cel care a avut aceasta problema sa i-mi zica si mie cum a remediat problema.
Scuze pt poza este demult cand mi-a lovito un prieten si era "sifonata"
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
Am pus in in interiorul furtunului un fel de teava din tabla daca pot sa spun asa si l-am introdus in interiorul furtunului dar dupa un timp a turtit foarte rau teava aceea din tabla ceea ce ma duce cu gandul ca ceva poate nu functioneaza cum trebuie, de are atata forta sa indoaie si teava de tabla.Am incercat si pe forumuri straine la opel dar nici un rezultat;nu inteleg pur si simplu de ce "sugruma"furtunul ala asa mult parca mai are un pic si-l rupe de la mijloc.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
N-ai suficient debit de aer pe traseul ocolitor by-pass-ul care asigura necesarul de aer funtionarii cat e clapeta de aer inchisa (relantiu).IAC-ul e deschis cand clapeta e inchisa ori el are ceva ori furtunul care intra in el .Normal cand accelerezi se deschide clapeta si depresiunea scade aerul intrand pe galerie ....mai verifica ce obtureaza acel traseu poate chiar acea electrovalava nu deschide suficient si poate fi explicatia pentru zgomotul ciudat.
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
Mersi mult mecaNIK o sa cobor jos astazi sa vad ce-i mai pot face,cu toate ca IAC-ul l-am curatat,inclusiv l-am testat sa vad daca merge si anume in timp ce mergea masina la relanti am scos mufa sa vad daca se tureaza ...si se tureaza deci IAC-ul functioneaza o sa ma mai uit inca o data la clapeta de acceleratie sa vad daca e complet inchisa,daca nici asa nu merge nu mai stiu ce sa fac ca sa mearga normal.
Si zgomotul si e destul de mare e de la furtunul "sugrumat" e ca si cum ai tine o frunza intre buze si ai sufla cu putere cam in genul acela se aude.....mersi frumos si astept sfaturi in continuare
Si zgomotul si e destul de mare e de la furtunul "sugrumat" e ca si cum ai tine o frunza intre buze si ai sufla cu putere cam in genul acela se aude.....mersi frumos si astept sfaturi in continuare
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Atat IAC-ul cat si frana mai precis mastervac-ul au in comun depresiunea din admisie care depresiune poate strange de respectivul furtun pana-l fac precum soseta pusa la uscat .Atat moderatorul cat si eu am incercat sa ajutam eu am renuntat deja avand in vedere ca nu se verifica nimic ci doar se asteapta o rezolvare on-line ceea ce nu este posibil momentan...si au mai aparut si discutii departe de subiectul initial.Va rog verificati intai apoi putem continua pas cu pas pentru ca nu-i cine stie ce defectiune nemaiauzita ,daca nu propun sa ne oprim aici e mai bine pentru climatul de bun simt care se incearca a se mentine pe acest forum.
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
Am fost jos am verificat furtunul de la pompa de servofrana l-am scos in timp ce mergea misina si motorul s-a oprit instantaneu;am verificat tot ce ati zis voi dar prroblema persista in continuare...iar furtunul scurt de la Iac la galerie e mereu murdar chiar daca il curat; si furtunul si orificiul de la galerie in care intra furtunul.
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
Am fost cu masina la service opel le-am expliicat despre ce era vb+toate incercarile mele de a rezolva problema inspirandu-ma de pe forumul club opel(si atunci mecanicii au ras de mine) au zis citez "sa nu ma mai iau dupa toti cunoscatorii de acolo care se cred mecanici" oricum am ridicat capota si in 5 min au rezolvat problema au adus un furtun mai tare si mai scurt chiar foarte scurt;explicandu-mi ca in tot acest timp cauciucul acela sa deformat si subtiat in timp;l-au montat si gata masina e ca noua reactioneaza f bine la acceleratie nu mai face zgomotul ala ciudat e super toarce ca noua )
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat