Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sunt posesorul unui Opel Vectra A motor C20NE an fabricatie 89,si toate problemele care au aparut la ea pana acuma am reusit sa le remediez cat de cat cu ajutorul colegilor de pe forum dar la aceasta problema care mi-a aparut acuma nu gasesc la nimeni sau macar simptome asemanatoare si anume:
La acest tip de motor iac-ul are 2 furtune mai groase unul duce aproape de clapeta de acceleratie iar celalalt furtun mai scurt duce undeva la galerie;problema e ca atunci cand motorul este la relanti furtunul cel scurt se "sugruma" foarte tare cand accelerez are tendinta de a se reveni la normal dar tot "sugrumat" ramane +ca scoate si un zgomot oribil.Mentionez ca am curatat tot ce se putea curata,am masurat,am verificat de fisuri ale furtunelor sau coliere slabite.
Rog pe cel care a avut aceasta problema sa i-mi zica si mie cum a remediat problema.
Scuze pt poza este demult cand mi-a lovito un prieten si era "sifonata"

Skip ads

  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu-l poti inlocui cu altceva, mai tare ? teava PVC, furtun flexibil de la alta aplicatie, chiar si ceva teava metalica ? o parere de neprofesionist ...
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am pus in in interiorul furtunului un fel de teava din tabla daca pot sa spun asa si l-am introdus in interiorul furtunului dar dupa un timp a turtit foarte rau teava aceea din tabla ceea ce ma duce cu gandul ca ceva poate nu functioneaza cum trebuie, de are atata forta sa indoaie si teava de tabla.Am incercat si pe forumuri straine la opel dar nici un rezultat;nu inteleg pur si simplu de ce "sugruma"furtunul ala asa mult parca mai are un pic si-l rupe de la mijloc.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
N-ai suficient debit de aer pe traseul ocolitor by-pass-ul care asigura necesarul de aer funtionarii cat e clapeta de aer inchisa (relantiu).IAC-ul e deschis cand clapeta e inchisa ori el are ceva ori furtunul care intra in el .Normal cand accelerezi se deschide clapeta si depresiunea scade aerul intrand pe galerie ....mai verifica ce obtureaza acel traseu poate chiar acea electrovalava nu deschide suficient si poate fi explicatia pentru zgomotul ciudat.
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mersi mult mecaNIK o sa cobor jos astazi sa vad ce-i mai pot face,cu toate ca IAC-ul l-am curatat,inclusiv l-am testat sa vad daca merge si anume in timp ce mergea masina la relanti am scos mufa sa vad daca se tureaza ...si se tureaza deci IAC-ul functioneaza o sa ma mai uit inca o data la clapeta de acceleratie sa vad daca e complet inchisa,daca nici asa nu merge nu mai stiu ce sa fac ca sa mearga normal.
Si zgomotul si e destul de mare e de la furtunul "sugrumat" e ca si cum ai tine o frunza intre buze si ai sufla cu putere cam in genul acela se aude.....mersi frumos si astept sfaturi in continuare
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pune o poza mai buna.ceva nu e in regula pe acolo.furtunul ala face bypass prin iac.
fa poze mai concludente ca nu imi dau seama daca e pus la locul lui.
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am fost jos si am facut o poza cu furtunul care se "sugruma" atunci cand motorul functioneaza la relanti mentionez ca atunci cand turez furtunul revine la forma lui initiala.
Va rog daca stiti sa ma ajutati ca chiar nu mai stiu ce sa-i fac....
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am uitat sa mentionez ca ceasta problema in caz ca nu am specificat corect este la un motor C20NE
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Frana cum merge?, Pedala de frana cum se simte?

Acuma e cam frig afara, dar cand da caldura poti sa imi faci o vizita daca nu ne dam seama acuma ce are.
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Chiar nu are nimeni idee cum se rezolva aceasta problema...
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
In caz ca nu ai observat nu are nici o treaba frana cu iac-u (idle air control ) ! frana nu influenteaza cu nimik iacul ! merge bine asa ca nu inteleg dc ai suspendat useru !
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Spire, nici eu nu inteleg de ce confunzi clubopel cu hi5. Renunta la limbajul de asl-ist sau la forum (au alegi)
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cine a zis ca ar fi hi5 ?Citeste mai bine MODERATORULE care esti despre ce problema era vorba ! nu veni tu si intreba de frana cand problema era despre iac ! nu ti-a raspuns la intrebare pt ca nu are nici o legatura iac-u cu frana !
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu-mi spune tu mie de hi5 si nu te mai baga in seama aiurea ! CITESTE despre ce problema era vorba si dupa aia posteaza sau baneaza lumea ca dc nu iti raspunde lumea la ceva care nu are legatura cu problema postata ! asa ca Je mai bine renunta tu la postul de moderator ca nu ai nici o treaba !
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Atat IAC-ul cat si frana mai precis mastervac-ul au in comun depresiunea din admisie care depresiune poate strange de respectivul furtun pana-l fac precum soseta pusa la uscat .Atat moderatorul cat si eu am incercat sa ajutam eu am renuntat deja avand in vedere ca nu se verifica nimic ci doar se asteapta o rezolvare on-line ceea ce nu este posibil momentan...si au mai aparut si discutii departe de subiectul initial.Va rog verificati intai apoi putem continua pas cu pas pentru ca nu-i cine stie ce defectiune nemaiauzita ,daca nu propun sa ne oprim aici e mai bine pentru climatul de bun simt care se incearca a se mentine pe acest forum.
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am fost jos am verificat furtunul de la pompa de servofrana l-am scos in timp ce mergea misina si motorul s-a oprit instantaneu;am verificat tot ce ati zis voi dar prroblema persista in continuare...iar furtunul scurt de la Iac la galerie e mereu murdar chiar daca il curat; si furtunul si orificiul de la galerie in care intra furtunul.
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
problema rezolvata..mersi de ajutor Smile
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
pai zi si cum ai rezolvat problema......
  • Sandrino

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am fost cu masina la service opel le-am expliicat despre ce era vb+toate incercarile mele de a rezolva problema inspirandu-ma de pe forumul club opel(si atunci mecanicii au ras de mine) au zis citez "sa nu ma mai iau dupa toti cunoscatorii de acolo care se cred mecanici" oricum am ridicat capota si in 5 min au rezolvat problema au adus un furtun mai tare si mai scurt chiar foarte scurt;explicandu-mi ca in tot acest timp cauciucul acela sa deformat si subtiat in timp;l-au montat si gata masina e ca noua reactioneaza f bine la acceleratie nu mai face zgomotul ala ciudat e super toarce ca noua Smile)
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Din pacate nu cred ca ai rezolvat nici o problema de baza.Furtunul ala la mine e foarte moale si nu il straguleaza nimic. Si acolo nu circula decat aer asa ca nu are cine sa il subtieze.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR