Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • lkn

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut! In general sunt foarte multumit de vectra mea dar are un mare neajus si anume motorul care este cam slab ca si performante. M-am gandit s-o vand si sa iau alta cu motor mai puternic dar avand in vedere ca preturile sunt asa cu sunt (toti vor doar chilipiruri) si mai ales ca dupa 2 ani masina asta ne-a intrat in suflet atat mie cat si viitoarei sotii am renuntat la idee si am ajuns la concluzia ca schimbarea motorului ar fi cea mai buna solutie pentru mine. Un alt argument importat e ca lucrez in domenilu auto si deci partea de manopera nu m-ar costa nimic.
Un motor+cutie de viteze si tote cele necesare (ECU, electromotor, alternator, etc) m-ar duce undeva la peste 1000 de euro si ar fi si riscul ca unele elemente sa nu fie functionale, asa ca m-am interesat de cumpararea unei masini complete adusa din Anglia. Principalul avantaj e pretul (am gasit la dealeri la preturi intre 900 si 1200 de euro deci masina intreaga la pret de motor) si dupa transplant raman practic cu o masina intrega pe care o pot vinde ulterior pe piese.
In concluzie as avea trei intrebari majore:
1. Ce motorizare sa aleg, z18xe - doar 125cp dar cu remapare si alte mici modificari ar ajunge la aproape 140
- motor mic deci taxe si consum mici
- usor de gasit si pret mai mic
z22se - 147 cp cu remapare si ax cu came sport 160 cp
- motor mare deci taxe si consum pe masura (nu ma intelegeti gresit, nu sunt genul care sta tot timpul cu ochiul pe indicatorul de nivel de combustibil dar totusi catia litri in minus nu strica:) )
- mult mai greu de gasit si mai scump bineinteles
3. Ce complicatii ar putea aparea? Am schimbat cateva motoare de la o masina la alta dar am schimbat acelasi tip de motor deci a fot destul de simplu.
2. Cat de complicata e omologarea, in special daca aleg motorul de 2.2?
Trebuie mentionat ca nu vreau sa scot din masina mea cine stie ce "avion" de nu stiu cate sute de cai (pentru asta am alte planuri) vreau doar doar o masina pentru folosinta de zi cu zi in familie cu care sa nu trebuiasca sa ma chinuiesc la depasiri si care sa aiba o acceleratie mai buna decat a unui logan de 1.6
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
z22 il omologhezi cu costuri foarte mari.sare de 40% din putere.
z18 ar fi mai indicat dar si asa cred ca lasi vreo 18 mil la rar.in plus z18 pare mai usor de pus.
daca nu ai ganduri cu omologarea pune x25xe si ai destui cai.
bafta cu proiectul.
  • cxbcristianx

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2008

  • Mesaj Privat
La astfel de schimbare ma gandeam si eu fara sa mai schimb masina. Un z18xe 125cp fata de 84cp pe care-i am e ceva
  • pattila

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2001 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2005

  • Mesaj Privat
lkn a scris:Salut! In general sunt foarte multumit de vectra mea dar are un mare neajus si anume motorul care este cam slab ca si performante. M-am gandit s-o vand si sa iau alta cu motor mai puternic dar avand in vedere ca preturile sunt asa cu sunt (toti vor doar chilipiruri) si mai ales ca dupa 2 ani masina asta ne-a intrat in suflet atat mie cat si viitoarei sotii am renuntat la idee si am ajuns la concluzia ca schimbarea motorului ar fi cea mai buna solutie pentru mine. Un alt argument importat e ca lucrez in domenilu auto si deci partea de manopera nu m-ar costa nimic.
Un motor+cutie de viteze si tote cele necesare (ECU, electromotor, alternator, etc) m-ar duce undeva la peste 1000 de euro si ar fi si riscul ca unele elemente sa nu fie functionale, asa ca m-am interesat de cumpararea unei masini complete adusa din Anglia. Principalul avantaj e pretul (am gasit la dealeri la preturi intre 900 si 1200 de euro deci masina intreaga la pret de motor) si dupa transplant raman practic cu o masina intrega pe care o pot vinde ulterior pe piese.
In concluzie as avea trei intrebari majore:
1. Ce motorizare sa aleg, z18xe - doar 125cp dar cu remapare si alte mici modificari ar ajunge la aproape 140
- motor mic deci taxe si consum mici
- usor de gasit si pret mai mic
z22se - 147 cp cu remapare si ax cu came sport 160 cp
- motor mare deci taxe si consum pe masura (nu ma intelegeti gresit, nu sunt genul care sta tot timpul cu ochiul pe indicatorul de nivel de combustibil dar totusi catia litri in minus nu strica:) )
- mult mai greu de gasit si mai scump bineinteles
3. Ce complicatii ar putea aparea? Am schimbat cateva motoare de la o masina la alta dar am schimbat acelasi tip de motor deci a fot destul de simplu.
2. Cat de complicata e omologarea, in special daca aleg motorul de 2.2?
Trebuie mentionat ca nu vreau sa scot din masina mea cine stie ce "avion" de nu stiu cate sute de cai (pentru asta am alte planuri) vreau doar doar o masina pentru folosinta de zi cu zi in familie cu care sa nu trebuiasca sa ma chinuiesc la depasiri si care sa aiba o acceleratie mai buna decat a unui logan de 1.6



z22se - 147 cp cu remapare si ax cu came sport 160 cp
- motor mare deci taxe si consum pe masura (nu ma intelegeti gresit, nu sunt genul care sta tot timpul cu ochiul pe indicatorul de nivel de combustibil dar totusi catia litri in minus nu strica:) )
Eu am Zafira z22se si nu ma plang de consum
Oradea-Bucuresti 6.5/100km consum mediu.
Este mare?
  • cxbcristianx

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2008

  • Mesaj Privat
6,5/100km imi conuma mie z16se
  • lkn

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2008

  • Mesaj Privat
pattila a scris:

]Eu am Zafira z22se si nu ma plang de consum
Oradea-Bucuresti 6.5/100km consum mediu.
Este mare?

nu e mare consumul, e chiar foarte mic, dar stiu destul de bine ca niciodata n-o sa scot consumul in conditiile in care la z16xe nu scot consum extern, in conditii de rulare normale pentru mine , adica viteze de 110-120 nu scot sub 7.5 ( daca ma duc la 70km/h scot si eu consum de 6%).
Oricum, topicul asta nu e legat de consum. Vreau sa stiu ce implica omologarea unui motor diferit fata de cel care il am acum si ce motor credeti ca s-ar preta mai bine luind in considerare criteriile pe care le-am mentionat mai sus (in special daca e asa mare difrerenta intre performantele unui z18xe si ale unui z22se incat sa merite sa ma complic cu 2.2-ul).
  • extremespeed

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
daca vrei putere pune un c20let ca are turbo si are vreo 200 cp
  • extremespeed

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
si daca bagi ceva bani in el il duci la vreo 350 cp adica iti trebuie o turbina mai mare si un ecu link care e cam scump
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR