- lkn
- OP
- 121 mesaje
- din 06 Jan 2008
- Vectra 2001
- Cluj
lkn
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut! In general sunt foarte multumit de vectra mea dar are un mare neajus si anume motorul care este cam slab ca si performante. M-am gandit s-o vand si sa iau alta cu motor mai puternic dar avand in vedere ca preturile sunt asa cu sunt (toti vor doar chilipiruri) si mai ales ca dupa 2 ani masina asta ne-a intrat in suflet atat mie cat si viitoarei sotii am renuntat la idee si am ajuns la concluzia ca schimbarea motorului ar fi cea mai buna solutie pentru mine. Un alt argument importat e ca lucrez in domenilu auto si deci partea de manopera nu m-ar costa nimic.
Un motor+cutie de viteze si tote cele necesare (ECU, electromotor, alternator, etc) m-ar duce undeva la peste 1000 de euro si ar fi si riscul ca unele elemente sa nu fie functionale, asa ca m-am interesat de cumpararea unei masini complete adusa din Anglia. Principalul avantaj e pretul (am gasit la dealeri la preturi intre 900 si 1200 de euro deci masina intreaga la pret de motor) si dupa transplant raman practic cu o masina intrega pe care o pot vinde ulterior pe piese.
In concluzie as avea trei intrebari majore:
1. Ce motorizare sa aleg, z18xe - doar 125cp dar cu remapare si alte mici modificari ar ajunge la aproape 140
- motor mic deci taxe si consum mici
- usor de gasit si pret mai mic
z22se - 147 cp cu remapare si ax cu came sport 160 cp
- motor mare deci taxe si consum pe masura (nu ma intelegeti gresit, nu sunt genul care sta tot timpul cu ochiul pe indicatorul de nivel de combustibil dar totusi catia litri in minus nu strica:) )
- mult mai greu de gasit si mai scump bineinteles
3. Ce complicatii ar putea aparea? Am schimbat cateva motoare de la o masina la alta dar am schimbat acelasi tip de motor deci a fot destul de simplu.
2. Cat de complicata e omologarea, in special daca aleg motorul de 2.2?
Trebuie mentionat ca nu vreau sa scot din masina mea cine stie ce "avion" de nu stiu cate sute de cai (pentru asta am alte planuri) vreau doar doar o masina pentru folosinta de zi cu zi in familie cu care sa nu trebuiasca sa ma chinuiesc la depasiri si care sa aiba o acceleratie mai buna decat a unui logan de 1.6
Un motor+cutie de viteze si tote cele necesare (ECU, electromotor, alternator, etc) m-ar duce undeva la peste 1000 de euro si ar fi si riscul ca unele elemente sa nu fie functionale, asa ca m-am interesat de cumpararea unei masini complete adusa din Anglia. Principalul avantaj e pretul (am gasit la dealeri la preturi intre 900 si 1200 de euro deci masina intreaga la pret de motor) si dupa transplant raman practic cu o masina intrega pe care o pot vinde ulterior pe piese.
In concluzie as avea trei intrebari majore:
1. Ce motorizare sa aleg, z18xe - doar 125cp dar cu remapare si alte mici modificari ar ajunge la aproape 140
- motor mic deci taxe si consum mici
- usor de gasit si pret mai mic
z22se - 147 cp cu remapare si ax cu came sport 160 cp
- motor mare deci taxe si consum pe masura (nu ma intelegeti gresit, nu sunt genul care sta tot timpul cu ochiul pe indicatorul de nivel de combustibil dar totusi catia litri in minus nu strica:) )
- mult mai greu de gasit si mai scump bineinteles
3. Ce complicatii ar putea aparea? Am schimbat cateva motoare de la o masina la alta dar am schimbat acelasi tip de motor deci a fot destul de simplu.
2. Cat de complicata e omologarea, in special daca aleg motorul de 2.2?
Trebuie mentionat ca nu vreau sa scot din masina mea cine stie ce "avion" de nu stiu cate sute de cai (pentru asta am alte planuri) vreau doar doar o masina pentru folosinta de zi cu zi in familie cu care sa nu trebuiasca sa ma chinuiesc la depasiri si care sa aiba o acceleratie mai buna decat a unui logan de 1.6
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- cxbcristianx
- **
- 94 mesaje
- din 25 Dec 2008
- Astra 2001 z16se
- Buzau
cxbcristianx
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2008
- Mesaj Privat
- pattila
- **
- 215 mesaje
- din 03 Feb 2005
- Zafira 2001 z22se
- Bihor
pattila
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2001 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2005
- Mesaj Privat
lkn a scris:Salut! In general sunt foarte multumit de vectra mea dar are un mare neajus si anume motorul care este cam slab ca si performante. M-am gandit s-o vand si sa iau alta cu motor mai puternic dar avand in vedere ca preturile sunt asa cu sunt (toti vor doar chilipiruri) si mai ales ca dupa 2 ani masina asta ne-a intrat in suflet atat mie cat si viitoarei sotii am renuntat la idee si am ajuns la concluzia ca schimbarea motorului ar fi cea mai buna solutie pentru mine. Un alt argument importat e ca lucrez in domenilu auto si deci partea de manopera nu m-ar costa nimic.
Un motor+cutie de viteze si tote cele necesare (ECU, electromotor, alternator, etc) m-ar duce undeva la peste 1000 de euro si ar fi si riscul ca unele elemente sa nu fie functionale, asa ca m-am interesat de cumpararea unei masini complete adusa din Anglia. Principalul avantaj e pretul (am gasit la dealeri la preturi intre 900 si 1200 de euro deci masina intreaga la pret de motor) si dupa transplant raman practic cu o masina intrega pe care o pot vinde ulterior pe piese.
In concluzie as avea trei intrebari majore:
1. Ce motorizare sa aleg, z18xe - doar 125cp dar cu remapare si alte mici modificari ar ajunge la aproape 140
- motor mic deci taxe si consum mici
- usor de gasit si pret mai mic
z22se - 147 cp cu remapare si ax cu came sport 160 cp
- motor mare deci taxe si consum pe masura (nu ma intelegeti gresit, nu sunt genul care sta tot timpul cu ochiul pe indicatorul de nivel de combustibil dar totusi catia litri in minus nu strica:) )
- mult mai greu de gasit si mai scump bineinteles
3. Ce complicatii ar putea aparea? Am schimbat cateva motoare de la o masina la alta dar am schimbat acelasi tip de motor deci a fot destul de simplu.
2. Cat de complicata e omologarea, in special daca aleg motorul de 2.2?
Trebuie mentionat ca nu vreau sa scot din masina mea cine stie ce "avion" de nu stiu cate sute de cai (pentru asta am alte planuri) vreau doar doar o masina pentru folosinta de zi cu zi in familie cu care sa nu trebuiasca sa ma chinuiesc la depasiri si care sa aiba o acceleratie mai buna decat a unui logan de 1.6
Un motor+cutie de viteze si tote cele necesare (ECU, electromotor, alternator, etc) m-ar duce undeva la peste 1000 de euro si ar fi si riscul ca unele elemente sa nu fie functionale, asa ca m-am interesat de cumpararea unei masini complete adusa din Anglia. Principalul avantaj e pretul (am gasit la dealeri la preturi intre 900 si 1200 de euro deci masina intreaga la pret de motor) si dupa transplant raman practic cu o masina intrega pe care o pot vinde ulterior pe piese.
In concluzie as avea trei intrebari majore:
1. Ce motorizare sa aleg, z18xe - doar 125cp dar cu remapare si alte mici modificari ar ajunge la aproape 140
- motor mic deci taxe si consum mici
- usor de gasit si pret mai mic
z22se - 147 cp cu remapare si ax cu came sport 160 cp
- motor mare deci taxe si consum pe masura (nu ma intelegeti gresit, nu sunt genul care sta tot timpul cu ochiul pe indicatorul de nivel de combustibil dar totusi catia litri in minus nu strica:) )
- mult mai greu de gasit si mai scump bineinteles
3. Ce complicatii ar putea aparea? Am schimbat cateva motoare de la o masina la alta dar am schimbat acelasi tip de motor deci a fot destul de simplu.
2. Cat de complicata e omologarea, in special daca aleg motorul de 2.2?
Trebuie mentionat ca nu vreau sa scot din masina mea cine stie ce "avion" de nu stiu cate sute de cai (pentru asta am alte planuri) vreau doar doar o masina pentru folosinta de zi cu zi in familie cu care sa nu trebuiasca sa ma chinuiesc la depasiri si care sa aiba o acceleratie mai buna decat a unui logan de 1.6
z22se - 147 cp cu remapare si ax cu came sport 160 cp
- motor mare deci taxe si consum pe masura (nu ma intelegeti gresit, nu sunt genul care sta tot timpul cu ochiul pe indicatorul de nivel de combustibil dar totusi catia litri in minus nu strica:) ) Eu am Zafira z22se si nu ma plang de consum
Oradea-Bucuresti 6.5/100km consum mediu.
Este mare?
- cxbcristianx
- **
- 94 mesaje
- din 25 Dec 2008
- Astra 2001 z16se
- Buzau
cxbcristianx
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2008
- Mesaj Privat
- lkn
- OP
- 121 mesaje
- din 06 Jan 2008
- Vectra 2001
- Cluj
lkn
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
pattila a scris:
]Eu am Zafira z22se si nu ma plang de consum
Oradea-Bucuresti 6.5/100km consum mediu.
Este mare?
]Eu am Zafira z22se si nu ma plang de consum
Oradea-Bucuresti 6.5/100km consum mediu.
Este mare?
nu e mare consumul, e chiar foarte mic, dar stiu destul de bine ca niciodata n-o sa scot consumul in conditiile in care la z16xe nu scot consum extern, in conditii de rulare normale pentru mine , adica viteze de 110-120 nu scot sub 7.5 ( daca ma duc la 70km/h scot si eu consum de 6%).
Oricum, topicul asta nu e legat de consum. Vreau sa stiu ce implica omologarea unui motor diferit fata de cel care il am acum si ce motor credeti ca s-ar preta mai bine luind in considerare criteriile pe care le-am mentionat mai sus (in special daca e asa mare difrerenta intre performantele unui z18xe si ale unui z22se incat sa merite sa ma complic cu 2.2-ul).
- extremespeed
- *
- 8 mesaje
- din 16 Jan 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Iasi
extremespeed
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2010
- Mesaj Privat
- extremespeed
- *
- 8 mesaje
- din 16 Jan 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Iasi
extremespeed
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2010
- Mesaj Privat