- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Saluatri! Acum doi ani am schimbat conducta de alimentare de tur originala a masinii (cea de plastic) deoarece imi prindea aer si suspectam aceasta componenta, insa si pentru a pune o pompita de amorsare. Problema cred ca ar fi aceea ca am pus un furtun de diametru interior mai mic, de aprox jumatate fata de cel al conductei originale, si suspectez ca :
- nu ar trage din aceasta cauza de pe loc;
- la unele porniri nu o ia din prima, in special la cald, tind sa cred ca nu are suficienta presiune acumulata pe instalatie;
- parca ar trage mai mult aer decat ar fi nevoie, pentru a compensa lipsa suficienta de motorina (chiar se aude);
- nu am valorile corespunsatoare ale pompei pe tester, cu toate ca am schimbat pompa;
Ce parere aveti? Sa influenteze diametrul conductei de tur aceste fenomene sau o parte din ele?
- nu ar trage din aceasta cauza de pe loc;
- la unele porniri nu o ia din prima, in special la cald, tind sa cred ca nu are suficienta presiune acumulata pe instalatie;
- parca ar trage mai mult aer decat ar fi nevoie, pentru a compensa lipsa suficienta de motorina (chiar se aude);
- nu am valorile corespunsatoare ale pompei pe tester, cu toate ca am schimbat pompa;
Ce parere aveti? Sa influenteze diametrul conductei de tur aceste fenomene sau o parte din ele?
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut.
Diametrul conductei ar putea influenta debitul de motorina doar in situatia utilizarii motorului in sarcina (turatii peste 3500 rot/min).
Daca nu porneste la cald, ori se dezamorseaza instalatia, ori se blocheaza pistonasul de avans din pompa de injectie.
Furtunul montat de tine este transparent ? Motorina vine cu bule de aer pe el ?
Oringurile de la injectoare le-ai schimbat vreodata ?
Daca rezolvi problema, nu uita sa postezi solutia.
Bafta.
Diametrul conductei ar putea influenta debitul de motorina doar in situatia utilizarii motorului in sarcina (turatii peste 3500 rot/min).
Daca nu porneste la cald, ori se dezamorseaza instalatia, ori se blocheaza pistonasul de avans din pompa de injectie.
Furtunul montat de tine este transparent ? Motorina vine cu bule de aer pe el ?
Oringurile de la injectoare le-ai schimbat vreodata ?
Daca rezolvi problema, nu uita sa postezi solutia.
Bafta.
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salut si multumesc ptr raspunsuri. Deci, simeringurile de la injectoare sunt schimbate acum 3 luni, furtunul nu e transparent insa am pompita de amorsare si are o conducta mica transparenta, care din cate am observat are o bula doua, si pompita nu este chiar tare cand o apas cu mot oprit, adica pot sa apas cam jumatate de pompita de vreo doua ori. Traseul este asa: filtru motorina-pompita amorsare-furtun alimentare- pompa injectie. Pompa este in garantie si este reconditionata de la un service de pe CB. O sa pun si o poza cu traseul alimentarii. Acum ma mai gandesc ca ar putea sa nu fie pusa bine la punct pompa? Insa a fost montata de service BOSCH in CT si ma indiesc sa dea buleala. Astept pareri, va rog.
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
secarianu a scris:Hm, interesanta teorie, nu m-am gandit la asta. Totusi, furtunurile si celelalte sunt prinse etans in coliere metalice, sa fie conductele ce intra in capacul filtrului de motorina? Ca mi se par ca ar cam juca inainte si inapoi, ce sa le fac, ca si capacul e nou?!
sa ii bag silicon si la conductele ce intra in filtru? cam ciudat!
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Ca unul ce am avut un diesel (fie el si aro)17 ani eu nu te sfatuiesc sa etansezi cu silicon decat daca este specificat pe tubul de silicon ca rezista la motorina.
Din cate stiu eu pompele de injectie bosch nu sunt asa pretentioase la cateva bule de aer,deoarece [pistonasul rotativ] care creeaza presiunea de injectie sta tot timpul cufundat in motorina (in centrul pompei),iar eventualul aer care intra in pompa este eliminat pe circuitul de retur amplasat in partea de sus a pompei.
Eu unul inclin sa cred ca de vina este una din electrovalvele de pe pompa ,care [uita] sa se inchida/deschida cand trebuie.
Din cate stiu eu pompele de injectie bosch nu sunt asa pretentioase la cateva bule de aer,deoarece [pistonasul rotativ] care creeaza presiunea de injectie sta tot timpul cufundat in motorina (in centrul pompei),iar eventualul aer care intra in pompa este eliminat pe circuitul de retur amplasat in partea de sus a pompei.
Eu unul inclin sa cred ca de vina este una din electrovalvele de pe pompa ,care [uita] sa se inchida/deschida cand trebuie.
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
elvisilie
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
elvisilie
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
elvisilie
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
secarianu a scris:Saluatri! Acum doi ani am schimbat conducta de alimentare de tur originala a masinii (cea de plastic) deoarece imi prindea aer si suspectam aceasta componenta, insa si pentru a pune o pompita de amorsare. Problema cred ca ar fi aceea ca am pus un furtun de diametru interior mai mic, de aprox jumatate fata de cel al conductei originale, si suspectez ca :
- nu ar trage din aceasta cauza de pe loc;
- la unele porniri nu o ia din prima, in special la cald, tind sa cred ca nu are suficienta presiune acumulata pe instalatie;
- parca ar trage mai mult aer decat ar fi nevoie, pentru a compensa lipsa suficienta de motorina (chiar se aude);
- nu am valorile corespunsatoare ale pompei pe tester, cu toate ca am schimbat pompa;
Ce parere aveti? Sa influenteze diametrul conductei de tur aceste fenomene sau o parte din ele?
- nu ar trage din aceasta cauza de pe loc;
- la unele porniri nu o ia din prima, in special la cald, tind sa cred ca nu are suficienta presiune acumulata pe instalatie;
- parca ar trage mai mult aer decat ar fi nevoie, pentru a compensa lipsa suficienta de motorina (chiar se aude);
- nu am valorile corespunsatoare ale pompei pe tester, cu toate ca am schimbat pompa;
Ce parere aveti? Sa influenteze diametrul conductei de tur aceste fenomene sau o parte din ele?
furtunasele de retur le ai schimbat ?
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
elvisilie
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
secarianu a scris:Furtunasele de retur le-am schimbat, sunt gates de 3,2 mm rezistente. Masina e Omega B Y22DTH 2001.
salutare Opel omega fffffffff frumoiasa si rezistenta masina TRAIASCA OPELUL
fratele meu te consiliez sa schimbi furtunul de azlinmentare la motorina si sa scoti pompita ceeea de amorsare care ai montat o ai un motor de 2,2 l spune mi ai vreun martor aprins in bord?
atunci cand simti ca nu ai putere in motor pentru ca problema ta nu vine numai decat de la pompa (spune ai ca ai schimbat o ) problema este alta diagnoza ce zice aia pe calculator verifica toate furtunasele de depresiune aer incepe cu vana EGR si termina cu cea care se gaseste pe turbo vezi sa nu fie undeva fisurat este de ajuns o singura fisura ca masina sa nu aiba putere nici sa treci peste 3000 de ture mult noroc tine ma la curent
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Stai asa, putere sa zic ca are, desi cand intra turbina , in special peste 3000 rpm se simte ca te baga in scaun. Acum, de ce nu imi porneste la sfert si tre sa tin pe demaror pana sa o ia, sa fie din distributie? ca se aude motorul cam urat. Eroare pe tester am doar P1590 Engine running signal, high input. Stiu ca daca am fisura pe vacuum este nasol, ca am patit-o, si chiar aveam fisurata o imbinare de cauciuc, si eraore necunoscuta pe tester.
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
secarianu a scris:Stai asa, putere sa zic ca are, desi cand intra turbina , in special peste 3000 rpm se simte ca te baga in scaun. Acum, de ce nu imi porneste la sfert si tre sa tin pe demaror pana sa o ia, in special la cald cand nu intra bujiile, sa fie din distributie? ca se aude motorul cam urat. Eroare pe tester am doar P1590 Engine running signal, high input. Stiu ca daca am fisura pe vacuum este nasol, ca am patit-o, si chiar aveam fisurata o imbinare de cauciuc, si eraore necunoscuta pe tester.