- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- nu ar trage din aceasta cauza de pe loc;
- la unele porniri nu o ia din prima, in special la cald, tind sa cred ca nu are suficienta presiune acumulata pe instalatie;
- parca ar trage mai mult aer decat ar fi nevoie, pentru a compensa lipsa suficienta de motorina (chiar se aude);
- nu am valorile corespunsatoare ale pompei pe tester, cu toate ca am schimbat pompa;
Ce parere aveti? Sa influenteze diametrul conductei de tur aceste fenomene sau o parte din ele?
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Diametrul conductei ar putea influenta debitul de motorina doar in situatia utilizarii motorului in sarcina (turatii peste 3500 rot/min).
Daca nu porneste la cald, ori se dezamorseaza instalatia, ori se blocheaza pistonasul de avans din pompa de injectie.
Furtunul montat de tine este transparent ? Motorina vine cu bule de aer pe el ?
Oringurile de la injectoare le-ai schimbat vreodata ?
Daca rezolvi problema, nu uita sa postezi solutia.
Bafta.
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
sa ii bag silicon si la conductele ce intra in filtru? cam ciudat!
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Din cate stiu eu pompele de injectie bosch nu sunt asa pretentioase la cateva bule de aer,deoarece [pistonasul rotativ] care creeaza presiunea de injectie sta tot timpul cufundat in motorina (in centrul pompei),iar eventualul aer care intra in pompa este eliminat pe circuitul de retur amplasat in partea de sus a pompei.
Eu unul inclin sa cred ca de vina este una din electrovalvele de pe pompa ,care [uita] sa se inchida/deschida cand trebuie.
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
elvisilie
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
elvisilie
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
elvisilie
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
- nu ar trage din aceasta cauza de pe loc;
- la unele porniri nu o ia din prima, in special la cald, tind sa cred ca nu are suficienta presiune acumulata pe instalatie;
- parca ar trage mai mult aer decat ar fi nevoie, pentru a compensa lipsa suficienta de motorina (chiar se aude);
- nu am valorile corespunsatoare ale pompei pe tester, cu toate ca am schimbat pompa;
Ce parere aveti? Sa influenteze diametrul conductei de tur aceste fenomene sau o parte din ele?
furtunasele de retur le ai schimbat ?
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
elvisilie
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
salutare Opel omega fffffffff frumoiasa si rezistenta masina TRAIASCA OPELUL
fratele meu te consiliez sa schimbi furtunul de azlinmentare la motorina si sa scoti pompita ceeea de amorsare care ai montat o ai un motor de 2,2 l spune mi ai vreun martor aprins in bord?
atunci cand simti ca nu ai putere in motor pentru ca problema ta nu vine numai decat de la pompa (spune ai ca ai schimbat o ) problema este alta diagnoza ce zice aia pe calculator verifica toate furtunasele de depresiune aer incepe cu vana EGR si termina cu cea care se gaseste pe turbo vezi sa nu fie undeva fisurat este de ajuns o singura fisura ca masina sa nu aiba putere nici sa treci peste 3000 de ture mult noroc tine ma la curent
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat