- love4cars
- OP
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- jonny
- **
- 483 mesaje
- din 23 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2005
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Va fac eu daca vreti ....2 la 10 mii
Acum serios ....de ce dreacu aveti nevoie de asa ceva daca nu aveti masini de fuga???
Bara de ridigizare se pune pe masini SPORT....a se citi inca o data SPORT si a se intelege ca in cazul in care nu aveti cel putin 150 HP nu are rost ....o sa o puneti de pomana acolo...chiar ...o sa vedeti ca in timp o sa inceapa sa scartaie mai des usa din dreapta, o sa troncane mai des capota.....etc.
Bara respectiva ajuta la stabilitate in sensul urmator......in combinatie cu amortizoare SPORT se poate pune aceasta bara de rigidizare pe fata....intre amortizoare deasupra....si dedesubtul motorului.....
OOOOOOOOOPS..... Deja am intrat in tunning......sa vezi intrebari acuma de genu .....OOOOOOOOhhhhhhhhh ....exista una care se monteaza si sub motor .....goooosh ...Da....exista una care se pune si sub motor si are rolul celei de mai sus ....adik stabilizarea masinii......
Ca sa intelegeti ce inseamna SPORT.....asa ceva se monteaza DOAR pe masinile de curse gen Rally car, care participa in campionate de raliuri si cu care se iau curbe si la 140 km/h....sau masini foarte , foarte puternice.....a se citi Kaddet sau Calibra Turbo de peste 250 HP.
Acum serios ....de ce dreacu aveti nevoie de asa ceva daca nu aveti masini de fuga???
Bara de ridigizare se pune pe masini SPORT....a se citi inca o data SPORT si a se intelege ca in cazul in care nu aveti cel putin 150 HP nu are rost ....o sa o puneti de pomana acolo...chiar ...o sa vedeti ca in timp o sa inceapa sa scartaie mai des usa din dreapta, o sa troncane mai des capota.....etc.
Bara respectiva ajuta la stabilitate in sensul urmator......in combinatie cu amortizoare SPORT se poate pune aceasta bara de rigidizare pe fata....intre amortizoare deasupra....si dedesubtul motorului.....
OOOOOOOOOPS..... Deja am intrat in tunning......sa vezi intrebari acuma de genu .....OOOOOOOOhhhhhhhhh ....exista una care se monteaza si sub motor .....goooosh ...Da....exista una care se pune si sub motor si are rolul celei de mai sus ....adik stabilizarea masinii......
Ca sa intelegeti ce inseamna SPORT.....asa ceva se monteaza DOAR pe masinile de curse gen Rally car, care participa in campionate de raliuri si cu care se iau curbe si la 140 km/h....sau masini foarte , foarte puternice.....a se citi Kaddet sau Calibra Turbo de peste 250 HP.
- love4cars
- OP
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
florinike a scris:a se intelege ca in cazul in care nu aveti cel putin 150 HP nu are rost
probabil ca am cuplul mai mare decat unul pe benzina de 150cp
faza e eu am vazut pe o vectra 22DTR asa ceva. tipul si-a adus-o din germania cu aia pusa deja dar nu ganatez ca e pusa din fabrica desi arata extraordinar de bine.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- love4cars
- OP
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Hmmm...ca sa te fac sa intelegi mai bine....hai sa explic asa...si crede-ma ca deja ma bag adanc
Bara stabilizatoare are rolul de a stabiliza botul masinii in curbe....datorita inclinarii in momentul intrarii in curba cu viteza mare....botul se lasa intr-o parte....asta inseamna ca o roata are mai mult aderenta (cea din interior) iar celalta incepe sa derapeze...in momentul asta se pierde si timp ....si se uzeaza si cauciucurile.
Bara aceea de torsiune ,are rolul de a stabiliza botul masinii in momentul in care se intra in curba astfel incat cele 2 roti sa aibe aderenta aproximativ egala.Chestia asta dupa cum am mai spus mai sus ...se foloseste in momentul in care exista suspensie sport pe masina.Fara....e egala cu 0....Ba mai rau...in combinatie cu gropile din Bucuresti....in 2 luni o sa incepi sa plangi dupa amortizoare si componente de directie gen capete de bara.
So....pana mai vin cativa cai....las-o balta
PS:pun pariu ca o masina pe benzina cu o masina pe motorina .....plecate amandoua in acelasi timp....face dieselul cu tot cu cuplul ala maxim
Bara stabilizatoare are rolul de a stabiliza botul masinii in curbe....datorita inclinarii in momentul intrarii in curba cu viteza mare....botul se lasa intr-o parte....asta inseamna ca o roata are mai mult aderenta (cea din interior) iar celalta incepe sa derapeze...in momentul asta se pierde si timp ....si se uzeaza si cauciucurile.
Bara aceea de torsiune ,are rolul de a stabiliza botul masinii in momentul in care se intra in curba astfel incat cele 2 roti sa aibe aderenta aproximativ egala.Chestia asta dupa cum am mai spus mai sus ...se foloseste in momentul in care exista suspensie sport pe masina.Fara....e egala cu 0....Ba mai rau...in combinatie cu gropile din Bucuresti....in 2 luni o sa incepi sa plangi dupa amortizoare si componente de directie gen capete de bara.
So....pana mai vin cativa cai....las-o balta
PS:pun pariu ca o masina pe benzina cu o masina pe motorina .....plecate amandoua in acelasi timp....face dieselul cu tot cu cuplul ala maxim
- love4cars
- OP
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
love4cars a scris:e destul de trist sa pui la start un diesel si o benzinara desi in unele cazuri benzinarele(de aceiasi putere) raman fara drept de apel, ca o cartela fara centi
Si eu cred asta , putem incerca
Eu nu iau crbe cu 140km/h dar am luat curbe de 90 grade cu aprox 50 km/h si mi se apleaca masina cam rau si ma gindeam ... sa nu se mai incline
Jeff
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2006
- Mesaj Privat
Posed o Octavia TDI, undeva la peste 120 CP si am decis sa montez respectiva bara de torsiune intre telescoape poate mai mult din moft - ne mai incordam pe baietii pe un circuit de carturi simpatic din Arad, cu viraje destul de placute
Trebuie sa mai adaug ca, vorba unui antevorbitor, mai intai suspensiile sport, apoi bara respectiva! In rest, merita in cazul in care masina e supusa unor solicitari laterale mari care duc la deformarea partiala si temporara a caroseriei, tradusa prin inclinari ale telescoapelor. In rest e decizia ta, bafta daca o faci
PS: daca iti place sa mananci curbele pe paine, mai pune si niste anvelope late si cu talonul mic, pe jante cat mai mari. Si adio comfort, atentie la gropi...
Ultima modificare făcută de Jeff la Lun 03 Jul, 2006 9:43 pm
Trebuie sa mai adaug ca, vorba unui antevorbitor, mai intai suspensiile sport, apoi bara respectiva! In rest, merita in cazul in care masina e supusa unor solicitari laterale mari care duc la deformarea partiala si temporara a caroseriei, tradusa prin inclinari ale telescoapelor. In rest e decizia ta, bafta daca o faci
PS: daca iti place sa mananci curbele pe paine, mai pune si niste anvelope late si cu talonul mic, pe jante cat mai mari. Si adio comfort, atentie la gropi...
Ultima modificare făcută de Jeff la Lun 03 Jul, 2006 9:43 pm
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
love4cars a scris:e destul de trist sa pui la start un diesel si o benzinara desi in unele cazuri benzinarele(de aceiasi putere) raman fara drept de apel, ca o cartela fara centi
NU il cunosc pe flornike dar are mare dreptate...<150cp si fara un sasiu sport, doar ca ai un eleron si jante nu inseamna ca ai masina sport...vorbesc la modul general, nu atac pe nimeni...mai stiam eu un prieten cu un hyundai coupe mai vechiut de vreo 100 si un pic de cai care datorita lookului masinii credea ca are vreo eu stiu ce supercar....pana cand un tovaras cu un peugeot batranesc 1988 mi-16 de 150cp echipat cu suspensii sport si tot tacamul de la mama lui din anii 80, l-a lasat sa inghita praful...
glumesc...sunt multi factori, serios vorbind..poti avea 500cp si o cutie de viteze cu niste rapoarte luuuungi, si sa faci ceva pe el de motor...ca vei simti avantajele doar dupa o distanta destul de mare etc...florinike, nu are rost sa explici cum sta treaba cu bara stabilizatoare etc...nu ca nu o faci foarte bine ci pt ca multi nu prea sunt interesati de chestii cu adevarat utile...
ei bine ca sa il completez pe florinike ..e ca si cum ai eleron pe o masina cu care mergi in medie cu 90-120kmph....cat de mult credeti ca va ajuta acel eleron la aerodinamica si la cresterea fortei de apasare pe spate la acea viteza de ex? mai vezi dacii berline sau solenze cu niste eleroane home-made uriase...pls, nu mai va luati dupa gura vanzatorilor de la magazine de "tuning" etc...."frate, masina iti merge mai bine cu un ornament la teava de esapament cu leduri ...aa, ce ai 1.2 cu 60cp? lasa frate ca iti punem o bara de torsiune, ca ai nevoie cand vei lua curbele cu 150kmph"
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
@b28cxh-ms frumos pentru cuvinte m-au emotionat adanc
Problema nu e ca nu citesc posturile.....dar poate mai vine unu care aude....si poate baga la cap. Nu zic k love sau valeriu nu au citit, sunt sigur ca au facut o ...mai ales ca am scris eu dar...problema e ca daca nu le foloseste...nu au de ce sa dea bani pe ea....
Am mers cu o masina ...ce avea motor puternic.....si se simte diferenta asa...amortizoare sport....se inclina cat de cat si pierzi secunde bune cand intri in depasiri sau iei curbe puternice.
-bara stabilizatoare sus....deja incepe sa se simta stabilitatea...se mai apleaca decat un colt....dar nu foarte puternic...cat sa simti diferenta de stabilitate...
-bara stabilizatoare jos.....deja e un deliciu...pana in 200 km/h face minuni....cand intri in depasiri sau curbe botul masinii ramane perfect drept....parca mergi cu sania pe zapada.....peste 200 km/h ....te ajuta foarte mult mentinand masina pe sosea.....ai foarte multa stabilitate....e cam imposibil sa derapezi chiar daca crosetezi in trafic
So...nu zic k ar trebui sa ma ascultati....dar macar mai cititi pe site uri de tunning ...dar nu de la noi....ca de ex. pe 4tuning...din 2000 de oameni daca stiu 50 ce inseamna sa tunezi o masina e bine
Problema nu e ca nu citesc posturile.....dar poate mai vine unu care aude....si poate baga la cap. Nu zic k love sau valeriu nu au citit, sunt sigur ca au facut o ...mai ales ca am scris eu dar...problema e ca daca nu le foloseste...nu au de ce sa dea bani pe ea....
Am mers cu o masina ...ce avea motor puternic.....si se simte diferenta asa...amortizoare sport....se inclina cat de cat si pierzi secunde bune cand intri in depasiri sau iei curbe puternice.
-bara stabilizatoare sus....deja incepe sa se simta stabilitatea...se mai apleaca decat un colt....dar nu foarte puternic...cat sa simti diferenta de stabilitate...
-bara stabilizatoare jos.....deja e un deliciu...pana in 200 km/h face minuni....cand intri in depasiri sau curbe botul masinii ramane perfect drept....parca mergi cu sania pe zapada.....peste 200 km/h ....te ajuta foarte mult mentinand masina pe sosea.....ai foarte multa stabilitate....e cam imposibil sa derapezi chiar daca crosetezi in trafic
So...nu zic k ar trebui sa ma ascultati....dar macar mai cititi pe site uri de tunning ...dar nu de la noi....ca de ex. pe 4tuning...din 2000 de oameni daca stiu 50 ce inseamna sa tunezi o masina e bine
- love4cars
- OP
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
@b28chx - nu trebuia sa detaliezi atat treaba aia!
tipul cu coupe-ul de care zici tu, chiar are masina sport si orice masina (nu dacia ) care are roti mai mari, eleron si altele se poate numi masina tunata. Poate nu stii dar este tuning pt performante si tuning pt aspect vizual
Daca tot ai deschis subiectul speram sa ne spui tu de la ce viteza te ajuta eleronul, cate ceva despre forta portanta, despre difuzor si altele. Oricum te asigur ca la 120, 150, ce ai enumerat tu, nu ai nevoie de eleron. Ultima fraza din postul tau parca se adreseaza unor retarzi de pe acest forum. Realy, cine crede ca daca pui leduri pe teava de esapament... mie nu mi s-a adresat nimeni cu astfel de texte, poate si din cauza ca nu m-am dus sa-mi cumpar orament cu luminite. Am fost interesat de acea bara in ideea ca masina devine mai "legata", nici decum sa-mi tunez masina.
tipul cu coupe-ul de care zici tu, chiar are masina sport si orice masina (nu dacia ) care are roti mai mari, eleron si altele se poate numi masina tunata. Poate nu stii dar este tuning pt performante si tuning pt aspect vizual
Daca tot ai deschis subiectul speram sa ne spui tu de la ce viteza te ajuta eleronul, cate ceva despre forta portanta, despre difuzor si altele. Oricum te asigur ca la 120, 150, ce ai enumerat tu, nu ai nevoie de eleron. Ultima fraza din postul tau parca se adreseaza unor retarzi de pe acest forum. Realy, cine crede ca daca pui leduri pe teava de esapament... mie nu mi s-a adresat nimeni cu astfel de texte, poate si din cauza ca nu m-am dus sa-mi cumpar orament cu luminite. Am fost interesat de acea bara in ideea ca masina devine mai "legata", nici decum sa-mi tunez masina.
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
@love: nu stiu daca ai observat dar vbm in general..nu am acuzat clubberii ca isi pun ornamente cu leduri la esapament etc...desi sunt liberi sa o faca...efectiv am dat exemplu de modul cum se abordeaza problema in RO...cati din magazinele cu piese de tuning chiar au cunostinte in domeniu...te asigur ca sunt f multi care habar nu au cu ce se mananca dar in schimb iti pot sari oricand cu o recomandare gen "iti dau eu o toba belea ..sa barraie...." - din pacate am auzit de multe ori explicatii si gandiri de genul asta..."vreau toba sa barraie"..cu alte cuvinte nu conta performanta etc..ci doar sa baraie..ma mir ca nu isi dau gauri in toba stock
cum ziceam ..din nefericire in RO un autocolant cu flacari pe aripa si un maaare eleron din targ da impresia de tuning..pardon...de TUNNING..cum apare pe multe autocolante de pe berline etc.
intr-adevar exista si performance si visual tuning dar totusi nu sunt de acord cu tine ca orice kitsch sa fie considerat tuning. asta de dragul spiritului acestui forum ai carui membri vad ca nu au abordat stilul maneo-cultural
si totusi...parerea ta este ca o masina coupe e automat sport sau te referi strict la hyundai?..pt ca intre un peugeot 405 mi16 din anii 80 echipat si proiectat sport de la mama lui (sasiu, cutie, suspensii etc.) chiar daca are 4usi si un hyundai coupe care e un fel de pseudo-sport...parerea mea e ca doar primul se poate numi "sport". recunosc ca daca mi le arati, mai tot omul va spune ca ce bine si ce sportiv arata hyundaiul...dar ma opresc aici ca oricum post-ul meu tinde prea mult spre zona offtopic-ului.
cum ziceam ..din nefericire in RO un autocolant cu flacari pe aripa si un maaare eleron din targ da impresia de tuning..pardon...de TUNNING..cum apare pe multe autocolante de pe berline etc.
intr-adevar exista si performance si visual tuning dar totusi nu sunt de acord cu tine ca orice kitsch sa fie considerat tuning. asta de dragul spiritului acestui forum ai carui membri vad ca nu au abordat stilul maneo-cultural
si totusi...parerea ta este ca o masina coupe e automat sport sau te referi strict la hyundai?..pt ca intre un peugeot 405 mi16 din anii 80 echipat si proiectat sport de la mama lui (sasiu, cutie, suspensii etc.) chiar daca are 4usi si un hyundai coupe care e un fel de pseudo-sport...parerea mea e ca doar primul se poate numi "sport". recunosc ca daca mi le arati, mai tot omul va spune ca ce bine si ce sportiv arata hyundaiul...dar ma opresc aici ca oricum post-ul meu tinde prea mult spre zona offtopic-ului.
- love4cars
- OP
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
[quote="b28cxh]..cati din magazinele cu piese de tuning chiar au cunostinte in domeniu...te asigur ca sunt f multi care habar nu au cu ce se mananca [/quote]
eu cred ca stiu ce vorbesc oamenii aia ca altfel n-ar mai sta acolo.
Cand spui magazin de tuning, ma gandesc la C&C, Pit Stop... nu la taraba din vitan. Chiar si asa, la noi se practica joaca in loc de tuning si cand spun asta ma refer la faptul ca mecanica=multa matematica, ori romanul=lipsa mate!
Nu contest, sunt si oameni carora chiar le place si misca ceva. Din categoria asta l-asi aminti si pe roBERT. Eu il apreciez ca se baga in chestii interesante si sunt sigur ca daca ar avea ce-i trebuie(bani, oameni, materiale)ar putea deveni un Boyd sau un Roush al opelului.
eu cred ca stiu ce vorbesc oamenii aia ca altfel n-ar mai sta acolo.
Cand spui magazin de tuning, ma gandesc la C&C, Pit Stop... nu la taraba din vitan. Chiar si asa, la noi se practica joaca in loc de tuning si cand spun asta ma refer la faptul ca mecanica=multa matematica, ori romanul=lipsa mate!
Nu contest, sunt si oameni carora chiar le place si misca ceva. Din categoria asta l-asi aminti si pe roBERT. Eu il apreciez ca se baga in chestii interesante si sunt sigur ca daca ar avea ce-i trebuie(bani, oameni, materiale)ar putea deveni un Boyd sau un Roush al opelului.