Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ketymyky

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am mare nevoie de ajutorul unui binevoitor priceput.Sunt posesorul unui opel vectra G-Z22SE si am patit o problema de care nu am mai auzit.Am schimbat bujiile si in 25km am patit urmatoarea problema:motorul s-a oprit brusc,fara sa se aprinda vreun martor in bord si nici nu a urcat nivelul apei.Am deschis capota si am observat ca vasul cu antigel era gol si tot lichidul era peste bujii.Am dus masina a doua zi la service,cu platforma si acolo dupa ce au pus apa in vas,a pornit,scotand un fum foarte dens si foarte alb.In acelasi timp,cat s-au mai uitat pe colo si pe dincolo,au desfacut capacul cu fisele de la bujii.Surpriza mare,bujia 4 se umple cu apa.cine poate sa imi spuna despre ce este vorba?Cei de la acel service,au spus ca cel mai bine este sa o duc la cei de la opel,ei nu stiu ce sa zica.(mentionez ca sunt in spania si nici nu ma pricep la mecanica)Va multumesc din suflet
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
posibil la inlocuirea bujiei sa se fi facut vreo greseala si sa se fi montat gresit,adica oblic si sa se fi fisurat chiuloasa.asta este singura cauza dupa parerea mea.ar fi bine de stiut si daca la montarea acelei bujii s-a "fortat" puitn mai mult.fumul alb indica infiltrarea apei in camera de ardere.sfatul meu este sa nu mergi cu ea asa ca o strici si mai rau.
  • ketymyky

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nu se poate merge cu ea asa,in foarte scurt timp se goleste vasul...plus de asta,este la service,urmeaza sa o duc la opel,cum au spus ceilalti...Inseamna ca este destul de mare fisura in chiuloasa,apa se duce imediat...
  • ketymyky

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sa fie singura chestie?chiuloasa fisurata?cum o porneste,toata apa se duce peste bujii...se umple imediat gaura de la bujie cu apa...
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pai atunci cind nu merge masina nu este presiune in instalatie,iar de curs nu curge deoarece vasul de expansiune este inchis etans.daca ai lasa capacul dechis si cu motorul oprit,vei vedea cit de mare e fisura,ptr ca in acest caz prin gravitatie se va scurge antigelul la bujie.cind e motorul pornit,pompa creeaza o presiune pe instalatie(de aceea se si numeste sistem sub preiune,doarece la un astfel de sistem sub presiune temperatura de fierbere este mai mare decit cea normala ,de la 100C poate ajunge chiar 110C,functie de presiunea de lucru)si acea presiune daca exista o fisura sau por arunca antigelul afara din sistem.
ca sa verifici,exista spray-uri speciale pentru identificarea fisurilor "CRACK FINDER" poti sa folosesti asa ceva ca sa gasesti acea fisura.
  • ketymyky

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Mersi mult pentru informatie.Inteleg ca singura problema,s-a intamplat la insurubarea bujiei,numai ca imi vine greu sa cred ca se fisureaza chiuloasa atat de repede,nu a fortat nimeni insurubarea bujiei si nici nu a iesit greu cea veche.Dar in situatia data,schimbarea chiuloasei,fiind inevitabila si implicit garnitura,banuiesc ca nu sunt si alte probleme,sau complicatii.Iar schimbarea de chiuloasa la un motor,i-i schimba in vreun fel fiabilitatea,randamentul,sau i-i provoaca vreun impediment?Intreb,deoarece,masina mai este o luna in garantia oferita de casa de masini de la care am cumparat-o si in cazul asta,sa stiu ce am de facut...Inca odata i-ti multumesc pentru informatii.
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
ceva asemanator am patit eu la un c20xe:simptome-brusc- mers neregulat in toate regimurile de turatie,bataie ascutita(ca de avans in ture inalte,probabil knock sensor i si facea treaba avansul fiind mult intarziat,se auzea ca un tractor) dispare antigel din vas expansiune.am oprit o si am tractat o la garajul unui amic,foarte bun mecanic.Buba:garnitura de kiulasa nu a fost stransa "ca la carte" si s a "parlit"(motor segmentat in service cu pretentii Evil or Very Mad ).planeitatea kiulasei nu a fost afectata probabil pt faptul ca am oprit o imediat.Amestecul dintre antigel si ulei s a facut la keia data in garaj( s a speriat de "ecuson" Razz ) pana atunci joja a stat cu ulei curat







  • ketymyky

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
la tine iesea apa deasupra bujiei?la mine scot capacul cu fisele si gaura de la o bujie este plina cu apa...
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
pana nu desfaci n ai cum s a ti dai seama care i buba.Daca tot e in garantie du te cu ea acolo sa ti de a jos kiulasa(ar fi bine sa fii de fata).mie nu mi arunca apa la nici o bujie.In caz de kiulasa fisurata poate ai noroc si gasesti una second, noua costa enorm.se schimba pur si simplu nu afecteaza cu nimik fiabilitatea etc, cu conditia sa fie facuta"ca la carte"
  • ketymyky

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Bine,mersi mult.Acum nu stiu cat de important este sa fiu de fata.Crezi ca cei de la opel vor pune o chiuloasa veche si imi vor da garantie de chiuloasa noua?Iar daca te referi la faptul ca vor spune si alte defecte,pe mine nu ma intereseaza,nu platesc eu,plateste patronul casei de masini de unde am cumparat-o.Pe mine ma interesa,ca acest defect sa nu implice si alte complicatii ulterioare,fapt pentru care,nu mai luam masina de la acea casa de masini,eventual,luam alta,dar daca spui ca,din moment ce imi schimba chiuloasa si mai fac ce reparatii considera cei de la opel,nu mai este nici o problema,raman cu masina asta,imi place foarte mult.Mersi mult
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ar fi trebuit sa iei legatura in primul rand cu cei ce ti-au vandut masina pentru ca e in garantie la ei. Faptul ca ai dus masina intr-un service si s-a umblat la ea fara acordul celor ce asigura gantia poate duce la pierderea ei.
In situatia in care ai fost, imi cer scuze dar nu reiese din topic acest lucru. Daca nu ai fost inca, du-te acum si vezi ce spun ei. Este posibil ca ei sa vrea sa fie prezenti la demontarea motorului pentru a nu plati ceea ce nu datoreaza.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Parerea mea e (cu regret) ca blocul motor e fisurat. Z22SE are si chiulasa si blocul din aluminiu, asa ca pericolul de a se fisura acesta e la fel de mare. Cred ca s-a insurubat gresit bujia si s-a creeat o fisura care atunci cand blocul se incalzeste, se dilata.
  • ketymyky

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze ca nu am dat aceste amanunte,dar cu platforma am dus masina direct la casa de unde am cumparat-o si patronul a dus-o la acel service.Luni are programare la cei de la opel,o sa va tin la curent cu ce voi afla luni seara,sau pe parcurs,dar pana atunci,daca cineva a mai patit asa ceva,sau stie mai bine despre ce este vorba,imi poate spune in continuare,va multumesc.
  • livakhe1

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sfatul meu?in primul rand ai avut de cand ai masina vreo fierbere de apa ma rog antigel?daca da atunci sa piscat garnitura de chiuloasa si in momentul motor adica compresie ardere apa iti vine in camera de ardere.
  • livakhe1

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
schimbi garnitura de chiuloasa si mergi circa 500 de km. dupa aceea se stringe cat trebuie cu cheie dinamometrica.
  • livakhe1

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ar trebui sa nu mai ai surprize.eu nu pot veni in spania ca daca o vad o fac pe loc.
  • livakhe1

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am nevoie de un carburator solex30/35.nu am gasit nici kit de reparatii.stie cineva pe unde gasesc?
  • livakhe1

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
si ce cuprinde acest kit?dar urgent sunt de langa bucuresti.
  • ketymyky

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
In primul rand,nu am avut nici un fel de problema cu masina,numai ca relantiul statea cam la 600 turatii si parca nu mergea perfect rotund,fapt pentru care,am hotarat sa schimb bujiile,inclusiv ulei+filtre.In urma schimbului de bujii,a aparut aceasta problema.Eu imi doresc din tot sufletul sa fie numai garnitura de chiuloasa,cum spui tu,dar intelege ca,in momentul in care pornesc motorul,absolut toata apa iese pe la bujia 4,absolut toata.Oare sa fie numai garnitura de chiuloasa si tu sa o poti repara pe loc?Un mare service,cel cu care colaboreaza patronul de unde am achizitionat masina,a raspuns destul de simplu:du-o la service opel,pe noi ne depaseste.Astept cu nerabdare alte pareri si va multumesc.
  • ketymyky

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
chiar nu a mai patit nimeni asa ceva?nici macar nu a auzit nimeni de problema asta,sa imi spuna mai precis despre ce poate fi vorba?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR