Pe releul pompei sunt 4 "legaturi":
1. 2 fire care duc la pompa
2. 1 fir cu + care alimenteaza pompa (cand ii da comanda releul)
(la firele 1. si 2. le fac eu legatura ca sa porneasca)
3. fir negru pe care am pus creionul de tensiune si cred ca vine de la contact, deoarece cand pun contactul apare tot timpul + pe el
4. fir maro cu verde (pe care nu am pus creionul de tensiune pentru ca cine mi-a spus cum ca ar duce la ECU si mi-a fost frica sa-l mai incerc)
Dupa parerea mea (nu sunt electronist) firul negru si firul maro cu verde comanda alimentarea pompei; pe firul negru avand tot timpul "+" la punerea contactului rezulta ca firul maro cu verde nu lucreaza.
Stie cineva unde duce firul maro cu verde? Duce direct la ECU sau mai are un releu sau siguranta pe traseu pana la ECU? Eu banuiesc ca pe traseul firului maro cu verde e problema.
Mentiuni:
- am folosit functia search pe forum dar nu am gasit un subiect asemanator (sau nu am stiut eu sa caut si imi cer scuze in cazul asta);
- releul pompei este identic cu cel din fata lui (acelasi cod) si le-am schimbat intre ele dar problema persista;
- am facut "diagnoza" cu metoda pseudoagrafa si au aparut 2 coduri de eroare: P0230 Fuel Pump Relay Dvr Fail (de 2 ori) si P0460 Fuel Tank Level Indicator Circ Error dar nu stiu cum sa le interpretez. E posibil ca prin testele care le-am facut sa fi generat eu ambele coduri de eroare (pana sa ajung la releu, am scos mufa de la pompa de benzina cand nu vroia sa porneasca si am verificat daca apare alimentarea);
- benzina am avut in rezervor tot timpul cel putin o liniuta (o singura data cand nu a vrut sa porneasca aveam benzina in rezervor la limita -becul galben nu era aprins- dar dupa ce am dat de mai multe ori la automat a inceput sa clipeasca);
- problema nu apare la un anumit interval de timp sau km;
Multumesc.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)