Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • BANICA AURELIAN

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut! sunt ferictul cistigator de opel frontera 2.3 de 3zile si ma confrut deja cu citeva probleme :
1- cind motorul este rece debia intra in viteze iar cind se incalzeste intra foarte bine
2-cind se incalzeste motorul incepe sa bata nu ma pricep dar un prieten zice ca sar putea sa fie un injector sa nu bage pompa suficient,nu ma pricep deloc ,poate cineva sa confruntat cu asa ceva si ma poate ajuta Sad
Skip ads

  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
1.
-verifica nivelul uleiului in cutia de viteze;
-uleiul trebuie sa aibe indicativu corect( 10W40 - ca la MOTOR- )
-verifica nivelul de lichid de ambreiaj din vasul corespunzator ( coltul stanga langa lichidu de frana)
2.
-poate sa bata " motoru" din cauza uzurii/ a unui defect (injectia bate de obicei la rece nu la cald);
-schimba uleiul, pune ce trebe ( 10W40; recomand Liqui Moly Diesel Leichtlauf - da e 35lei litru, dar din cate am " studiat" e cam exact ce trebe pt. motoarele astea- );
-daca totusi crezi ca e injectia, vezi daca scoate fum, daca urca bine in ture, poti pune injectoarele pe banc si verifici sa deschida la 130bari+ sa pulverizeze bine ( sau babeste, scoti conductele din capu hidraulic al pompei si dai la automat, vezi sa " scuipe" peste tot la fel de puternic.
-DACA BATE RAU S-AR PUTEA SA FIE DISTRIBUTIA ( lant intins/ intinzator hidraulic defect - sau chiar pinioane pompa ulei uzate, ce nu mai baga presiunea necesara pt. intinzatoru hidraulic, de unde el nu mai intinde lantu si bate- )... necesita VERIFICARE URGENTA!, nu e greu, trebuie capacul culbutorilor dat jos)
Ia numaru unui coleg fronterist din Bucuresti si intalniti-va, sigur te poate ajuta!
  • BANICA AURELIAN

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2012

  • Mesaj Privat
ms. pt. raspuns sa sti ca ma ajuta multa ce ai spus pina acum . cel de la care am luat masina spune ca a bagat ulei 15x40
nu stiu cit ulei sa cumpar pt motor si cit pt cutie poate ma mai ajuti cu intrebari de genul asta dar nu ma pricep si imi trebuie si un nr de tel de la cineva din buc ca siguranta stie un mecanic bun
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Cantitati ulei:
-motor: 5.7l -10W40-
-cutie viteze: 2.95l -10W40-
-reductor: 1.45l -10W40-
-grup fata:1.7l -80W90 API GL5-
-grup spate- *standard: 2.3l -80W90 API GL5- / **cu LSD ( G80 pe placuta de coduri): 1.9l - 80W90 API GL5 LS ( Limited Slip)-
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...95&highlight=
intra pe acest link si ia legatura cu autorul discutiei ca este tatic in Frontera si te poate ajuta cu sfaturi ca a mesterit mult...
  • BANICA AURELIAN

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2012

  • Mesaj Privat
va multumesc pt sfaturi! am fost azi la un mecanic si legat de ce nu intra in viteze mia spus sa schimb garniturile la cilindru de ambreaj iar bataia de la motor a spus ca este de la distributie si ca ar fi bine sa schimb uleiul si dupa sa vada daca este nevoie sa umble acolo.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dar inainte sa schimbi doar uleiul ar trebui macar capacul la chiuloasa deschis si vazut cum se prezinta lantul si pinionul de la axul cu came si asa iti poti face o prima parere daca e doar vorba de ulei sau chiar este uzura sau jocuri...
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
BANICA AURELIAN a scris:va multumesc pt sfaturi! am fost azi la un mecanic si legat de ce nu intra in viteze mia spus sa schimb garniturile la cilindru de ambreaj iar bataia de la motor a spus ca este de la distributie si ca ar fi bine sa schimb uleiul si dupa sa vada daca este nevoie sa umble acolo.


Eu zic sa schimbi mecanicu... Odata ce iti spune " distributia e de vina" la ce mama naiba iti spune " totusi schimba si uleiul sa vedem daca mai e necesar sa unblu la distributie", sau mesteru din el crede ca daca schimbi uleiu se repara singura distributia?
Eu iti zic de acum ca s-ar putea sa fie prea tarziu daca nu intervii acum pentru remedierea bataii...

Colegu Micky reda cam ce zic eu, e bine, ma sustine... Cool
  • BANICA AURELIAN

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2012

  • Mesaj Privat
ieri cind am plecat de la mecanicul respectiv mia facut o completare cu lichid de frina la ambreaj si deja a inceput sa intre mai usor in viteze ,poate nu mai e nevoie sa schimb garniturile. iar legat de bataia de la motor i-am zis cind este rece motorul nu bate numai cind se incalzeste si i-am mai spus ca fostul propietar a bagat ulei 15x40 si da e posibil sa scape de mine ca era prea ocupat .in rest a inceput sa imi placa masina unde si cu siguranta nu mai am probleme cu radarul sa ma ia.
masina este inca pe autovit la 2500euro din buc inscrisa si am achizitionat-o la 2200euro cred ca trebuia max 2000 sa ii dau avind in vedere ca nu a investit nimik in ea.consumabilele si pusa cit de cit la punct mai sunt citeva sute de euro.cu siguranta nu mai scot banii dar macar sa ma bucur de ea
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Masina pare dragutica, ingrijita, dar partea mecanica din pacate nu se poate vedea in poze...
Foarte multi sar sa cumpere masini cat mai ieftine si se gandesc, gresit, ca le pun ei la punct... o masina care a fost lasata sa cada, nu o pui la punct usor ( nu pare a fi cazul asteia). Vreau sa spun ca mi se pare putin 2000E pt. o Frontera in stare OK.
Cu radaru trebuie totusi sa iti faci ceva probleme, dupa ce vei ivata sa o calci, o sa mearga. Mr. Green
  • BANICA AURELIAN

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2012

  • Mesaj Privat
arata bine cred pe afara cum spuneai dar in masina asta nu sa investit nimik .
dimineata am dat sa o pornesc si spre surprinderea mea nu a pornit decit a 3 oara Laughing
si parca ziceam ca incepe sa intre in viteza mai usor dar azi dimineata a trebuit sa opresc motorul si dupa sa o bag in viteza cu motorul oprit ca altfel nu intra deloc.
sa nu ma fac de ras in iarna asta sa nu porneasca dim ca debia asteapta prieteni sa rada pe la spate de mine cu ce masina m-am pricopsit Laughing
de acasa pina la munca nu apuca motorul sa se incalzeasca ca de deja ajung si nu se mai aude bataia de la motor
eu debia astept zapada Laughing
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Iti palpaie becul de bujii?
Verifica totusi bujiile incandescente sa nu fie arse, chiar si una daca e arsa vei avea probleme la pornire.
Cu presiunea de ulei cum sta?
Daca nu are nicio bataie la rece, si nu rezolvi prin schimbarea bujiilor incandescente arse, da-i putin, PUTIN, avans la pompa de injectie.
  • BANICA AURELIAN

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2012

  • Mesaj Privat
dimineata tot la fel greu a pornit Smile
nu se aprinde becul de la buji
presiunea la ulei sta la maxim tot timpul
azi ma duc la un mecanic recomandat de SUPERDRAGOS
sa imi faca o constatare completa si dupa o sa inceapa distractia Razz banii de bagat in ea
a si am uitat cind pornesc motorul dim ramine turat intre 1500-2000 pina se incalzeste
  • BANICA AURELIAN

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am schimbat ulei motor si toate filtrele 3.5mil
acum trebuie sa caut garnituri de la clindru ambreaj sau cilindru sh
daca are cineva cilindru lasati un msg
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
tu nu ai rulment hidraulic la ambreiaj? la mine de acolo a fost problema ca nu intra in viteza decat foarte greu si atentie sa ai suficient ulei in cutia de viteze...
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Aurelian, pentru cilindru SH ai PM.
Micky, tie iti si " urla" rulmentul?
  • BANICA AURELIAN

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2012

  • Mesaj Privat
gata am schimbat cilindru de ambreaj SH venit de la ALBA IULIA 60 ron + 34 trasportul + 50 schimbatul
Razz sa vina zapada acum Laughing
am schimbat si ulei motor si toate filtrele si cu manopera cu tot 350 ron
cred ca am scapat destul de ieftin zic eu fata de cineva care a schimbat placutele de frina la un opel astra 2002 cu 600ron la reprezentanta Laughing
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Da, dar el a pus piese de origine, ceea ce e foarte important!
  • BANICA AURELIAN

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2012

  • Mesaj Privat
mda a venit si iarna si acum cind sa ma bucur de masina nu cupleaza Razz
din ce citesc pe forum legat de frontera nu trece zi sa nu repari la ea Laughing
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu-i chiar asa... daca iei o masina tavalita, intr-adevar, repari mereu la ea...
Desfa MRLurile, degreseaza/ greseaza-le, pune sigurantele bine si vezi daca s-a schimbat ceva in bine...
( alte discutii gasesti pe topicuri dedicate problemelor legate MRL-uri )
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR