- alizoaei mihai
- OP
- 5 mesaje
- din 25 Dec 2008
- Astra 1994 1400
- Iasi
alizoaei mihai
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 1400
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2008
- Mesaj Privat
Skybax- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 1,6 Ecotec 115 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2009
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,122 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,122
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
La fel de importante sunt, cum spunea ºi colegul de mai sus, lichidul de frânã schimbat, nu completat, nu aerisit, ci schimbat cu totul, plãcuþele de frânã sã aibã carne suficientã pe ele, discurile de frânã în cote. Eu am ABS pe maºinã ºi am experimentat urmãtorul lucru: înainte sã schimb cauciucurile, la o frânã puþin mai bruscã intra ABS-ul într-o veselie, pe umed sau praf era clar: nu puteam sã mã aventurez la nu ºtiu ce vitezã, pentru cã ºtiam cã nu pot sã frânez în timp util. Dupã ce am schimbat "opincile", din punctul de vedere al distanþei de frânare, al vitezei cu care pot sã abordez o curbã mai strânsã ºi în cele din urmã al confortului meu (nu se aud atât de tare pe asfalt) pot spune cã am altã maºinã.
PS: Skybax, încearcã sã renunþi la "k" ºi alte asemenea, mie mi-e greu sã citesc în româneºte postul tãu.
- alizoaei mihai
- OP
- 5 mesaje
- din 25 Dec 2008
- Astra 1994 1400
- Iasi
alizoaei mihai
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 1400
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2008
- Mesaj Privat