- alizoaei mihai
- OP
- 5 mesaje
- din 25 Dec 2008
- Astra 1994 1400
- Iasi
alizoaei mihai
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 1400
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2008
- Mesaj Privat
imi cer scuze daca am postat unde nu trebuia si cu aceasta ocazie salut cu respect toti opelistii as avea si eu o nelemurire sant la inceput mi am lu at un opel astra f din 1994 si cam am probleme legate de frane adica nu tin asa bine cum tineau pe masina cu care am facut scoala si m am gandit ca ar fi o varianta sa pun un senzor abs ce parere aveti? as avea vreo sansa? va multumesc anticipat si astept pareri motorul este c14nz
Skybax- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 1,6 Ecotec 115 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2009
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
Cauciucurile sunt extrem de importante la cum simte ºoferul maºina. La F-ul meu a fost o trecere spectaculoasã de la cauciucurile second-hand Semperit Direction Sport (mai aveau câþiva mm din rizuri) care le aveam la Proxes-urile noi de acum în ceea ce priveºte distanþa de frânare, grip-ul pe care îl au pe asfalt, stabilitate ºi aºa mai departe.
La fel de importante sunt, cum spunea ºi colegul de mai sus, lichidul de frânã schimbat, nu completat, nu aerisit, ci schimbat cu totul, plãcuþele de frânã sã aibã carne suficientã pe ele, discurile de frânã în cote. Eu am ABS pe maºinã ºi am experimentat urmãtorul lucru: înainte sã schimb cauciucurile, la o frânã puþin mai bruscã intra ABS-ul într-o veselie, pe umed sau praf era clar: nu puteam sã mã aventurez la nu ºtiu ce vitezã, pentru cã ºtiam cã nu pot sã frânez în timp util. Dupã ce am schimbat "opincile", din punctul de vedere al distanþei de frânare, al vitezei cu care pot sã abordez o curbã mai strânsã ºi în cele din urmã al confortului meu (nu se aud atât de tare pe asfalt) pot spune cã am altã maºinã.
PS: Skybax, încearcã sã renunþi la "k" ºi alte asemenea, mie mi-e greu sã citesc în româneºte postul tãu.
La fel de importante sunt, cum spunea ºi colegul de mai sus, lichidul de frânã schimbat, nu completat, nu aerisit, ci schimbat cu totul, plãcuþele de frânã sã aibã carne suficientã pe ele, discurile de frânã în cote. Eu am ABS pe maºinã ºi am experimentat urmãtorul lucru: înainte sã schimb cauciucurile, la o frânã puþin mai bruscã intra ABS-ul într-o veselie, pe umed sau praf era clar: nu puteam sã mã aventurez la nu ºtiu ce vitezã, pentru cã ºtiam cã nu pot sã frânez în timp util. Dupã ce am schimbat "opincile", din punctul de vedere al distanþei de frânare, al vitezei cu care pot sã abordez o curbã mai strânsã ºi în cele din urmã al confortului meu (nu se aud atât de tare pe asfalt) pot spune cã am altã maºinã.
PS: Skybax, încearcã sã renunþi la "k" ºi alte asemenea, mie mi-e greu sã citesc în româneºte postul tãu.
- alizoaei mihai
- OP
- 5 mesaje
- din 25 Dec 2008
- Astra 1994 1400
- Iasi
alizoaei mihai
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 1400
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2008
- Mesaj Privat
va multumesc pt sfaturi si as vrea sa va spun ca am facut scoala pe un logan si cand apasam un pic frana dadeam cu capul in geam dar la opelasul meu trebuie sa apas frana cu simt de raspundere sa simt un pic de atenuare a vitezei dar cum ma ti sfatuit si voi am sa schimb lichidul de frana si placutele numai ca nu stiu cum se schimba lichidul ati putea sa imi dati un sfat in acest sens? va multumesc anticipat si sa uzim numai de bine