- brutuscoco
- OP
- 3 mesaje
- din 10 Sep 2009
- Astra 1995
- Bucuresti
brutuscoco
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2009
- Mesaj Privat
Stimati membri, problema mea este urmatoarea:
Am un Opel Astra, an de fabricatie 1995, 1.6l, benzina.
Cand incerc sa o pornesc pare ca nu bateria nu are sufficienta putere, asa ca am cumparat una noua insa rezultatul este acelasi. Daca conectez doua cabluri la bateria unei alte masini PORNITE, motorul porneste imediat.
Alternatorul pare ca functioneaza (daca deconectez pentru cateva momente bornele bateriei, motorul nu se opreste si nici nu da semen ca s-ar opri).
Dupa ce o pornesc si merg cativa km ca sa “incarc bateria” (care e noua) si o opresc, daca incerc chiar imediat sa o pornesc fara firele conecate la alta masina pornita, nu porneste din nou. Nu mai stiu ce sa inteleg din treaba asta. Pare ca bateria nu ar avea puterea necesara cu toate ca cea noua are 72Ah (fata de 55 cea veche).
Are cineva idée care ar putea fi cauza?
De asemenea de curand a mai aparut o problema (care poate are legatura cu cea de mai sus): cand actionez stergatoarele de parbriz s-au miscat foarte putin, iar acum nu se mai misca deloc. De asemenea stopul pe stanga spate nu mai functioneaza.
Sa fie o siguranta care are legatura cu toate acestea sau …?
Multumesc anticipat cunoscatorilor si binevoitorilor care ma pot ajuta!
Am un Opel Astra, an de fabricatie 1995, 1.6l, benzina.
Cand incerc sa o pornesc pare ca nu bateria nu are sufficienta putere, asa ca am cumparat una noua insa rezultatul este acelasi. Daca conectez doua cabluri la bateria unei alte masini PORNITE, motorul porneste imediat.
Alternatorul pare ca functioneaza (daca deconectez pentru cateva momente bornele bateriei, motorul nu se opreste si nici nu da semen ca s-ar opri).
Dupa ce o pornesc si merg cativa km ca sa “incarc bateria” (care e noua) si o opresc, daca incerc chiar imediat sa o pornesc fara firele conecate la alta masina pornita, nu porneste din nou. Nu mai stiu ce sa inteleg din treaba asta. Pare ca bateria nu ar avea puterea necesara cu toate ca cea noua are 72Ah (fata de 55 cea veche).
Are cineva idée care ar putea fi cauza?
De asemenea de curand a mai aparut o problema (care poate are legatura cu cea de mai sus): cand actionez stergatoarele de parbriz s-au miscat foarte putin, iar acum nu se mai misca deloc. De asemenea stopul pe stanga spate nu mai functioneaza.
Sa fie o siguranta care are legatura cu toate acestea sau …?
Multumesc anticipat cunoscatorilor si binevoitorilor care ma pot ajuta!
- ExpressVectra
- ***
- 590 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ExpressVectra
- Mesaje scrise: 590
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
- brutuscoco
- OP
- 3 mesaje
- din 10 Sep 2009
- Astra 1995
- Bucuresti
brutuscoco
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2009
- Mesaj Privat
Problema nu a aparut cand am schimbat bateria. Dimpotriva, am schimbat bateria dupa ce a aparut problema crezand ca este dusa.
Si inca ceva. Chiar daca conectez firele la bateria altei masini, motorul tot nu porneste. Conditia ca sa porneasca motorul meu este ca cealalta masina sa fie pornita (deci tensiune mai mare de intrare de la alternator decat cei 12V ai unei baterii). Din cauza asta spun ca mi se pare destul de ciudat.
Si inca ceva. Chiar daca conectez firele la bateria altei masini, motorul tot nu porneste. Conditia ca sa porneasca motorul meu este ca cealalta masina sa fie pornita (deci tensiune mai mare de intrare de la alternator decat cei 12V ai unei baterii). Din cauza asta spun ca mi se pare destul de ciudat.
- jE
- *******
- 8,415 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,415
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Hordy
- **
- 307 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Vectra 1990 C20NE
- Bistrita-Nasaud
Hordy
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1990 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
opelmen
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2009
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- brutuscoco
- OP
- 3 mesaje
- din 10 Sep 2009
- Astra 1995
- Bucuresti
brutuscoco
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Hordy
- **
- 307 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Vectra 1990 C20NE
- Bistrita-Nasaud
Hordy
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1990 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
brutuscoco a scris:Hordy, multumesc dar mai mult ca sigur nu de la alimentare vine problema pentru ca electromotorul practic nu are putere sa invarta motorul la pornire. Pare mai mult tipul unei probleme de conexiune slaba in genul raspunsului lui Opelmen, conexiune pe care nu am gasit-o pana acum.
La mine din cauza releului nu mi se amorsa pompa bine, venea benzinã dar bobina nu mai dãdea scânteie. Nu am ºtiut de ce îmi omoarã bateria, puneam bateria încãrcatã ºi dând de 5 6 ori la electromotor o golea de tot. nu aveam scânteie credeam cã e aprinderea dar era amãrâtul ãsta de releu