WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am fost la Express Diesel si nu imi apare nici o eroare pe tester, dar mi-au zis cei de acolo ca s-ar putea sa fie senzorul de turatie (crank shaft). Am vorbit cu cei de acolo si pot veni cu alt Y17DT sa schimbam senzorul pentru cateva minute sa vad daca asta este cauza. Daca as sti ca senzorul este de vina, l-as schimba, dar ar fi deja a 4-a oara cand cumpar o piesa care nu are legatura cu defectiunea masinii, si nu as vrea sa mai arunc cu banii. Cine se ofera sa ma ajute.....?
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
WST a scris:
"Am fost la Express Diesel si nu imi apare nici o eroare pe tester"
xcuseme a scris:Ar fi bine sa precizezi codul erorii, asa poate se gaseste cineva sa te ajute.
Poti cauta si pe forum acel cod... sigur gasesti care ar fi cauzele, simptomele si remediul.
Succes.
Poti cauta si pe forum acel cod... sigur gasesti care ar fi cauzele, simptomele si remediul.
Succes.
"Am fost la Express Diesel si nu imi apare nici o eroare pe tester"
Scuze am citit in graba si am inteles ca ai cun cod
Pai in cazul in care nu ai nici macar un cod de eroare... noi ce crezi ca am putea face?
Nu putem sa ne strangem userii club opel in spirala si sa facem meditatie in scopul diagnosticarii prin teava de esapament a masinii tale.
Descrie si tu ce se intampla, cum au aparut problemele, cum face, ce ai incercat sa faci pentru remediere, cum suna, ce motorina pui, ce probleme ai mai avut, etc etc...
WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
da, in principiu ma adresam membrilor din bucuresti, pentru ca indiferent cat de saritor ar fi un membru din arad, parca tot mai la indemana ar fi cineva din buc. ma refer la partea cu venitu' la service. probabil nu m-am facut bine inteles:
Vreau sa vina cineva care detine un Y17DT, sau doar piesa stand alone, cu mine la service sa ii scoata senzorul de turatie sa il puna la mine ca sa vedem daca mi se mai opreste motorul, si prin urmare daca senzorul este cauza sau nu.
Simtomele ar fi urmatoarele:
Acum 2 zile mi s-a oprit motorul in mers f aproape de casa. Am oprit masina pe loc, am pornit-o, a pornit, am mai mers 30 m iar s-a oprit. Am reusit sa o aduc in fata casei, dupa cateva re-porniri. Am intrat in casa sa iau bani cu gandul sa ma duc la express diesel sa vad daca apare ceva la ei. nu am reusit sa ajung deoarece dupa vreo 4-5 opriri, nu am resit sa o mai pornesc, pornirea era din ce in ce mai greoaie dupa fiecare incercare de a o porni, si am renutat. ramas cu masina in drum, m-am dus pe jos pana la express diesel sa ii intreb daca are rost sa o duc tractata cumva sa ii faca totusi testul. am dus-o a doua zi si nu aparea nici o eroare pe nicaieri. totusi am primit ca sfat sa verific acest senzor. si nu stiu ce sa fac. as vrea sa iau de la cineva mai intai totusi sa fac o proba sa vad daca senzorul este de vina. nu de alta dar ar fi a 4-a oara cand schimb o piesa degeaba.
Vreau sa vina cineva care detine un Y17DT, sau doar piesa stand alone, cu mine la service sa ii scoata senzorul de turatie sa il puna la mine ca sa vedem daca mi se mai opreste motorul, si prin urmare daca senzorul este cauza sau nu.
Simtomele ar fi urmatoarele:
Acum 2 zile mi s-a oprit motorul in mers f aproape de casa. Am oprit masina pe loc, am pornit-o, a pornit, am mai mers 30 m iar s-a oprit. Am reusit sa o aduc in fata casei, dupa cateva re-porniri. Am intrat in casa sa iau bani cu gandul sa ma duc la express diesel sa vad daca apare ceva la ei. nu am reusit sa ajung deoarece dupa vreo 4-5 opriri, nu am resit sa o mai pornesc, pornirea era din ce in ce mai greoaie dupa fiecare incercare de a o porni, si am renutat. ramas cu masina in drum, m-am dus pe jos pana la express diesel sa ii intreb daca are rost sa o duc tractata cumva sa ii faca totusi testul. am dus-o a doua zi si nu aparea nici o eroare pe nicaieri. totusi am primit ca sfat sa verific acest senzor. si nu stiu ce sa fac. as vrea sa iau de la cineva mai intai totusi sa fac o proba sa vad daca senzorul este de vina. nu de alta dar ar fi a 4-a oara cand schimb o piesa degeaba.
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Eu unul zic ca e problema cu lipiturile reci la calculatorul de injectie.
Fiind din Bucuresti ai langa tine niste oameni foarte capabili care te pot ajuta.
https://www.clubopel.com/pro...rofile&u=3063
Evita sa o mai pornesti pana nu discuti cu cineva avizat.
Fiind din Bucuresti ai langa tine niste oameni foarte capabili care te pot ajuta.
https://www.clubopel.com/pro...rofile&u=3063
Evita sa o mai pornesti pana nu discuti cu cineva avizat.
WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Daca nu e greseala de dactilo.... 2000 E este enorm....SFAT. Diagnoza (nu telefonica) reparat la cineva care face asa ceva zi de zi =cost aprox.300-500E acum depinde si de masina si problemele de la calculator.Pentru Opel nu stiu ce pret are ,dar pot intreba.Ce ai tu este problema veche la tipul asta de motor si multi au aruncat banii pe calculatoare noi cand se pot reface cele de pe masina.
- mihdoi
- ***
- 720 mesaje
- din 30 Mai 2006
- Meriva 2016 B14NEL 77kW
- Bucuresti
mihdoi
- Mesaje scrise: 720
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2016 B14NEL 77kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2006
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ce s-a intamplat pana la urma cu Y17Dt cel naravas?S-a reparat?Vandut?Dezmembrat? urmarim si noi discutiile poate pentru unii ca mine e chiar de retinut ceva de care ma pot lovi oricand .Daca s-a ajuns la un rezultat rog si eu un mic rezumat ,ma intereseaza mai mult pentru fluctuatiile uriase de pret de la 2000E la 300...si tot asa.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
- mihai0308
- ***
- 812 mesaje
- din 08 Feb 2009
- Astra 2001 y17dt
- Iasi
mihai0308
- Mesaje scrise: 812
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2009
- Mesaj Privat
mrody01
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salut !
Am cautat cu disperare info despre opel . Am un opel astra alb Y17DT , din 2000, cumparat second hand in martie 2006 . In toamna lui 2007 ,mai exact pe la inceputul lui noiembrie a inceput sa nu mai porneasca in diminetile racoroase (adica de la 1--0 grade in jos). Am fost la foarte multe service-uri si nimeni nu mi-a dat un diagnostic exact.; cu exceptia unui mecanic care m-a sfatuit sa pun o punga cu apa calda pe unitatea de memorie . Si ...culmea , dupa experimentare ,la contact pornea motorul . E foarte amuzanta situatia , dar tulburator de adevarata. As vrea sa mai specific ca in momentul cand puneam contactul se aprindea beculetul galben si ventilatorul mergea. Nu se aprindea spirala .
Am fost la reprezentanta opel din jud (HR), nu mi-au spus prea concret ce are , decat ca sunt sterse din memorie cate ceva ; nu se vad defectiuni si ....cauza poate fi un scut-circuit , o cadere de tensiune sau...chiar unitatea de memorie. Au reincarcat memoria (dupa cum mi-au spus ) si nu au dat nicio garantie. Nu am mai avut probleme de acest gen pana saptamana trecuta. Anul trecut a fost schimbata garnitura de chiuloasa (daca asa se numeste ) .
Durerea este ca ...de cateva zile iar are simptomele din 2007 (acea amnezie) la rece ... Nu porneste motorul . Dau contact , incepe ventilatorul si se aprinde la bord beculetul galben cu desenul motor care nu se mai stinge. Bateria e buna , invarte ceva ...dar nu porneste . Am "tratat-o" cu pungulita cu apa calda , cand afara era temperatura de -3 grade si...culmea = a pornit .
Ce poate avea? O fi programata pt tarile calde (ca sa ma linstesc)
Va rog din suflet un mic indiciu , sfat sau...orice info e binevenita.
Va multumesc ! Sunt o soferita ce adora opelul si va rog sa imi iertati lipsa terminologiei de specialitate din aceasta descriere.
Am cautat cu disperare info despre opel . Am un opel astra alb Y17DT , din 2000, cumparat second hand in martie 2006 . In toamna lui 2007 ,mai exact pe la inceputul lui noiembrie a inceput sa nu mai porneasca in diminetile racoroase (adica de la 1--0 grade in jos). Am fost la foarte multe service-uri si nimeni nu mi-a dat un diagnostic exact.; cu exceptia unui mecanic care m-a sfatuit sa pun o punga cu apa calda pe unitatea de memorie . Si ...culmea , dupa experimentare ,la contact pornea motorul . E foarte amuzanta situatia , dar tulburator de adevarata. As vrea sa mai specific ca in momentul cand puneam contactul se aprindea beculetul galben si ventilatorul mergea. Nu se aprindea spirala .
Am fost la reprezentanta opel din jud (HR), nu mi-au spus prea concret ce are , decat ca sunt sterse din memorie cate ceva ; nu se vad defectiuni si ....cauza poate fi un scut-circuit , o cadere de tensiune sau...chiar unitatea de memorie. Au reincarcat memoria (dupa cum mi-au spus ) si nu au dat nicio garantie. Nu am mai avut probleme de acest gen pana saptamana trecuta. Anul trecut a fost schimbata garnitura de chiuloasa (daca asa se numeste ) .
Durerea este ca ...de cateva zile iar are simptomele din 2007 (acea amnezie) la rece ... Nu porneste motorul . Dau contact , incepe ventilatorul si se aprinde la bord beculetul galben cu desenul motor care nu se mai stinge. Bateria e buna , invarte ceva ...dar nu porneste . Am "tratat-o" cu pungulita cu apa calda , cand afara era temperatura de -3 grade si...culmea = a pornit .
Ce poate avea? O fi programata pt tarile calde (ca sa ma linstesc)
Va rog din suflet un mic indiciu , sfat sau...orice info e binevenita.
Va multumesc ! Sunt o soferita ce adora opelul si va rog sa imi iertati lipsa terminologiei de specialitate din aceasta descriere.