- jE
- OP
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Incep acest tutorial, probabil il voi face "din bucati" urmand ca la un moment dat sa unesc aceste bucati
Probabil ca multi dintre posesorii de Astra G sunt nemultumiti de ergonomia scaunelor (ergonomie demna de lavitele din Logan)
Printre ei m-am numarat si eu. Spun "m-am numarat" pentru ca acum am scaune de Vectra (modelul sport, cu sustinere laterala si reglaj lombar) pe Astra mea. Sincer, se observa diferenta, daca cu vechile scaune, dupa 3-4 ore la volan, din cauza formei de scoica in care stateam, ma durea spatele crancen, acum.. e o placere
Tutorialul acesta se va referi la schimbarea tuturor scaunelor (scaune fata SI bancheta spate). Eu am schimbat tot pentru ca am avut o idee fixa, masina sa arate frumos, nu ca facuta din bucati. In cazul de fata, daca schimbam doar scaunele fata tapiteria ar fi diferit (versus bancheta)
Sa trecem la fapte. Ca sa puteti face un astfel de transplant va trebuie, bineinteles, un set de scaune de pe o Vectra B. Deoarece nu exista Vectra B in 2 usi, Astra G in 2 usi sunt excluse de la posibilitatea de a beneficia de un astfel de transplant. In plus, verificati, daca aveti airbag in scaunele voastre, e preferabil ca si masina donoare sa aiba asa ceva. Bineinteles, se poate incerca transplantarea airbag-urilor pe noile scaune, teoretic ar trebui sa existe gaurile de fixare, dar practic nu stiu. De asemenea, va recomand sa aveti o trusa de biti (cel mai des folosite au fost torx 40 si torx 45, daca tin bine minte) un cleste de taiat, un cutter, o cheie cu clicket (preferabil mai maricica, deoarece aveti de desfacut o gramada de suruburi asigurate cu pasta autoblocanta) si un brat prelungitor la cheie (de exemplu pentru balamalele de la spatarul banchetei va trebuie un prelungitor de minim 15-20 cm). Da, si mai este nevoie de un flex, sau de un bomfaier.
Scaunele fata
Pentru scaunele din fata, miscarea e simpla.
1- Se da jos masca din colt (exterior, spate, unde intra centura), si se desface centura (surub cu pasta autoblocanta).
2- Se da scaunul in fata la maxim, in capatul din spate al sinelor veti gasi din nou suruburi. Se desfac si acestea, se da spatarul de la scaun in fata la maxim, apoi se impinge tot scaunul inspre spate (sina in fata culiseaza sub o talpa, trebuie sa iasa de acolo).
3- Dupa ce sina a iesit din talpa, se culca scaunul pe spate, si se desfac mufele de la pretensionarea de centura si de la airbag. Din pacate nu am poze detaliate. Va pot spune insa ca mufele se desfac mai usor daca, mai intai, detasati toata capsula in care intra mufele. Capsula are o clapeta deasupra, apasati clapeta si capsula va culia (se trage de ea in fata). Ati detasat capsula de pe scaun, va uitati la mufe, fiecare (cea de airbag si cea de la pretensionarea centurii) are o siguranta (nu o puteti rata, are o culoare stridenta)
4- Se scot scunele din masina. Pentru montajul celor noi se respecta procedura enuntata mai sus, in ordine inversa
Preferabil cu scaunele din fata scoase, pentru a avea spatiu de lucru, se trece la demontarea banchetei din spate.
Bancheta spate
Pentru demontarea banchetei spate veti avea nevoie de foarte multa rabdare. Si de timp. Daca scaunele fata (spalat, demontat cele vechi, , aspirat tapiteria, remontat scaunele fata noi) am muncit 3 ore, pentru a demonta spatarele si a monta toata bancheta spate am muncit vreo 5 ore (incluzand drumuri pe la prieteni, deoarece am avut nevoie de ajutor si ceva scule)
Teoretic demontarea banchetei nu trebuie sa va ai mai mult de 2 ore. Practic, sunt multe suruburi greu accesibile, si puse cu autoblocanta. Si, daca ati stricat capul la un surub de la centuri, de exemplu, nu o sa va fie usor.
1- se demonteaza sezuturile. Acestea se demonteaza simplu (se rabateaza, si se desfac balamalele). Asa arata balamalele desfacute:
si asa arata balamaua montata:
cred ca v-ati prins cum se demonteaza. E util sa fie cineva langa voi, dar, daca nu e cine, o persoana se poate descurca singura
2- Se demonteaza spatarele. fiecare spatar e prins in 2 puncte, pe lateral, si in mijloc, intre ele, pe 2 balamale.
Spatarul scurt rabatat, poze de detaliu pe deasupra lui
Desfaceti mai intai suruburile de la prizele de centura cu mare grija, deoarece sunt puse cu pasta autoblocanta, si capul e destul de moale. Eu am reusit sa distrug capul la unul dintre ele in mod iremediabil, si apoi am muncit cu elegance cateva ore bune ca sa il desfacem in final cu ranga.... apoi ridicati mocheta din portbagaj, o sa mai gasiti acolo niste suruburi (in zona imbinarii dintre spatare), desfaceti-le si pe acestea. Scoateti spatarele afara din masina (la prinderile de pe laterale o sa va dati seama, in principiu e o tija cu cap, impinsa de un arc, trebuie bagata o surubelnita si impins de tija, ca sa culiseze in sus), demontati balamalele de pe ele. De ce sa le demontati? pentru ca veti avea nevoie de ele
3- mutati tapiteria sezuturilor de la Vectra pe tabla de la Astra
Tapiteria e cusuta de burete, si e prinsa de marginea tablei cu un cheder care inchide pe buza tablei. Cu o surubelnita dreapta o sa le scoateti usor. Mutarea trebuie facuta, deoarece urechile pentru balamale de la Vectra nu potrivesc cu cele de la Astra nici ca latime, nici ca pozitie. Atentie, cand montati tapiteria pe tabla de Astra, sezutul e nitel mai adanc la Vectra. O sa vedeti ca fiecare sezut are 2 chedere. Incepeti, pentru fiecare cheder, montajul din mijloc (de la coltul pe care pica chederul respectiv), iar colturile care va raman le taiati cu clestele, ca sa nu le incalecati cu capetele de la celalat cheder (daca le incalecati sau le lasati asa aveti toate sansele sa vi se desfaca chederul in scurt timp)
4- taiati boltul de la spatarul lung
Boltul e marcat cu un cerc, gaura in care culiseaza in balama, un un patrat
Cand ati demontat balamalele de pe spatar, ati remarcat ca, la spatarul lung, exista un bolt, cu arc, care ar culisa, in principiu, printr-o gaura din balama. Boltul respectiv e "senzorul de pozitie" pentru centura. Daca spatarul nu e in pozitia corecta (bolt prin gaura balamalei) centura din mijloc se blocheaza. Poate fac niste poze zilele viitoare, si le adaug aici (am facut bucati zilele trecute spatarul de astra, ca sa ma prind cum pot sa imi fac centura functionala)
Puneti flexul/bomfaierul pe bolt, si retezati-l cat mai scurt posibil.
5- montati balamalele de Astra pe spatarele de Vectra
V-am zis mai devreme ca o sa aveti nevoie de ele.... Nu puteti folosi balamelele de Vectra, deoarece podeaua de la Vectra e diferita. Deci balamalele de Vectra nu vor "calca" pe podeaua de Astra. Din pacate si gaura pentru boltul retezat la punctul 4 are alta pozitie, de aceea a trebuit taiat boltul...
Montarea, ca la scaunele din fata, se face in ordine inversa: spatarele, balamalele din mijloc la spatare, clemele de centura, sezuturile
In final veti obtine:
Ultima modificare făcută de jE la Dum 21 Feb, 2016 11:26 pm, modificat de 6 ori în total
Probabil ca multi dintre posesorii de Astra G sunt nemultumiti de ergonomia scaunelor (ergonomie demna de lavitele din Logan)
Printre ei m-am numarat si eu. Spun "m-am numarat" pentru ca acum am scaune de Vectra (modelul sport, cu sustinere laterala si reglaj lombar) pe Astra mea. Sincer, se observa diferenta, daca cu vechile scaune, dupa 3-4 ore la volan, din cauza formei de scoica in care stateam, ma durea spatele crancen, acum.. e o placere
Tutorialul acesta se va referi la schimbarea tuturor scaunelor (scaune fata SI bancheta spate). Eu am schimbat tot pentru ca am avut o idee fixa, masina sa arate frumos, nu ca facuta din bucati. In cazul de fata, daca schimbam doar scaunele fata tapiteria ar fi diferit (versus bancheta)
Sa trecem la fapte. Ca sa puteti face un astfel de transplant va trebuie, bineinteles, un set de scaune de pe o Vectra B. Deoarece nu exista Vectra B in 2 usi, Astra G in 2 usi sunt excluse de la posibilitatea de a beneficia de un astfel de transplant. In plus, verificati, daca aveti airbag in scaunele voastre, e preferabil ca si masina donoare sa aiba asa ceva. Bineinteles, se poate incerca transplantarea airbag-urilor pe noile scaune, teoretic ar trebui sa existe gaurile de fixare, dar practic nu stiu. De asemenea, va recomand sa aveti o trusa de biti (cel mai des folosite au fost torx 40 si torx 45, daca tin bine minte) un cleste de taiat, un cutter, o cheie cu clicket (preferabil mai maricica, deoarece aveti de desfacut o gramada de suruburi asigurate cu pasta autoblocanta) si un brat prelungitor la cheie (de exemplu pentru balamalele de la spatarul banchetei va trebuie un prelungitor de minim 15-20 cm). Da, si mai este nevoie de un flex, sau de un bomfaier.
Scaunele fata
Pentru scaunele din fata, miscarea e simpla.
1- Se da jos masca din colt (exterior, spate, unde intra centura), si se desface centura (surub cu pasta autoblocanta).
2- Se da scaunul in fata la maxim, in capatul din spate al sinelor veti gasi din nou suruburi. Se desfac si acestea, se da spatarul de la scaun in fata la maxim, apoi se impinge tot scaunul inspre spate (sina in fata culiseaza sub o talpa, trebuie sa iasa de acolo).
3- Dupa ce sina a iesit din talpa, se culca scaunul pe spate, si se desfac mufele de la pretensionarea de centura si de la airbag. Din pacate nu am poze detaliate. Va pot spune insa ca mufele se desfac mai usor daca, mai intai, detasati toata capsula in care intra mufele. Capsula are o clapeta deasupra, apasati clapeta si capsula va culia (se trage de ea in fata). Ati detasat capsula de pe scaun, va uitati la mufe, fiecare (cea de airbag si cea de la pretensionarea centurii) are o siguranta (nu o puteti rata, are o culoare stridenta)
4- Se scot scunele din masina. Pentru montajul celor noi se respecta procedura enuntata mai sus, in ordine inversa
Preferabil cu scaunele din fata scoase, pentru a avea spatiu de lucru, se trece la demontarea banchetei din spate.
Bancheta spate
Pentru demontarea banchetei spate veti avea nevoie de foarte multa rabdare. Si de timp. Daca scaunele fata (spalat, demontat cele vechi, , aspirat tapiteria, remontat scaunele fata noi) am muncit 3 ore, pentru a demonta spatarele si a monta toata bancheta spate am muncit vreo 5 ore (incluzand drumuri pe la prieteni, deoarece am avut nevoie de ajutor si ceva scule)
Teoretic demontarea banchetei nu trebuie sa va ai mai mult de 2 ore. Practic, sunt multe suruburi greu accesibile, si puse cu autoblocanta. Si, daca ati stricat capul la un surub de la centuri, de exemplu, nu o sa va fie usor.
1- se demonteaza sezuturile. Acestea se demonteaza simplu (se rabateaza, si se desfac balamalele). Asa arata balamalele desfacute:
si asa arata balamaua montata:
cred ca v-ati prins cum se demonteaza. E util sa fie cineva langa voi, dar, daca nu e cine, o persoana se poate descurca singura
2- Se demonteaza spatarele. fiecare spatar e prins in 2 puncte, pe lateral, si in mijloc, intre ele, pe 2 balamale.
Spatarul scurt rabatat, poze de detaliu pe deasupra lui
Desfaceti mai intai suruburile de la prizele de centura cu mare grija, deoarece sunt puse cu pasta autoblocanta, si capul e destul de moale. Eu am reusit sa distrug capul la unul dintre ele in mod iremediabil, si apoi am muncit cu elegance cateva ore bune ca sa il desfacem in final cu ranga.... apoi ridicati mocheta din portbagaj, o sa mai gasiti acolo niste suruburi (in zona imbinarii dintre spatare), desfaceti-le si pe acestea. Scoateti spatarele afara din masina (la prinderile de pe laterale o sa va dati seama, in principiu e o tija cu cap, impinsa de un arc, trebuie bagata o surubelnita si impins de tija, ca sa culiseze in sus), demontati balamalele de pe ele. De ce sa le demontati? pentru ca veti avea nevoie de ele
3- mutati tapiteria sezuturilor de la Vectra pe tabla de la Astra
Tapiteria e cusuta de burete, si e prinsa de marginea tablei cu un cheder care inchide pe buza tablei. Cu o surubelnita dreapta o sa le scoateti usor. Mutarea trebuie facuta, deoarece urechile pentru balamale de la Vectra nu potrivesc cu cele de la Astra nici ca latime, nici ca pozitie. Atentie, cand montati tapiteria pe tabla de Astra, sezutul e nitel mai adanc la Vectra. O sa vedeti ca fiecare sezut are 2 chedere. Incepeti, pentru fiecare cheder, montajul din mijloc (de la coltul pe care pica chederul respectiv), iar colturile care va raman le taiati cu clestele, ca sa nu le incalecati cu capetele de la celalat cheder (daca le incalecati sau le lasati asa aveti toate sansele sa vi se desfaca chederul in scurt timp)
4- taiati boltul de la spatarul lung
Boltul e marcat cu un cerc, gaura in care culiseaza in balama, un un patrat
Cand ati demontat balamalele de pe spatar, ati remarcat ca, la spatarul lung, exista un bolt, cu arc, care ar culisa, in principiu, printr-o gaura din balama. Boltul respectiv e "senzorul de pozitie" pentru centura. Daca spatarul nu e in pozitia corecta (bolt prin gaura balamalei) centura din mijloc se blocheaza. Poate fac niste poze zilele viitoare, si le adaug aici (am facut bucati zilele trecute spatarul de astra, ca sa ma prind cum pot sa imi fac centura functionala)
Puneti flexul/bomfaierul pe bolt, si retezati-l cat mai scurt posibil.
5- montati balamalele de Astra pe spatarele de Vectra
V-am zis mai devreme ca o sa aveti nevoie de ele.... Nu puteti folosi balamelele de Vectra, deoarece podeaua de la Vectra e diferita. Deci balamalele de Vectra nu vor "calca" pe podeaua de Astra. Din pacate si gaura pentru boltul retezat la punctul 4 are alta pozitie, de aceea a trebuit taiat boltul...
Montarea, ca la scaunele din fata, se face in ordine inversa: spatarele, balamalele din mijloc la spatare, clemele de centura, sezuturile
In final veti obtine:
Ultima modificare făcută de jE la Dum 21 Feb, 2016 11:26 pm, modificat de 6 ori în total
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- _mihai_
- **
- 434 mesaje
- din 20 Nov 2005
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
_mihai_
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2005
- Mesaj Privat
- jE
- OP
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
am adaugat poze, am completat tutorialul. Scuze de intarziere, ata ete, jobul are prioritate, si seara sunt prea obosit ca sa compun.
Am sa mai revizuiesc "povestea" peste cateva zile, nu m-ar mira sa gasesc diverse ambiguitati. De asemenea am sa incerc sa vin si cu niste poze pentru centura din mijloc (Dragos stie cat m-a ros povestea cu ea, sunt perfectionist, si ma enerveaza ca nu functioneaza, desi am masina de 3 ani, si centura aia a fost folosita cred ca de 8, maxim 10 ori in acesti 3 ani...)
Am sa mai revizuiesc "povestea" peste cateva zile, nu m-ar mira sa gasesc diverse ambiguitati. De asemenea am sa incerc sa vin si cu niste poze pentru centura din mijloc (Dragos stie cat m-a ros povestea cu ea, sunt perfectionist, si ma enerveaza ca nu functioneaza, desi am masina de 3 ani, si centura aia a fost folosita cred ca de 8, maxim 10 ori in acesti 3 ani...)
- claudiu-cld
- *******
- 6,516 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,516
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Inteleg ca la tine a fost relativ simplu,din cauza ca ambele sezuturi(si de Astra si de Vectra )aveau tabla dedesubt,si erau si fractionabile.Eu m-am lovit de o situatie ceva mai complicata:xxxxxxxxxx765 xxxxxxxxx766 Bancheta fractionabila CU tabla VS bancheta dintr-o buc FARA tabla,doar cu niste sarme...In cazul acesta e mai dificil de realizat,dar nu imposibi.De fapt tb.modificata toata structura,pt ca cea de Vectra e sensibil mai mare decat cea de Astra.Dar sa nu intram in amanunte..Ideea este ca spatarul merge fara pb.,DACA se schimba talpile ce vin fixate in podea.Cam asta ar fi diferenta:xxxxxxxx769 si xxxxxxxx770
Cu boltul in cauza,cea mai rapida ar fi taierea lui "din fasa",adica inca din momentul cand bancheta nu este inca pe masina,din motive lesne de inteles.Mai complicat (dar mai curat si elegant)ar fi sa se desfaca bancheta si sa se umble direct la mecanismul centurii,desfacandu-se cablul ce face lagatura cu boltul.
Cu boltul in cauza,cea mai rapida ar fi taierea lui "din fasa",adica inca din momentul cand bancheta nu este inca pe masina,din motive lesne de inteles.Mai complicat (dar mai curat si elegant)ar fi sa se desfaca bancheta si sa se umble direct la mecanismul centurii,desfacandu-se cablul ce face lagatura cu boltul.
underline
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2009
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- jE
- OP
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
underline
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2009
- Mesaj Privat
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Ma duc si eu sambata sa vad niste scaune de vectra, din pacate normale nu sport dar oricum, cred ca mai bine decat cele de G, nu ? o intrebare : daca ma apuc sambata dupa-amiaza de ele, termin pana duminica ? si inca ceva je, poate iti aduci aminte ce chei iti trebuie pentru toata operatiunea, as vrea sa fac rost de ele inainte sa ma apuc de treaba, nu sa umblu apoi ca un caine ca nu gasesc 17 tubular
- jE
- OP
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
in principiu torx 40 si torx 45. Eu am o trusa de biti, cu vreo 80-90 bucati (am gasit-o in Baumaxx anul trecut, cu 32 ron), asa ca nu mai tin bine minte.
teoretic operatiunea se poate face in 2-3 ore. Eu am muncit vreo 3-4 ore doar pe curatat scaunele de vectra (am zis sa le spal inainte de a le baga in masina) si inca vreo 4 ore le-am pierdut din cauza unor suruburi intelenite cu pasta autoblocanta, la care am reusit sa le raschetez capetele
teoretic operatiunea se poate face in 2-3 ore. Eu am muncit vreo 3-4 ore doar pe curatat scaunele de vectra (am zis sa le spal inainte de a le baga in masina) si inca vreo 4 ore le-am pierdut din cauza unor suruburi intelenite cu pasta autoblocanta, la care am reusit sa le raschetez capetele
- FrosT88
- **
- 103 mesaje
- din 04 Nov 2008
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
FrosT88
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2008
- Mesaj Privat
In primul rand felicitari Je pt tutorial.
Acum va spun off-ul meu:
Am cumparat interior sport de Astra G, din pacate ca ulterior sa descopar ca veneau de pe caravan in conditiile in care eu am hatchback.
Mai exact....este vorba despre ce zicea Superdragos mai sus...in situatia asta sunt eu acum.
Scaunele pe fata le-am montat imediat, dar bancheta(sezutul) meu este dintr-o bucata, avand acele sarme, si cel de caravan este fractionabil, cu acele balamale, acum voi apela la bunavointa si cunostiintele lui Superdragos ca sa imi spuna cum a rezolvat el aceea problema....
Macar sa stiu daca exista vreo sansa sa pot monta si bancheta pe masina mea sau trebuie sa ma apuc sa le caut un nou posesor!
Multumesc anticipat.
Acum va spun off-ul meu:
Am cumparat interior sport de Astra G, din pacate ca ulterior sa descopar ca veneau de pe caravan in conditiile in care eu am hatchback.
Mai exact....este vorba despre ce zicea Superdragos mai sus...in situatia asta sunt eu acum.
Scaunele pe fata le-am montat imediat, dar bancheta(sezutul) meu este dintr-o bucata, avand acele sarme, si cel de caravan este fractionabil, cu acele balamale, acum voi apela la bunavointa si cunostiintele lui Superdragos ca sa imi spuna cum a rezolvat el aceea problema....
Macar sa stiu daca exista vreo sansa sa pot monta si bancheta pe masina mea sau trebuie sa ma apuc sa le caut un nou posesor!
Multumesc anticipat.
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- FrosT88
- **
- 103 mesaje
- din 04 Nov 2008
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
FrosT88
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2008
- Mesaj Privat
alin092
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- florin1974
- **
- 68 mesaje
- din 29 Mar 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Neamt
florin1974
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2011
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat