- unicooll
- OP
- 145 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Astra 1995 X16XEL
- Iasi
unicooll
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
Intr-o zi am ramas cu masina in drum, pur si simplu turam si imi murea motorul cand o turam...am presupus ca e catalizatorul infundat...si am desfacut sonda din fata de la evacuare pentru a putea evacua cat de cat gazele pe acolo si sa imi pot continua drumul pana acasa...a functionat, i-am scos sonda si am ajuns pana acasa, bineinteles ca motorul tot nu avea vlaga...am intrebat in stanga si in dreapta ce ar putea fi , toti mi-au spus ca e de la catalizator, am taiat catalizatorul si tot ce am mai gasit in el este doar aceasta bugata din poza ce am atasat-o ( aici:http://picasaweb.google.com/unicooll/Opel# )....probabil din turatia motorului mi se pozitiona aiurea pe toba si mi se infunda.....foarte bine, am scos acea bucata , am sudat la loc, intradevar masina isi revenise tragea bine...Dar surpriza...dupa vreo 100 de km, din nou masina nu mai are vlaga, trage dar nu la puterea ei normala iar MOTORUL ARE UN ZGOMOT MAI GROS CA UN HURUIT in mers, si masina nu fuge - la fel are rareori monete cand isi revine dar nu pentru mult timp... iar in toba se aude un fel de zagnanit destul de fin, dar puternic la turatie mare - parca am masina de curse.
Eu nu stiu ce sa mai cred dar poate ma ajutati voi si imi puteti spune ce ar avea...Tot ce pot sa cred eu e ca toba mai e infundata pe alocuri cu bucati din acel catalizator care mi s-a farmat si nu da voie gazelor sa se evacueze bine...
P.S. : Din toba curge uneori foarte mult "lichid" - nu stiu ce este...benzina nu e, dar e ceva de genul cum s-ar face condens in toba si iese acel lichid print-o gaura mica din toba... am mai vazut si la alte masini asa ceva dar cateva picaturi...insa la mine daca o las in parcare dupa ce am mers cu ea, face o pata mare de acel lichid !
Ar putea sa faca astfel de probleme din cauza unuia sau mai multor injectoare defecte?
- victor_gl
- ****
- 1,038 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,038
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- unicooll
- OP
- 145 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Astra 1995 X16XEL
- Iasi
unicooll
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
Mi-au schimbat fisele de la bujii, mi-au curatat injectoarele cu ultrasunete, si m-au trimis acasa...becul din bord se stinsese, masina mergea bine, si mi-au spus ca totul ar fi fost de la fise, dar dupa 500 de km facuti cu masina problemele au reaparut si masina nu trage... e posibil sa fie EGR-ul din cauza ca a avut probleme masina cu evacuarea gazelor , fiind farmat catalizatorul?
M-as putea apuca eu singur sa curat EGR-ul? cam cat timp ar lua? deocamdata nici macar nu am habar unde e pozitionat acel EGR la masina mea ...😊
- victor_gl
- ****
- 1,038 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,038
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
ciobulus
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
placere
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
cand avea chef mergea bine cand o apuca parca ramanea in 3 pistoane.
am fost la cateva testere cu ea, fiecare imi spunea altceva, fiecare ma speria din rau in mai rau si tot asa.
la un moment dat mi-a spus un "nene mai in varsta" sa ma asigur ca stau bine fisele.
Incredibil dar asta e o problema tare neplacuta la x16xel, fisele de la bujii fiind la 90 de grade (pozitia pe bujie) din vibratii se ridicau. Nu mai erau fisele originale si erau mai scurte cu aprox 5 mm. stateau tensionate si din mers se miscau. asa mai fac si acum dar m-am obisnuit, cand face figuri cobor, le dau un pod de palma la fiecare si iar mai merg cateva sute de km.
asigura-te sa fac bine contact si fisele tale ca eu tare mult am alergat pana am gasit prostia asta care ma disperase.
ciobulus
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
- unicooll
- OP
- 145 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Astra 1995 X16XEL
- Iasi
unicooll
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa mai fac cu ea - deci pur si simplu pleaca de pe loc cu intarziere, cu vibratie la motor, relantiu oscilant, si parca as avea 35 de cai in loc de 101, abia se misca, si uneori ma mira ca isi revine, nu in totalitate dar binisor, insa minunea nu tine mult. In urma cu vreo luna am descoperit ca imi mancase mai tot uleiul, in urma unui tacanit de tachet... Voiam sa stiu, din cauza tachetilor, ar putea sa imi faca asemnea figuri masina? e posibil cand s-a umblat la distribuite sa nu mai fi pus corect tachetii?Dupa completarea cu ulei bataia de tachet e mica si infundata...
Chiar nu stiu ce sa mai fac...mecanici cu experienta si nu m-au putu ajuta...Banuieli sunt multe, egr, ecu, fise(le-am schimbat-a mers bine 500 km dupa aia au reinceput problemele),injectoare, tacheti, sonde - dar nu ma pot apuca sa le schimb pe toate doar asa sa vad ce e defect...unde sa ma umblu?
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- unicooll
- OP
- 145 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Astra 1995 X16XEL
- Iasi
unicooll
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
Intre timp am mai verificat-o pe tester...nu imi da nici o eroare...e posibil sa-mi fi fost sterse.Dar ce voiam sa mai intreb: se pot face anumite reglaje in ECU cu anumite softuri, pentru a reveni la normal? e posibil sa-mi fi ramas erori ce au fost sterse in momentul cand am avut probleme cu distributia-cand totul mi s-a dat peste cap cand mi s-au indoit supapele? Ce ma mira foarte mult e ca dupa ce mi-au fost curatate injectoarele cu ultrasunete, si mi s-au schimbat fisele la bujii masina mergea super, dar doar 500 km a tinut minunea? Puteau sa apara defecte din nou la fise doar dupa 500 de km si sa inceapa sa imi piarda iar curent?sau or fi atat de varza injectoarele, sau vreo unul din ele?
- Astra X16XEL
- ***
- 536 mesaje
- din 06 Mar 2009
- Astra 1995
- Bucuresti
Astra X16XEL
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Si la mine se comporta cam la fel. Daca e scoasa din viteza si accelerez puternic pana la 4-5000ture si iau repede piciorul de pe acceleratie, scade rapid turatia pana la 4-500ture(uneori se opreste motorul) dupa care creste usor pana la 750.
In mers daca o scot din viteza nu revine la turatia relantiului, ramane la 1000ture, iar cand pun frana si opresc masina revine la 900 si dupa cateva secunde scade usor pana la 750. Ciudat e ca in momentul de fata nu mai am nici o eroare, desi ieri oscila turatia intre 400 si 1500 la relanti din cauza unei erori de la EGR - 47(probabil ramasese blocat pe inchis). Eroarea a fost tratata miraculos prin apasarea acceleratiei pana la vreo 5000ture.
- tomytm
- **
- 106 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Vectra 1999 x16xel
- Timis
tomytm
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
- marius_vectra
- **
- 114 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Vectra 1999 X16XEL
- Arad
marius_vectra
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- unicooll
- OP
- 145 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Astra 1995 X16XEL
- Iasi
unicooll
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- marius_vectra
- **
- 114 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Vectra 1999 X16XEL
- Arad
marius_vectra
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
kazzu88
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2009
- Mesaj Privat
am si eu o problema cu egr-ul....am fost la un service pt o diagnoza pt k a mea masinutza nu vrea sa mai stea rotund la relanti....si nici sa porneasca....decat cu ajutorul acceleratiei. In urma verificarilor mi s-a spus k am egr ul blocat la 41%. M a rog...am curatat egr ul de vreo doua ori pana acum...insa nu s a simtit nici o schimbare...drept pt care m am gandit k dak il anulez poate schimb ceva....din pacate degeaba.... Acum stau si ma intreb....oare egr ul meu chiar e stricat,,,,,sau e alta problema ce nu poate fi vazuta la tester?