2.0-16v
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina: Astra 1993 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
2.0-16v
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina: Astra 1993 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Nu s-a intamplat la o plecare de pe loc...acum 2 sapt am venit de la mare, pe autostrada cea noua unde am mers constant cu 190. Ideea e ca la sfarsitul autostrazii nu a mai iesit din a V-a. Atunci am constatat prima oara problema. Masina mea a fost si alergata..ce-i drept..dar a avut parte de un tratament 'regesc' din toate punctele de vedere (uleiuri, revizii, vopsele, tot, tot). Sambata am plecat spre Brasov (bine naiba ca nu s-a intamplat mai incolo) si imediat dupa podul de la Otopeni (aveam 90km/h cu a V-a) s-a auzit 'trosc', un zgomot de spart, de rupt ceva si mi-a aruncat levierul de la schimbator in punctul mort....Ideea e ca desi statea in pct mort, era totusi ramasa cuplata in a V-a...nu am mai putut schimba nimic, era blocata, efectiv...asa ca am ajuns cu ea pana in centru asa cum am putut...acum e la mecanic, da tre' sa imi iau nu'sh ce piesa (o parte fixa din cutie care se aduce la comanda prin reprezentanta Opel si care costa 250 euro). Eu mai am o cuie de viteze si un motor, dar cutia e F16 cred de la motorul de 2000/8V...
Ultima modificare făcută de 2.0-16v la Lun 06 Sep, 2004 5:00 pm
Ultima modificare făcută de 2.0-16v la Lun 06 Sep, 2004 5:00 pm
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
2.0-16v
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina: Astra 1993 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Da iti merge F16, si sunt sigur ca rezista la puterea mai mare a motorului (ea venind cu motoarele de 115/130CP). Am vazut F16 pe 2.0 turbo de VTM cu approx 240CP si se tinea bine... la mine - peste 140CP si forja foarte des - singura problema a fost distrugerea unui ambreiaj, in loc de 2-3 am schimbat 2-1 la 90Kmh. Castigi acceleratie, avand rapoarte excelente si apropiate (cade de la 6000rpm la 4500rpm la schimbarea de treapta), insa pierzi la viteza maxima, 5-a la 6000rpm inseamna doar 210Kmh. Gasesti una second-hand la max 100E.
2.0-16v
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina: Astra 1993 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat