- lcm
- OP
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- lcm
- OP
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- lcm
- OP
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
Am la pornire 1sau2 min un mers dezordonat nu foarte rau dar se simteapoi totul este ok pot s'o pornesc de n... ori .eu acuz injectorul 3 pentru ca am vazut ca a mai fost umblat la el deoarece piulita care sustine teava de alimentare este un pic umeda ,de aici trag concluzia ca ceva nu este in regula .Ori oringul nu etanseaza bine ori el ca injector.
Mentionez ca acest lucru (cu pornirea)se intampla atunci cand pornesc motorul dimineata.
Mentionez ca acest lucru (cu pornirea)se intampla atunci cand pornesc motorul dimineata.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salut! Eu am demontat chiulasa in spatele blocului si am umblat si la injectoare cu acea ocazie(scos, incercat schimbat duze), dar fara sa demontezi axul cu came si adfmisia nu vei puitea scoate injectorul afara.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=43777
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=43777
- lcm
- OP
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
pornirea greoaie si mers dezordonat, se datoreaza aerului fals tras pe undeva de pompa. cel mai obisnuit, pe la tevile de tur, nu-s piulitele bine stranse sau la furtunele de retur, care se intaresc la un moment dat si crapa. atentie insa ca scoaterea lor e dificila, de cele mai multe ori raman niste capete in stut si e chinu dracu scosu lor de acolo.
bujiile nu au legatura. daca sunt duse, masina porneste greu, dupa n chei si apare check engine.
bujiile nu au legatura. daca sunt duse, masina porneste greu, dupa n chei si apare check engine.
- lcm
- OP
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
- lcm
- OP
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
pai daca asculti sfaturile celor de pe forum ele spun asa: incepe sa schimbi ce e mai ieftin prima oara, adica furtunasele de retur care costa 10 ron metrul, dar sa ai grija sa cumperi in 3 straturi ca cal in 2 care are panza ca si ultim strat nu e bun(se coace foarte repede) la mine nu a tinut 10000 si cand l-am scos am si rupt un teu.Daca nu da rezultate atunci mergi mai departe cu schimbatul. Daca este umezeala de la oringul traversei in afara de mizerie, alceva nu-ti face pentru ca este vorba despre etansarea intre chiulasa(in interiorul capacului culbutorilor) si exterior. Rol in dezamorsare il are semeringul care se afla intre traversa si corpul injectorului.
- lcm
- OP
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
- lcm
- OP
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
- lcm
- OP
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
ai inteles care surub? cel stelat de m8 care se afla sub axul cu came.L'am vazut din intamplare si cred ca cineva a mai umblat acolo deoarece se vede urma pe hexagonul lui si am incercat sa strang ,cand am pus cheia am constatat ca mai poate fi strans dar am evitat deoarece nu stiu daca trebuie strans la maxin sau este reglaj (cred pentru acea tija care se afla pe injector spun asta deoarece surubul este chiar in aceeasi linie cu tubul metalic de la injectorul 3).Vreau sa fiu sigur ca ai inteles despre care surub este vorba si totodata vreau sa fiu sigur daca trebuie strans la simtul mainii sau nu.
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat