Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 827
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema si as vrea sa aflu parerea voastra : mi se scurge ulei pe la garnitura de la capacul de la tacheti. Vreau sa o schimb, si as vrea sa o schimb eu.
Acum intrebarea : a mai facut cineva treaba asta ? e complicat ? merita sa ma bag eu sa fac treaba asta ? daca a mai facut cineva, poate pune un tutorial ceva, cativa pasi esentiali, un heads-up la ceva anume ... motorul este Y17DT.
Multumesc !
P.S. : am cautat dar nu am mai gasit acest subiect la un Y17DT
P.S. 2 : as vrea niste raspunsuri avizate, nu doar pareri de genul "eu cred ca cel mai bine...", as vrea o parere sau doua de la cineva care a mai facut treaba asta. Multumesc pentru intelegere !
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
daca e vorba de capacul de culbutori, pe lateralele mici trebuie pus silicon pentru ca si cu garnitura noua tot curge putin ulei. Am vazut la cineva care l-a schimbat si zicea ca s-a intors la mecanic tocmai pentru ca arunca ulei pe acolo ( pe laterala dinspre vasul de expansiune)
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 827
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
dar nu cumva pasta aia intra prin niste gaurele prin care n-ar trebui ? sa blocheze traseul uleiului sau ceva ?
  • iulex80

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu este greu de schimbat garnitura de la capacul de tacheti.
Ai nevoie de urmatoarele: - cheie de 10 tubulara (lunga de preferinta, ai nevoie pt demontat surub suport ECU), cheie de 17 parca pt demontarea conductelor de la injectoare si cheie de 12 pt demontare suport ECU.
Trebuie sa demontezi ECU si suportul acestuia, conductele de la injectoare si capacul de tacheti(grija cand scoti capacul sa nu strici garniturile unde intra injectoarele).
Cureti bine suprafetele de contact pune garnitura noua si operatiunile invers.
Pt strangerea capacului de ordinea de strangere, strangi la 8Nm (daca nu ai dinamometrica mai cu simt):
10 6 2 3 7
9 5 1 4 8
Cam asta ar fi multa bafta.
Daca am uitat ceva rog colegii sa ma completeze.
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 827
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
N-ai uitat nimic, asta e tot, numai ca eu cand am vazut ca trebuie desfacut si capacul de la distributie, m-am speriat sa nu dau ceva ulei pe acolo si am ajuns la service sa imi faca treaba asta. Pe aceasta cale vreau sa NU va recomand Eka Trust din Ploiesti, care mi-ai luat 70 de lei pentru schimbat acea garnitura de 26 de lei, plus mecanicul care mi-a cerut de la obraz "ceva ca sa fie treaba buna, si am pus si surubul ala acolo, am curatat cum trebuie si capacul cu diluant de la mine" si cand am scos 20 de lei a zis ca "hai mai da una sa fie treaba buna" ... asta e, am scos si gata, nu mai aveam chef de niciun scandal. Oricum de acum incolo cine mai are de facut asa ceva sa faca singur sau sa vina la mine si va ajut pe gratis, numai sa nu ajungeti la hotii din serviceuri.
P.S. ca sa fie "treaba buna" cand am plecat mi-a zis sefu` de service dupa ce mi-a scos masina ca trebuia sa imi ia mai mult, bazandu-se bineinteles pe spusele mecanicului care a zis "sa le ia dracu` sefu` de garnituri ca ia uite tre sa desfac juma` de motor ca sa schimb garnitura" .... tuturor ce procedeaza asa, va urez un sincer "***********" de hoti Evil or Very Mad Evil or Very Mad
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Poate putin offtopic cei de la EKA-TRUST mi-au luat si mie cand umblam sa imi fac aerul conditionat 70 RON pe demontat bara fata. M-am scandalizat si eu de ce preturi au astia pe la serviceuri.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Tot Off topic si eu: de cand am masina numa pe la ekatrust am facut-o si nu am avut probleme, din contra, preturi mult mai mici decat in alta parte. Preturile sunt date de autodata, timp lucru x manopera orara.
Legat de faza cu mecanicu cu obrazul gros, trebuia sa faci circul de pe lume. Eu il cunosc personal pe patron si nu cred ca i-ar fi convenit sa auda ca unul din angajatii lui pretinde vreun bacsis.
PS: era cumva cioroiul ala flegmatic?
PPS: te-am vazut ieri la carrefour Wink
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 827
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
da aseara am fost pe acolo.
nu, e unul inalt, cret, cu mustata.
de unde fac si eu rost de autodata ? vreau sa verific ceva ... si da, asa e, ar fii trebuit sa fac circ, oricum ceva i-as fii bagat in buzunar ca nu sunt scartar, dar sa ceara de la obraz ... e, asta e acum ...
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Eu m-am invatat minte, nu mai las bacsis nicaieri, nici la spalatorii, nici la service auto, mai dau cate 2 lei la peco daca il rog pe baiatul care alimenteaza sa-mi spele geamurile. In rest 0. Prea s-au invatat nesimtitii sa ceara. Ei au salariu eu sunt student intretinut si tot ei au pretentii.
  • haiducu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
si eu am patit acelasi lucru la eka trust ,tot cu ala cret,inalt cu mustata care il cheama ''Petre'',in afara de faptu ca iti cere ca nesimtitu mai era si beat....
  • aurelio1

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X1,8XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am schimbat cu una noua la care am pus silicon rosu{gasket} din abundenta si tot mai sa foarte putin pt ca nu l-am lasat sa se intareasca
  • denied

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
iulex80 a scris:Nu este greu de schimbat garnitura de la capacul de tacheti.
Ai nevoie de urmatoarele: - cheie de 10 tubulara (lunga de preferinta, ai nevoie pt demontat surub suport ECU), cheie de 17 parca pt demontarea conductelor de la injectoare si cheie de 12 pt demontare suport ECU.

Ai idee ce cheie trebuie pentru suruburile de la capac? Trebuie sa fac si eu treaba asta maine dimineata (sper sa si gasesc garnitura, poate la targ, in Vitan), pentru ca imi arunca foarte mult ulei pe acolo, dupa ce o parchez se strange baltoaca de ulei de la ce a curs pe motor.
  • denied

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Eu intreb, eu raspund, poate e util pentru altii. La suruburile de la capac trebuie tubulara de 10, pentru desfacut ECU la mine a fost nevoie si de un inbus (nu mai stiu dimensiunea). In rest, cum s-a mai spus, fixa de 17 pentru injectoare si tubulara de 12 pentru suport ECU.
  • geobh

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
colegii garniturile alea de la conductele de la injectoare nu trebuiesc schimbate? daca trebuie sa imi spuneti cum se numesc ca le caut de o saptamana prin piese auto si nimeni nu are asa ceva pe stoc. Mersi mult.
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 827
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Daca iti scapa ulei pe langa ele, trebuie schimbate, sau daca sunt foarte uzate, altfel nu. Ele se numesc foarte sugestiv : "garnituri injectoare" si sunt destul de scumpe, in jurul a 50 de lei bucata.
  • geobh

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pai nu imi scapa ulei.. faza e ca vreau sa curat injectoarele si din cate am inteles la y17dt injectoarele is sub capac, iar daca dau capacu jos trebuie sa schimb garniturile(service adica ) deci pot sa le pun tot pe alea inapoi?
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 827
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Da, poti, numai sa le dai jos de acolo in stare buna. Grija la injectoare sa inlocuiesti oringurile care se rup cand le scoti. Si alea sunt scumpute, dar absolut necesare.
  • geobh

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
inteleg... mersi mult colegu.
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 827
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Cu placere, spor la treaba !
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Redeschid topicul. Motorul e y17dti...pierde ulei pe la garnitura capac tacheti.
1) Mecanicul e in concediu, so...m-am apucat de treaba, dar m-am poticnit, in sensul ca nu stiu cum sa procedez ca sa curat uleiul depus pe carcasa curelei de distributie (carcasa de pe motor, se intelege, sper), fara sa ating cureaua. Ma gândesc sa folosesc un spray de curatare sau sa o spal la spalatorie cu apa fierbinte si ceva solutie. Ceva (alte) idei?
2) La montarea curelei noi se foloseste sau nu silicon de etansare?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR