- Ducati1100
- OP
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
am o problema cu pompa de injectie ,de cateva zile a inceput sa imi faca figuri se aprinde check in motoru nu mai merge rotund intr-unele momente se mai si opreste acul la turometru incepe sa o ia razna sau nu mai indica nimic nu se mai tureaza scoate fum cateodata, azi am puso pe tester baiatu mi-a spus ca nu mai este buna electronica la pompa si nu mai citeste turatiile la motor bine
CEI CARE ATI MAI INTAMPINAT PROBLEME DE GENU ASTA AJUTATIMA SI PE MINE CU UN SFAT!
CEI CARE ATI MAI INTAMPINAT PROBLEME DE GENU ASTA AJUTATIMA SI PE MINE CU UN SFAT!
- emilperijoc
- ***
- 577 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 577
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Ducati1100
- OP
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
Total number of fault codes: 4
P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present
P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present
P1335 - Injection Pump: no Engine Speed Input Signal from Control Unit
(0A) - Not present
P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit Incorrect Signal
(0B) - Not present
astea sunt toate erorile care au dat
P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present
P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present
P1335 - Injection Pump: no Engine Speed Input Signal from Control Unit
(0A) - Not present
P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit Incorrect Signal
(0B) - Not present
astea sunt toate erorile care au dat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- emilperijoc
- ***
- 577 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 577
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
@Ducati1100 asa cum am spus, incearca sa cauti un senzor de turatie de imprumut, si vezi cum merge.
Nu vreau sa il contrazic pe @drogas, dar din cate stiu (m-am lovit) P1220 apare si impreuna cu o problema electrica, abia cand apare singur te gandesi la partea mecanica ( pistonas avans, cap hidraulic, corp pompa alea aela), pentru mine e clar ca in cazul tau P1220 a aparut din cauza lui P1335 si/sau P0725.
in concluzie incepe cu ce e mai ieftin senzorul de turatie al motorului.
Salutari
Nu vreau sa il contrazic pe @drogas, dar din cate stiu (m-am lovit) P1220 apare si impreuna cu o problema electrica, abia cand apare singur te gandesi la partea mecanica ( pistonas avans, cap hidraulic, corp pompa alea aela), pentru mine e clar ca in cazul tau P1220 a aparut din cauza lui P1335 si/sau P0725.
in concluzie incepe cu ce e mai ieftin senzorul de turatie al motorului.
Salutari
- Ducati1100
- OP
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Ducati1100
- OP
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:da sub ea ai acces..este pozitionat in partea din fata a motorului undeva pe mijlocul lui..prins intr-un surub...daca vrei sa il schimbi iti dau eu unul la 70 de lei...da un mesaj ceva daca vrei.
lam gasit am gumparat unu sh si la-am schimbat am rezolvat problema doar cu 50.RON am scapat ieftin din cauza lui imi facea probleme las fi cumparat si pe al tau dar esti prea departe
VA MULTUMESC PENTRU SFATURI
- Ducati1100
- OP
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
ultimile erori ce parere aveti?
Total number of fault codes: 7
P1694 - Glow Time Telltale Circuit Open
(04) - Not present
P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present
P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present
P0110 - Intake Air Temperature (IAT) Signal Voltage High
(01) - Not present
P0100 - Mass Air Flow Sensor Circuit Low Input
(0B) - Not present
P0195 - Engine Oil Temperature Sensor Circuit High Input
(01) - Present
P1635 - Glow Device Circuit Open
(04) - Present
Total number of fault codes: 7
P1694 - Glow Time Telltale Circuit Open
(04) - Not present
P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present
P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present
P0110 - Intake Air Temperature (IAT) Signal Voltage High
(01) - Not present
P0100 - Mass Air Flow Sensor Circuit Low Input
(0B) - Not present
P0195 - Engine Oil Temperature Sensor Circuit High Input
(01) - Present
P1635 - Glow Device Circuit Open
(04) - Present
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Ducati1100
- OP
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
ai probleme la bujiile incandescente si defect senzorul temperatura ulei .
daca n-ai umblat la debitmetru deloc in sensul sa scoti mufa din el si faci o tura cu masina asa, atunci ai debitmetru mort si trebuie schimbat. p0400 vine impreuna cu p1220 care de regula apare din cauza pistonasului de avans, ramane blocat cateodata
daca n-ai umblat la debitmetru deloc in sensul sa scoti mufa din el si faci o tura cu masina asa, atunci ai debitmetru mort si trebuie schimbat. p0400 vine impreuna cu p1220 care de regula apare din cauza pistonasului de avans, ramane blocat cateodata
- Ducati1100
- OP
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
singura eroare care mai mio arata este
P1635 - Glow Device Circuit Open
(04) - Present
am avut 2 buji arse leam incercat pe fiecare in parte cu un fir de la plus si dadeam pe fiecare cap la bujie doar 2 au facut scanteie iar 2 ereau arse
sonda de presiune ulei erea firul rupt si lam lipit
check se stinge si se aprinde in functie de turatia masini ce problema mai are din eroarea data acuma astept o parere de a voastra
P1635 - Glow Device Circuit Open
(04) - Present
am avut 2 buji arse leam incercat pe fiecare in parte cu un fir de la plus si dadeam pe fiecare cap la bujie doar 2 au facut scanteie iar 2 ereau arse
sonda de presiune ulei erea firul rupt si lam lipit
check se stinge si se aprinde in functie de turatia masini ce problema mai are din eroarea data acuma astept o parere de a voastra
meca
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1998 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2013
- Mesaj Privat
Ducati1100 a scris:Total number of fault codes: 4
P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present
P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present
P1335 - Injection Pump: no Engine Speed Input Signal from Control Unit
(0A) - Not present
P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit Incorrect Signal
(0B) - Not present
astea sunt toate erorile care au dat
P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present
P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present
P1335 - Injection Pump: no Engine Speed Input Signal from Control Unit
(0A) - Not present
P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit Incorrect Signal
(0B) - Not present
astea sunt toate erorile care au dat
daca schimbi senzorul care citeste rotatia de la arbore ar trebui sa nu mai ai probleme din cauza ultimei erori sunt cauzate si celelalte
NastyKry
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
" Referitor la vectra mea B2, motor 2.2 dti ( y22dtr ) "-- salut . am schimbat asa ; am inceput cu turbina ( m-a pus primul mecanic ) ...apoi am dus-o la altul ...am schimbat electrovalvele de langa baterie si senzorul turatie ...dupa asta imi dadea pe tester p1590 ...apoi s-a mai descoperit ceva ( convertor presiune turbo ) , cel aflat langa electrovalva de langa filtru de aer- debitmetru , l-am schimbat si pe asta ...acum imi da pe tester doar p1335 ! masina face in continuare la fel ( dupa o luna tinuta pe la mecanici ) ....porneste si scoate muult mult fum alb, la relanti merge perfect si sta aprins check engine ....masina nu se tureaza ...doar pana in 2000- 2500 si se aude motorul ca la tractor ! acum mi-a spus ca trebuie sa schimb calculatorul de motor ca ala mi-a stricat electrovalvele si convertorul presiune turbo .....CE SA-I MAI FAC ....UNDE SA O MAI DUC ?! AJUTOR !
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Dragul meu,
ECU gestioneaza niste intrari primite de la niste senzori pentru a deschide ale iesiri in functie de ce citeste pe intrari, asta asa spus pe larg despre el, in nici un caz un ECU nu arde intrarile sau iesirile, decat din cine stie ce motive dar si aceste sunt probabilitati mici de a se intampla.
Daca ECU ti-a ars acele componente schimbate cu altele noi, de acuma, de ce pe cele noi nu le prajeste la loc ?
Acei mecanici au mers pe metoda DOREL schimba pe aia si pe aia si pe aia ... e apoi nu stiu ce are sau se vine cu o replica gen enuntata de tine.
Trebuie multa rabdare in a citii un motor si a afla cauza exacta a defectului.
ECU gestioneaza niste intrari primite de la niste senzori pentru a deschide ale iesiri in functie de ce citeste pe intrari, asta asa spus pe larg despre el, in nici un caz un ECU nu arde intrarile sau iesirile, decat din cine stie ce motive dar si aceste sunt probabilitati mici de a se intampla.
Daca ECU ti-a ars acele componente schimbate cu altele noi, de acuma, de ce pe cele noi nu le prajeste la loc ?
Acei mecanici au mers pe metoda DOREL schimba pe aia si pe aia si pe aia ... e apoi nu stiu ce are sau se vine cu o replica gen enuntata de tine.
Trebuie multa rabdare in a citii un motor si a afla cauza exacta a defectului.
- alinstefan18
- *
- 32 mesaje
- din 17 Sep 2013
- Vectra 1998 X20DTH
- Constanta
alinstefan18
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2013
- Mesaj Privat
- manu_marcu
- *
- 1 mesaje
- din 06 Mar 2015
- Timis
manu_marcu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2015
- Mesaj Privat
- CCatalin918
- *
- 16 mesaje
- din 04 Jun 2017
- Vectra 2001 Y22dty
- Olt
CCatalin918
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2001 Y22dty
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2017
- Mesaj Privat
NastyKry a scris:" Referitor la vectra mea B2, motor 2.2 dti ( y22dtr ) "-- salut . am schimbat asa ; am inceput cu turbina ( m-a pus primul mecanic ) ...apoi am dus-o la altul ...am schimbat electrovalvele de langa baterie si senzorul turatie ...dupa asta imi dadea pe tester p1590 ...apoi s-a mai descoperit ceva ( convertor presiune turbo ) , cel aflat langa electrovalva de langa filtru de aer- debitmetru , l-am schimbat si pe asta ...acum imi da pe tester doar p1335 ! masina face in continuare la fel ( dupa o luna tinuta pe la mecanici ) ....porneste si scoate muult mult fum alb, la relanti merge perfect si sta aprins check engine ....masina nu se tureaza ...doar pana in 2000- 2500 si se aude motorul ca la tractor ! acum mi-a spus ca trebuie sa schimb calculatorul de motor ca ala mi-a stricat electrovalvele si convertorul presiune turbo .....CE SA-I MAI FAC ....UNDE SA O MAI DUC ?! AJUTOR !
ai rezolvat problema ? Spunemi si mie cauza ca la fel face si a mea ...