Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am o problema cu pompa de injectie ,de cateva zile a inceput sa imi faca figuri se aprinde check in motoru nu mai merge rotund intr-unele momente se mai si opreste acul la turometru incepe sa o ia razna sau nu mai indica nimic nu se mai tureaza scoate fum cateodata, azi am puso pe tester baiatu mi-a spus ca nu mai este buna electronica la pompa si nu mai citeste turatiile la motor bine
CEI CARE ATI MAI INTAMPINAT PROBLEME DE GENU ASTA AJUTATIMA SI PE MINE CU UN SFAT!
Skip ads

  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
E destul de greu sa te ajute cineva atat timp cat nu ne-a spus ce cod de eroare ai gasit.
Daca baiatul ala a zis asa, ce sa zic poti cauta unul de imprumut si faci o proba.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
daca turometrul a luato razna eu zic ca e de la senzorul de turatie.....daca te intereseaza am unul.
  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Total number of fault codes: 4

P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present

P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present

P1335 - Injection Pump: no Engine Speed Input Signal from Control Unit
(0A) - Not present

P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit Incorrect Signal
(0B) - Not present

astea sunt toate erorile care au dat
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
la 0400 curata EGR si admisia
la 1220 si 1335 ai o mare buba cu calculatorul pompei de injectie sau cu partea mecanica ( cap hidraulic, pistonas avans )
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
@Ducati1100 asa cum am spus, incearca sa cauti un senzor de turatie de imprumut, si vezi cum merge.
Nu vreau sa il contrazic pe @drogas, dar din cate stiu (m-am lovit) P1220 apare si impreuna cu o problema electrica, abia cand apare singur te gandesi la partea mecanica ( pistonas avans, cap hidraulic, corp pompa alea aela), pentru mine e clar ca in cazul tau P1220 a aparut din cauza lui P1335 si/sau P0725.
in concluzie incepe cu ce e mai ieftin senzorul de turatie al motorului.

Salutari
  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
va multumesc pentru sfaturi,in legarura cu senzorul de turatie unde este pozitionat? as vrea sa il schimb dar mai intai sa il desfac
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
da sub ea ai acces..este pozitionat in partea din fata a motorului undeva pe mijlocul lui..prins intr-un surub...daca vrei sa il schimbi iti dau eu unul la 70 de lei...da un mesaj ceva daca vrei.
  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:da sub ea ai acces..este pozitionat in partea din fata a motorului undeva pe mijlocul lui..prins intr-un surub...daca vrei sa il schimbi iti dau eu unul la 70 de lei...da un mesaj ceva daca vrei.





lam gasit am gumparat unu sh si la-am schimbat am rezolvat problema doar cu 50.RON am scapat ieftin din cauza lui imi facea probleme las fi cumparat si pe al tau dar esti prea departe
VA MULTUMESC PENTRU SFATURI
  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
ultimile erori ce parere aveti?
Total number of fault codes: 7

P1694 - Glow Time Telltale Circuit Open
(04) - Not present

P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present

P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present

P0110 - Intake Air Temperature (IAT) Signal Voltage High
(01) - Not present

P0100 - Mass Air Flow Sensor Circuit Low Input
(0B) - Not present

P0195 - Engine Oil Temperature Sensor Circuit High Input
(01) - Present

P1635 - Glow Device Circuit Open
(04) - Present
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
erorile astea au aparut iar dupa ce le-ai sters sau au ramas stocate de la ultimul tester pus pe masina ?
  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
a, sters si au aparut din nou
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ai probleme la bujiile incandescente si defect senzorul temperatura ulei .
daca n-ai umblat la debitmetru deloc in sensul sa scoti mufa din el si faci o tura cu masina asa, atunci ai debitmetru mort si trebuie schimbat. p0400 vine impreuna cu p1220 care de regula apare din cauza pistonasului de avans, ramane blocat cateodata
  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
singura eroare care mai mio arata este
P1635 - Glow Device Circuit Open
(04) - Present

am avut 2 buji arse leam incercat pe fiecare in parte cu un fir de la plus si dadeam pe fiecare cap la bujie doar 2 au facut scanteie iar 2 ereau arse
sonda de presiune ulei erea firul rupt si lam lipit
check se stinge si se aprinde in functie de turatia masini ce problema mai are din eroarea data acuma astept o parere de a voastra
  • meca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1998 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ducati1100 a scris:Total number of fault codes: 4

P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present

P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Not present

P1335 - Injection Pump: no Engine Speed Input Signal from Control Unit
(0A) - Not present

P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit Incorrect Signal
(0B) - Not present

astea sunt toate erorile care au dat



daca schimbi senzorul care citeste rotatia de la arbore ar trebui sa nu mai ai probleme din cauza ultimei erori sunt cauzate si celelalte
  • NastyKry

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2006

  • Mesaj Privat
" Referitor la vectra mea B2, motor 2.2 dti ( y22dtr ) "-- salut . am schimbat asa ; am inceput cu turbina ( m-a pus primul mecanic ) ...apoi am dus-o la altul ...am schimbat electrovalvele de langa baterie si senzorul turatie ...dupa asta imi dadea pe tester p1590 ...apoi s-a mai descoperit ceva ( convertor presiune turbo ) , cel aflat langa electrovalva de langa filtru de aer- debitmetru , l-am schimbat si pe asta ...acum imi da pe tester doar p1335 ! masina face in continuare la fel ( dupa o luna tinuta pe la mecanici ) ....porneste si scoate muult mult fum alb, la relanti merge perfect si sta aprins check engine ....masina nu se tureaza ...doar pana in 2000- 2500 si se aude motorul ca la tractor ! acum mi-a spus ca trebuie sa schimb calculatorul de motor ca ala mi-a stricat electrovalvele si convertorul presiune turbo .....CE SA-I MAI FAC ....UNDE SA O MAI DUC ?! AJUTOR !
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dragul meu,

ECU gestioneaza niste intrari primite de la niste senzori pentru a deschide ale iesiri in functie de ce citeste pe intrari, asta asa spus pe larg despre el, in nici un caz un ECU nu arde intrarile sau iesirile, decat din cine stie ce motive dar si aceste sunt probabilitati mici de a se intampla.

Daca ECU ti-a ars acele componente schimbate cu altele noi, de acuma, de ce pe cele noi nu le prajeste la loc ?

Acei mecanici au mers pe metoda DOREL schimba pe aia si pe aia si pe aia ... e apoi nu stiu ce are sau se vine cu o replica gen enuntata de tine.

Trebuie multa rabdare in a citii un motor si a afla cauza exacta a defectului.
  • alinstefan18

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am o pompa de injectie cu calculatorul defect, partea mecanica in stare foarte buna. Cod 004 pentru vectra b 2.0 x20dth. Cineva interesat sa cumpere ?
  • manu_marcu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Caut pompa injectie cod 015 Bosch opel vectra B 2001 disel.Stie cineva?Ms
  • CCatalin918

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001 Y22dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2017

  • Mesaj Privat
NastyKry a scris:" Referitor la vectra mea B2, motor 2.2 dti ( y22dtr ) "-- salut . am schimbat asa ; am inceput cu turbina ( m-a pus primul mecanic ) ...apoi am dus-o la altul ...am schimbat electrovalvele de langa baterie si senzorul turatie ...dupa asta imi dadea pe tester p1590 ...apoi s-a mai descoperit ceva ( convertor presiune turbo ) , cel aflat langa electrovalva de langa filtru de aer- debitmetru , l-am schimbat si pe asta ...acum imi da pe tester doar p1335 ! masina face in continuare la fel ( dupa o luna tinuta pe la mecanici ) ....porneste si scoate muult mult fum alb, la relanti merge perfect si sta aprins check engine ....masina nu se tureaza ...doar pana in 2000- 2500 si se aude motorul ca la tractor ! acum mi-a spus ca trebuie sa schimb calculatorul de motor ca ala mi-a stricat electrovalvele si convertorul presiune turbo .....CE SA-I MAI FAC ....UNDE SA O MAI DUC ?! AJUTOR !
ai rezolvat problema ? Spunemi si mie cauza ca la fel face si a mea ...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR