Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • gabrielgsm

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Salut...

Am si eu o mare problema cu masina asta..
O am de 4 ani si nu am schimbat la ea decat ulei bucse si amortizoare...
Problema a inceput sambata..cand dupa o alimentare de la Shell(Asa cum alimentez de atatia ani), motorul s-a oprit in mers dupa 5Km de la benzinarie.Am dat la cheie de l-am innebunit..degeaba..Mecanicul a zis telefonic sa tractez masina in service, probabil fiind pompa de benzina.
La service pompa era ok, dadea 0.9 atmosfere...si ne-am pus pe schimbat piese...bujii,fishe,capac delcou,filtru de benzina,bobina de inductie....dupa toate astea..masina porneste la sfert..dar se comporta in mers ca si cum ai ramane fara benzina..si cand ajungi sa bagi in viteza a doua motorul se opreste...Au umblat si la injectie..au desfacut tot modulul de la injector..curatat tot, am dat jos si catalizatorul, nimic, au schimbat si senzorul din delcou..nimic...practic nu poti sa faci cu masina asta decat 10-15 metri...zici ca e infundata..merge in shuturi si in final se opreste...
pe tester ei zic ca totul e ok...
Are cineva vre-o idee?? Ca deja sunt disperat...
Skip ads

  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
intra aer in rezervor pe undeva? adik pompa trage benzina, si creeaza o depresiune in rezervor. aceasta depresiune se compenseaza cu aerul care ar tb sa intre prin/pe langa buson. dak nu...
  • gabrielgsm

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
marius radu a scris:intra aer in rezervor pe undeva? adik pompa trage benzina, si creeaza o depresiune in rezervor. aceasta depresiune se compenseaza cu aerul care ar tb sa intre prin/pe langa buson. dak nu...


Nu stiu daca intra aer in rezervor...am verificat cred tot...
Ramane tot o problema de la aprindere...nu ramane decat sa fac rost de proba de un calculator identic, sa vedem daca se remediaza defectiunea..
e cam ultima solutie
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Dupa simptome eu zic ca nu se alimenteaza. Daca ai schimbat filtrul de benzina si ai testat pompa, ramane de verificat ventilul. Incearca sa mergi fara buson. Si apropos, cel putin la masina mea, aerul nu mai intra prin buson, ci printr-un ventil separat. Din cate stiu doar la masinile vechi exista acel ventil in buson (in gaura cheii).
Daca da gres aceasta, incearca un alt tester.
  • gabrielgsm

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
kapix a scris:Dupa simptome eu zic ca nu se alimenteaza. Daca ai schimbat filtrul de benzina si ai testat pompa, ramane de verificat ventilul. Incearca sa mergi fara buson. Si apropos, cel putin la masina mea, aerul nu mai intra prin buson, ci printr-un ventil separat. Din cate stiu doar la masinile vechi exista acel ventil in buson (in gaura cheii).
Daca da gres aceasta, incearca un alt tester.


O sa incerc maine si fara buson sa vedem daca merge..
Oricum azi am produs un calculator de injectie, sa-l schimb sa vedem daca e de acolo..
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Benzina din rezervor este aceeasi? Ma gandesc poate a avut ceva apa in ea Sad sau poate benzina este de proasta calitate si atunci din cauza ei ai problemele acestea, in cel mai rau caz vezi ca sunt la orice benzinarie aditivi care dizolva apa in benzina si maresc cifra octanica...
  • gabrielgsm

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:Benzina din rezervor este aceeasi? Ma gandesc poate a avut ceva apa in ea Sad sau poate benzina este de proasta calitate si atunci din cauza ei ai problemele acestea, in cel mai rau caz vezi ca sunt la orice benzinarie aditivi care dizolva apa in benzina si maresc cifra octanica...


Inainte cu 5Km sa se opreasca motorul,bagasem de la shell vre-o 8 litri.Dupa toate testele care le-am mai facut in service si pe drum incercand sa merg cu ea..am mai bagat de la OMV parca inca, 10l..asa ca nu cred ca poate fi de la benzina, asta daca nu cumva mi-a bagat cineva in rezervor zahar sau alte cacaturi..desi nu prea cred..
Azi am facut proba si cu busonul scos asa cum zicea cineva inainte si am schimbat si calculatoru...la fel merge..acelasi defect...
Nu stiu de dracu sa ma fac cu masina asta...
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 325
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Nu mai baga de la shell. Aceeasi treaba am patit si eu; am rezolvato cu niste lukoil 98 pusa peste
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
verifica semnele vitale inainte sa te apuci de schimbat piese:
-aprinderea (daca este scanteie)
-benzina scoate turul si pune contactul sa vezi daca vine benzina(daca nu vine verifica pompa de benzina,releul
  • gabrielgsm

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
gsi_master a scris:verifica semnele vitale inainte sa te apuci de schimbat piese:
-aprinderea (daca este scanteie)
-benzina scoate turul si pune contactul sa vezi daca vine benzina(daca nu vine verifica pompa de benzina,releul


Benzina si scanteia sunt ok.
Masina acum cat de cat merge in sensul pot sa ma folosesc de ea.Numai ca pornirea e grea..nu porneste decat de la a doua sau a reia cheie..iar in mers cand schimb vitezele are tendintza sa moara motorul cand e subturata si chiar se opreste de cateva ori pe zi in mers...
Mecanicul spune ca acum sunt 2 variante...injectorul sau aprinderea...e greu sa gasesc un injector de proba sau o aprindere completa....sa dau banii pe ele de noi si sa nu fie de acolo..deja e prea mult..
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
verifica yacul (motorasul pas cu pas ) am patit si eu asa la astra numai ca a mea e pe gpl
-injectorul e doar o valva scoate capacul si vezi daca picura benzina cand pui contactul(daca da inseamna ca e dus sau montat aiurea)
-cel mai probabil e iacul
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Intrucit vad ca ai fost la service unde ai verificat masina cu testerul problema se pune altfel. Ai fost la service iar aceia nu ti-au rezolvat problema, deci ai dat bani degeaba. Dute din nou la service si cerele sa iti rezolve problema, e de datoria lor, sau apeleaza la un alt service.
Ei nu au voie sa iti dea drumu din service cu masina stricata decit daca tu nu vrei sa schimbi o piesa pentru ca nu ai suficienti bani, dar ei trebuie sa iti spuna ce este defect.
Pompa de benzina nu da 0.9 atmosfere, aia este presiunea mediului ambiant. Pompa da aproximativ 3bar.
Curatarea sistemului de injectie se realizeaza fara demontarea sistemului de injectie.
Se foloseste un dispozitiv special pentru curatare care se cupleaza la rampa comuna de combustibil si care introduce in rampa sub presiune un carburant special pentru curatare.
Sper ca nu ai dus masina la serviceuri daste cu dotari care tind spre 0.
Nu exista sa nu se vada pe tester problema care o ai, poate cei de la service au luat testerul de curind si mecanici nu stiu sa il foloseasca.
Parerea mea este ca ar trebui sa schimbi serviceul, dute la reprezentanta, asta in cazul in care cei de la serviceul la care ai fost nu iti rezolva problema.
  • gabrielgsm

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Intre timp...s0a rezolvat problema..era `pipa` de la alternator..era impuschata.Am schibat0o si masina merge ok...
  • doru_a

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Deva/Hunedoara
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2005

  • Mesaj Privat
gabrielgsm a scris:Intre timp...s0a rezolvat problema..era `pipa` de la alternator..era impuschata.Am schibat0o si masina merge ok...


Shocked poti sa-mi spui te rog unde ai montata "pipa de la alternator" ca eu n-o gasesc?nu cumva era vorba de delcou Question
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
..."pipa de la alternator"... Laughing Laughing Laughing

mda,buna faza...poate pipa de la delcou ,gabrielgsm Wink
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@gabrielgsm
La ce mecanici ai fost? Daca au schimbat fise, capac delcou, etc, etc, cum de nu au schimbat si rotorul (pipa) de la delcou? Chiar nu au observat ca scanteia avea alta culoare si intensitate (asta se intampla cand apar descarcari, scapari, conturnari de scanteie spre masa, adica axul delcoului). Nu as vrea sa spui ca acum dupa rezolvare apar toti desteptii, dar eu asa as fi procedat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR