- gabrielgsm
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Bucuresti
gabrielgsm
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
Salut...
Am si eu o mare problema cu masina asta..
O am de 4 ani si nu am schimbat la ea decat ulei bucse si amortizoare...
Problema a inceput sambata..cand dupa o alimentare de la Shell(Asa cum alimentez de atatia ani), motorul s-a oprit in mers dupa 5Km de la benzinarie.Am dat la cheie de l-am innebunit..degeaba..Mecanicul a zis telefonic sa tractez masina in service, probabil fiind pompa de benzina.
La service pompa era ok, dadea 0.9 atmosfere...si ne-am pus pe schimbat piese...bujii,fishe,capac delcou,filtru de benzina,bobina de inductie....dupa toate astea..masina porneste la sfert..dar se comporta in mers ca si cum ai ramane fara benzina..si cand ajungi sa bagi in viteza a doua motorul se opreste...Au umblat si la injectie..au desfacut tot modulul de la injector..curatat tot, am dat jos si catalizatorul, nimic, au schimbat si senzorul din delcou..nimic...practic nu poti sa faci cu masina asta decat 10-15 metri...zici ca e infundata..merge in shuturi si in final se opreste...
pe tester ei zic ca totul e ok...
Are cineva vre-o idee?? Ca deja sunt disperat...
Am si eu o mare problema cu masina asta..
O am de 4 ani si nu am schimbat la ea decat ulei bucse si amortizoare...
Problema a inceput sambata..cand dupa o alimentare de la Shell(Asa cum alimentez de atatia ani), motorul s-a oprit in mers dupa 5Km de la benzinarie.Am dat la cheie de l-am innebunit..degeaba..Mecanicul a zis telefonic sa tractez masina in service, probabil fiind pompa de benzina.
La service pompa era ok, dadea 0.9 atmosfere...si ne-am pus pe schimbat piese...bujii,fishe,capac delcou,filtru de benzina,bobina de inductie....dupa toate astea..masina porneste la sfert..dar se comporta in mers ca si cum ai ramane fara benzina..si cand ajungi sa bagi in viteza a doua motorul se opreste...Au umblat si la injectie..au desfacut tot modulul de la injector..curatat tot, am dat jos si catalizatorul, nimic, au schimbat si senzorul din delcou..nimic...practic nu poti sa faci cu masina asta decat 10-15 metri...zici ca e infundata..merge in shuturi si in final se opreste...
pe tester ei zic ca totul e ok...
Are cineva vre-o idee?? Ca deja sunt disperat...
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
- gabrielgsm
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Bucuresti
gabrielgsm
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
marius radu a scris:intra aer in rezervor pe undeva? adik pompa trage benzina, si creeaza o depresiune in rezervor. aceasta depresiune se compenseaza cu aerul care ar tb sa intre prin/pe langa buson. dak nu...
Nu stiu daca intra aer in rezervor...am verificat cred tot...
Ramane tot o problema de la aprindere...nu ramane decat sa fac rost de proba de un calculator identic, sa vedem daca se remediaza defectiunea..
e cam ultima solutie
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Dupa simptome eu zic ca nu se alimenteaza. Daca ai schimbat filtrul de benzina si ai testat pompa, ramane de verificat ventilul. Incearca sa mergi fara buson. Si apropos, cel putin la masina mea, aerul nu mai intra prin buson, ci printr-un ventil separat. Din cate stiu doar la masinile vechi exista acel ventil in buson (in gaura cheii).
Daca da gres aceasta, incearca un alt tester.
Daca da gres aceasta, incearca un alt tester.
- gabrielgsm
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Bucuresti
gabrielgsm
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
kapix a scris:Dupa simptome eu zic ca nu se alimenteaza. Daca ai schimbat filtrul de benzina si ai testat pompa, ramane de verificat ventilul. Incearca sa mergi fara buson. Si apropos, cel putin la masina mea, aerul nu mai intra prin buson, ci printr-un ventil separat. Din cate stiu doar la masinile vechi exista acel ventil in buson (in gaura cheii).
Daca da gres aceasta, incearca un alt tester.
Daca da gres aceasta, incearca un alt tester.
O sa incerc maine si fara buson sa vedem daca merge..
Oricum azi am produs un calculator de injectie, sa-l schimb sa vedem daca e de acolo..
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- gabrielgsm
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Bucuresti
gabrielgsm
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
roBERT a scris:Benzina din rezervor este aceeasi? Ma gandesc poate a avut ceva apa in ea sau poate benzina este de proasta calitate si atunci din cauza ei ai problemele acestea, in cel mai rau caz vezi ca sunt la orice benzinarie aditivi care dizolva apa in benzina si maresc cifra octanica...
Inainte cu 5Km sa se opreasca motorul,bagasem de la shell vre-o 8 litri.Dupa toate testele care le-am mai facut in service si pe drum incercand sa merg cu ea..am mai bagat de la OMV parca inca, 10l..asa ca nu cred ca poate fi de la benzina, asta daca nu cumva mi-a bagat cineva in rezervor zahar sau alte cacaturi..desi nu prea cred..
Azi am facut proba si cu busonul scos asa cum zicea cineva inainte si am schimbat si calculatoru...la fel merge..acelasi defect...
Nu stiu de dracu sa ma fac cu masina asta...
- Kappy
- **
- 319 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
- gabrielgsm
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Bucuresti
gabrielgsm
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
gsi_master a scris:verifica semnele vitale inainte sa te apuci de schimbat piese:
-aprinderea (daca este scanteie)
-benzina scoate turul si pune contactul sa vezi daca vine benzina(daca nu vine verifica pompa de benzina,releul
-aprinderea (daca este scanteie)
-benzina scoate turul si pune contactul sa vezi daca vine benzina(daca nu vine verifica pompa de benzina,releul
Benzina si scanteia sunt ok.
Masina acum cat de cat merge in sensul pot sa ma folosesc de ea.Numai ca pornirea e grea..nu porneste decat de la a doua sau a reia cheie..iar in mers cand schimb vitezele are tendintza sa moara motorul cand e subturata si chiar se opreste de cateva ori pe zi in mers...
Mecanicul spune ca acum sunt 2 variante...injectorul sau aprinderea...e greu sa gasesc un injector de proba sau o aprindere completa....sa dau banii pe ele de noi si sa nu fie de acolo..deja e prea mult..
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Intrucit vad ca ai fost la service unde ai verificat masina cu testerul problema se pune altfel. Ai fost la service iar aceia nu ti-au rezolvat problema, deci ai dat bani degeaba. Dute din nou la service si cerele sa iti rezolve problema, e de datoria lor, sau apeleaza la un alt service.
Ei nu au voie sa iti dea drumu din service cu masina stricata decit daca tu nu vrei sa schimbi o piesa pentru ca nu ai suficienti bani, dar ei trebuie sa iti spuna ce este defect.
Pompa de benzina nu da 0.9 atmosfere, aia este presiunea mediului ambiant. Pompa da aproximativ 3bar.
Curatarea sistemului de injectie se realizeaza fara demontarea sistemului de injectie.
Se foloseste un dispozitiv special pentru curatare care se cupleaza la rampa comuna de combustibil si care introduce in rampa sub presiune un carburant special pentru curatare.
Sper ca nu ai dus masina la serviceuri daste cu dotari care tind spre 0.
Nu exista sa nu se vada pe tester problema care o ai, poate cei de la service au luat testerul de curind si mecanici nu stiu sa il foloseasca.
Parerea mea este ca ar trebui sa schimbi serviceul, dute la reprezentanta, asta in cazul in care cei de la serviceul la care ai fost nu iti rezolva problema.
Ei nu au voie sa iti dea drumu din service cu masina stricata decit daca tu nu vrei sa schimbi o piesa pentru ca nu ai suficienti bani, dar ei trebuie sa iti spuna ce este defect.
Pompa de benzina nu da 0.9 atmosfere, aia este presiunea mediului ambiant. Pompa da aproximativ 3bar.
Curatarea sistemului de injectie se realizeaza fara demontarea sistemului de injectie.
Se foloseste un dispozitiv special pentru curatare care se cupleaza la rampa comuna de combustibil si care introduce in rampa sub presiune un carburant special pentru curatare.
Sper ca nu ai dus masina la serviceuri daste cu dotari care tind spre 0.
Nu exista sa nu se vada pe tester problema care o ai, poate cei de la service au luat testerul de curind si mecanici nu stiu sa il foloseasca.
Parerea mea este ca ar trebui sa schimbi serviceul, dute la reprezentanta, asta in cazul in care cei de la serviceul la care ai fost nu iti rezolva problema.
- gabrielgsm
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Bucuresti
gabrielgsm
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- doru_a
- **
- 470 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
@gabrielgsm
La ce mecanici ai fost? Daca au schimbat fise, capac delcou, etc, etc, cum de nu au schimbat si rotorul (pipa) de la delcou? Chiar nu au observat ca scanteia avea alta culoare si intensitate (asta se intampla cand apar descarcari, scapari, conturnari de scanteie spre masa, adica axul delcoului). Nu as vrea sa spui ca acum dupa rezolvare apar toti desteptii, dar eu asa as fi procedat.
La ce mecanici ai fost? Daca au schimbat fise, capac delcou, etc, etc, cum de nu au schimbat si rotorul (pipa) de la delcou? Chiar nu au observat ca scanteia avea alta culoare si intensitate (asta se intampla cand apar descarcari, scapari, conturnari de scanteie spre masa, adica axul delcoului). Nu as vrea sa spui ca acum dupa rezolvare apar toti desteptii, dar eu asa as fi procedat.